Red Bull Rampage komende zondag live op..
Moderator:Beheerders
Het blijft toch echt überamerikaans, net als American Football; 20 seconden spektakel, 5 minuten loos gezwets door een beroepsouweho*r die ook nog eens geen stem meer heeft (kun je nagaan hoeveel die vent praat) afgewisseld met de tussenstand die toch echt de 2 seconden daarvoor hetzelfde was. Weer 20 seconden spektalen -als je mazzel hebt. Doe mij maar een Worldcup dan bekijk ik de dvd wel van de RBR. Als je het ontdoet van al dat Amerikaanse showelement is het prachtig om te zien... Maar ik als Europeaan trek al die franje echt niet.
-
- driezzz_dirter
Haha, ieder zijn ding. Ik vond het bij dit evenement echt geweldigGTLTS schreef:Het blijft toch echt überamerikaans, net als American Football; 20 seconden spektakel, 5 minuten loos gezwets door een beroepsouweho*r die ook nog eens geen stem meer heeft (kun je nagaan hoeveel die vent praat) afgewisseld met de tussenstand die toch echt de 2 seconden daarvoor hetzelfde was. Weer 20 seconden spektalen -als je mazzel hebt. Doe mij maar een Worldcup dan bekijk ik de dvd wel van de RBR. Als je het ontdoet van al dat Amerikaanse showelement is het prachtig om te zien... Maar ik als Europeaan trek al die franje echt niet.

En wat een scenery

Heb je Cam's 360 van de Icon Sender wel gezien?? Dat is veel vetter dan 100000000 backflips bij elkaardriezzz_dirter schreef:achja, Andreu moest gewoon die top gehaald hebben 2 backflips en een smoothe run

Tuurlijk is dat 5 minuten gezwets jammer, maar daar hebben ze ook even de tijd nodig om de baan weer op orde te brengen na een crash, even de rijder die viel helpen, nieuwe rider moet klaar gaan staan etc. denk ik. Het was live dus zullen ze die tussentijd toch even op moeten vullen.GTLTS schreef:Het blijft toch echt überamerikaans, net als American Football; 20 seconden spektakel, 5 minuten loos gezwets door een beroepsouweho*r die ook nog eens geen stem meer heeft (kun je nagaan hoeveel die vent praat) afgewisseld met de tussenstand die toch echt de 2 seconden daarvoor hetzelfde was. Weer 20 seconden spektalen -als je mazzel hebt. Doe mij maar een Worldcup dan bekijk ik de dvd wel van de RBR. Als je het ontdoet van al dat Amerikaanse showelement is het prachtig om te zien... Maar ik als Europeaan trek al die franje echt niet.
Ik vond het zeker vet om te zien en die tricks en tracks worden echt steeds lomper. Echt ongelovelijk hoe vet die lui hier reden

- driezzz_dirter
tjah is ook het enigste dat hij gedaan heeft maarjaBiKeRbOi schreef:Heb je Cam's 360 van de Icon Sender wel gezien?? Dat is veel vetter dan 100000000 backflips bij elkaardriezzz_dirter schreef:achja, Andreu moest gewoon die top gehaald hebben 2 backflips en een smoothe run(moeilijker, en die drop is bijna 20m bij 20m, plus het was de hoogste 360 drop ooit gedaan op een fiets)

ride and have fun