spank her on her royal behindness 17-10-2010
Moderators:JJ, Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik heb al erg veel zin in zondag en ben wat dingetjes aan het voorbereiden.
Hoe kan ik het beste wat dingen meenemen? ik zie bij het mountainbiken vaker mensen met een rugzak ofzo, terwlijk dat bij het racefietsen niet gebruikelijk is. Staat niet cool (als dat een reden is) en zit lastig.
Maar bij het mountainbiken is dat misschien niet zo'n issue, beter iets op je rug dat blijft zitten dan bidons en zadeltasjes die er vanaf trillen.
wat is handig?
Hoe kan ik het beste wat dingen meenemen? ik zie bij het mountainbiken vaker mensen met een rugzak ofzo, terwlijk dat bij het racefietsen niet gebruikelijk is. Staat niet cool (als dat een reden is) en zit lastig.
Maar bij het mountainbiken is dat misschien niet zo'n issue, beter iets op je rug dat blijft zitten dan bidons en zadeltasjes die er vanaf trillen.
wat is handig?
Veel MTB-ers rijden met een waterzak (camelbak of soortgelijks) in de vorm van een rugzak. Bijkomend voordeel is dat je nog wat extra spullen mee kan nemen (pomp, biba, eten, telefoon, gereedschap, .....)red_vfr schreef:Ik heb al erg veel zin in zondag en ben wat dingetjes aan het voorbereiden.
wat is handig?
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Een extra persoon zit er niet in, helaas.Rinse Appelstroop schreef:Ik kom met Toine ook uit Ehv-city center. En ik kan wellicht nog wel één iemand meenemen. Alleen dat moet ik nog even uitvogelen of dat past. Aangezien een 29' iets groter is dan een 26". Enkel een fiets kan wel, dat is sowieso geen probleem.
"Wordt vervolgd"
Rinse
Whoop Whoop!
- didadunlop
-
En een afmelding van mijn kant.
Tis kut maar het is niet anders, ben ziek, beetje overwerkt denk ik. Al dagen last van de onderrug, slaap al weken slecht, toch af en toe willen doorsporten, het is nu echt gedaan.
Have fun iedereen.
Zat er eerst nog aan te denken om toch te komen en dan halverwege ergens te gaan kijken maar ook van in de auto zitten wordt mijn rug niet vrolijk.
Dus een DNS achter mijn naam.
Ottje, ik hoop dat je weer een geweldig evenement weet neer te zetten, succes!
TBB
Tis kut maar het is niet anders, ben ziek, beetje overwerkt denk ik. Al dagen last van de onderrug, slaap al weken slecht, toch af en toe willen doorsporten, het is nu echt gedaan.
Have fun iedereen.
Zat er eerst nog aan te denken om toch te komen en dan halverwege ergens te gaan kijken maar ook van in de auto zitten wordt mijn rug niet vrolijk.
Dus een DNS achter mijn naam.
Ottje, ik hoop dat je weer een geweldig evenement weet neer te zetten, succes!
TBB
- didadunlop
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
He ja, wat gaan we eigenlijk doen? Is het een off road alleycat, dus pen en tas meenemen? Of moeten we fotootjes maken?
@TBB: Beterschap
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
De gewone spulletjes die je mee/aan hebt als je een lang stuk gaat rijden + pen om de checkpoints te noteren op de kaartJJ schreef:He ja, wat gaan we eigenlijk doen? Is het een off road alleycat, dus pen en tas meenemen? Of moeten we fotootjes maken?
JJ
En je mobiel om te bellen als je verdwaalt bent, het zijn rondjes dus de "broodkruimels" hebben niet zo`n zin, een beetje boerenverstand daar kom je heel ver mee.
Morgen is er geen regen voorspeld, er kan in overleg ingekort worden. bv. 2 rondjes ipv.3
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- didadunlop