spank her on her royal behindness 17-10-2010
Moderators:JJ, Beheerders
en ze zijn onderweg.....
Nadat iedereen er redelijk op tijd was, en het nodige is uitgewisseld, is men de posbank opgereden voor een spanking.
Terug beneden kregen ze het kaartje voor de eerste ronde. De jongens die het iets rustiger aan deden kregen een uitgebreidere uitleg, je moet wel een beetje zoeken en misleiding geven.
Nou maar hopen dat ze niet teveel gaan dwalen
Nadat iedereen er redelijk op tijd was, en het nodige is uitgewisseld, is men de posbank opgereden voor een spanking.
Terug beneden kregen ze het kaartje voor de eerste ronde. De jongens die het iets rustiger aan deden kregen een uitgebreidere uitleg, je moet wel een beetje zoeken en misleiding geven.
Nou maar hopen dat ze niet teveel gaan dwalen
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
de eerste groep, jelle/ochi/christiaan, was al snel binnen. Die waren niet in de misleidingen getrapt.
Gevolgd door jaap me de fixie rijders !!!!! als ervaren alleycatters hadden ze het meteen alles door. Pino kwam direct daarna als omgevingkenner is ie erg in het voordeel
Gevolgd door jaap me de fixie rijders !!!!! als ervaren alleycatters hadden ze het meteen alles door. Pino kwam direct daarna als omgevingkenner is ie erg in het voordeel
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
het is druk een komen en gaan van mensen....
iedereen heeft zijn eerste rondje klaar
Eerst kwammen Akwa/dida voorbij en toen een grootte groep met de rest.
Even keuvelen en jelle/ochi/chris waren er weer voor hun laatste rondje en pino erachteraan
iedereen heeft zijn eerste rondje klaar
Eerst kwammen Akwa/dida voorbij en toen een grootte groep met de rest.
Even keuvelen en jelle/ochi/chris waren er weer voor hun laatste rondje en pino erachteraan
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Een hele dikke dankjewel voor Ott. Ik heb me echt te gek vermaakt. Leuke mensen super parkoers en een lekker zonnetje, wat wil je nog meer.
Mijn speciaale dank gaat uit naar Jaap en Vincent, vond het echt te gek om samen met jullie te rijden. Tijden geleden dat ik zo heb gelachen tijdens een alleycat. Ook mijn persoonlijke doel gehaald door ieder geval twee manifesten uit te rijden (en volgens mij lang niet slecht gedaan). En ook een bedankje aan mijn Kona mountainbike dat ze me de hele rit van dienst is geweest. *kleine noot naar Jaap, Mountainbike JA!
En mijn excusses dat wij eerder weg zijn gegaan maar ik was kapot en had het koud.....
En hier is de route te zien die Jaap, Vince en ik hebben gereden (in 3D trouwens heel cool om te zien, maar niet in Safari).
Mijn speciaale dank gaat uit naar Jaap en Vincent, vond het echt te gek om samen met jullie te rijden. Tijden geleden dat ik zo heb gelachen tijdens een alleycat. Ook mijn persoonlijke doel gehaald door ieder geval twee manifesten uit te rijden (en volgens mij lang niet slecht gedaan). En ook een bedankje aan mijn Kona mountainbike dat ze me de hele rit van dienst is geweest. *kleine noot naar Jaap, Mountainbike JA!
En mijn excusses dat wij eerder weg zijn gegaan maar ik was kapot en had het koud.....

