Leuke details by the way op de remhendels...

Moderators:JJ, Beheerders
ESI-plugjes zijn erg schreeuwerig, vandaar dat ze niet gemonteerd zijn?mateis schreef: Ik vind het een mooie fiets! Hele klassieke racebak, zonder schreeuwerigheid.![]()
... stuurdoppen monteren... Dat carbon stuur zou nochthans dikwandig genoeg moeten zijn om de bij de grips geleverde ESI-plugs vast te houden.
Het went. Wanneer ik weer wat geld heb wordt de voorvork vervangen. Als student zijnde moet ik de fiets stap voor stap upgraden. Helaas.Sven schreef:Sexy!
Geen last van flex met de SID vork icm. X2 remmen?
De stuurdoppen van ESI kreeg ik niet gemonteerd vanwege de verdikking aan de binnenkant van het stuur. Ik overweeg nu om zelf stuurdoppen te draaien van polyoxymethyleen (POM), wat ook wel een cleane look geeft.mateis schreef:Iedereen die zulke gave remmen en wielen inbouwt en niet eerst die gammele SID vervangt weet niet beter, Sven...![]()
Ik vind het een mooie fiets! Hele klassieke racebak, zonder schreeuwerigheid.![]()
Onder het motto van slakken en zout: stuurdoppen monteren... Dat carbon stuur zou nochthans dikwandig genoeg moeten zijn om de bij de grips geleverde ESI-plugs vast te houden.
Dat zeggen ze ook al bij mtb.nlGiant Anthem 3 schreef:Vette bike!! Maar vind je zadelpen echt lelijk. Moet je een mooi witte in doen. Past beter bij het geheel
Zou eerder zeggen dat er een rode tune stuurpen op moet,dan komt dat rood beter tot zijn recht op die fietsmountainbiker76 schreef:Dat zeggen ze ook al bij mtb.nlGiant Anthem 3 schreef:Vette bike!! Maar vind je zadelpen echt lelijk. Moet je een mooi witte in doen. Past beter bij het geheelvindt zelf de zwarte of witte inderdaad
beter staan.