En hier is de route te zien die Jaap, Vince en ik hebben gereden (in 3D trouwens heel cool om te zien, maar niet in Safari).
Ott, bedankt voor mooie rit! Heb me ook erg goed vermaakt en het is me goed bevallen als beginnende mountainbiker en met SS.
zie link voor route die ik gedaan heb, met hier en daar wat omrijden....
http://bit.ly/auYQiV
Mark
zie link voor route die ik gedaan heb, met hier en daar wat omrijden....
http://bit.ly/auYQiV
Mark
Iedereen bijgehouden hoeveel kilometers hij gereden heeft?
Akwa: 1e lus naar Pyramide en 2e lus naar Terlet/A50 => 65 km
??
??
Akwa: 1e lus naar Pyramide en 2e lus naar Terlet/A50 => 65 km
??
??
Laatst gewijzigd door Akwa op zo okt 17, 2010 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar waren we gebleven:ott schreef:het is druk een komen en gaan van mensen....
Nog even wordt er een versnelling gesteld van een oude dame. Mark, ik en Votske zoeken het terras op van het "wapen van Rheden".
Jaap en de "new mountainbikers" komen binnen en besluiten er een punt achter te zetten. Hulde aan de Vincent en nog extra aan de Tjeerd, respect en een biertje.
Akwa en Dida komen daarna binnen en Dida besluit het laatste rondje nog te doen, heeft ie teveel vervuild vlees gegeten ofzo?
Na een tijdje finishen Ochi/JJ en Christiaan gevolgd door Pierre en wie komt er daaraan het is Dida, tijd voor een urine test?? Pino heeft 1 checkpoint meer dan Dida trouwens.
Zo dan maar aan tafel en toen we de eerte hap hadden genomen kwammen de Rinus, David en Erik aan geschoven (dale was al naar huis vanaf de parkeerplaats)
Na het tafelen, de prijsuitreiking. 1e plek: de wissel broek (zie NKSS) wordt opgestuurd. Voor de man die alles heeft een shim-ano bril. Een air gitaar voor beste noordeling. De knapste man flat pedals. En voor Sint en Piet een chocolade letter.
Het schilderij hou ik zelf en krijgt een plaatsje op mijn kantoor
Om half zeven hebben we er maar een eind aan gebreid, lees het maar jullie hebben veel gemist, jaja.
Geen goed feestje zonder goede gasten, bedankt !!!! Bedankt voor de donaties
Laatst gewijzigd door ott op zo okt 17, 2010 8:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Ranking op aantal lussen/checkpoints, tijdstip en dan op plek startklim
1. Ochi A B C
2. Jelle A B C
3. Christiaan A B C
4. Pino A B C
5. Dida A B C -1cp
6. Jaap A C
7. Tjeerd A C
8. Vincent A C
9. Akwa A B
10. Dale A C
11. Rinus A B
12. David A B
13. Erikje A B
14. Mark A
15. Votske A
CUP punten volgen nog, wie had er versnelingen??
1. Ochi A B C
2. Jelle A B C
3. Christiaan A B C
4. Pino A B C
5. Dida A B C -1cp
6. Jaap A C
7. Tjeerd A C
8. Vincent A C
9. Akwa A B
10. Dale A C
11. Rinus A B
12. David A B
13. Erikje A B
14. Mark A
15. Votske A
CUP punten volgen nog, wie had er versnelingen??
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Wat een goddelijk weer was het vandaag, en wat een lekkere tocht gereden. Wel meerdere keren fout gereden (links/rechts schijnt bij sommigen een probleem te zijn...), maar dat maakte niets uit voor de goede stemming.
Ott, weer hartstikke bedankt voor een mooie dag en succes met Avalon! Zometeen eerst even lekker douchen en dan slapen. Effe een stukje fietsen betekent wel om 07.30u van huis weg en om 21.00u weer thuis
Ott, weer hartstikke bedankt voor een mooie dag en succes met Avalon! Zometeen eerst even lekker douchen en dan slapen. Effe een stukje fietsen betekent wel om 07.30u van huis weg en om 21.00u weer thuis

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Woehoe, wat een dag. Perfect gedaan weer Ottje, toepasselijke oplossing van de drie manifesten, vandaag was Ott The Best!
Waarom zijn dit soort dagen altijd gezellig! Naja, ik bedoel, hoe kan het toch. Geniaal, ik heb genoten!
JJ
Waarom zijn dit soort dagen altijd gezellig! Naja, ik bedoel, hoe kan het toch. Geniaal, ik heb genoten!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd aan alle 15 deelnemers, dank aan Ott en sterkte voor Avalon en familie. That was nice!
Proud to be NOT the only oneott schreef: wie had er versnelingen??

Ik had ze ook wel nodig hoor, die SingleSpeed Sisters reden op gegeven moment zooo langzaam omhoog dat ik moest terugschakelen om niet om te vallen....
Laatst gewijzigd door Erikje op ma okt 18, 2010 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze nieuweling heeft enorm genoten. Zit er stevig aan te denken alle geared machines op marktplaats te zetten eheh. Een erg leuke tocht en goed gezelschap.
Ott dank voor de organisatie! Ik heb de post-pannekoeken gemist maar wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Ott dank voor de organisatie! Ik heb de post-pannekoeken gemist maar wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee
Zoo hee, zeker weten dat er op die onbewaakte spoorwegovergang geen trein over me heen is gereden? Want zo voelt het nu anders wel.
Repsect voor Jelle & Chris: dat mensen je zoveel plezier en pijn kunnen schenken op 1 dag is te onwaarschijnlijk voor woorden.
Supertnx aan Ott voor de rit & het weer, keigaaf! Het padvinder verleden speelt me nu op om ook zoiets te gaan organiseren. Eens zien wat ik kan doen. Piccas & vids volgen.
Repsect voor Jelle & Chris: dat mensen je zoveel plezier en pijn kunnen schenken op 1 dag is te onwaarschijnlijk voor woorden.
Supertnx aan Ott voor de rit & het weer, keigaaf! Het padvinder verleden speelt me nu op om ook zoiets te gaan organiseren. Eens zien wat ik kan doen. Piccas & vids volgen.