tja
235 pk en 1:17 bij 80km op de cruise
Moderator:Beheerders
originele S8 velgen passen niet onder een golf.....imitatie wel....andere ET waarde.tommys schreef:imitatie is een aaname? of kun je de adapters zien?
er zitten nu bbs lemans onder
235pk komt van een k03s turbo en een chippie van www.jdengineering.nl\
zullen we het dan over jouw fietsje hebben, wat daar allemaal opzit wat eigelijk niet nodig is, een dure xtr ipv van een xt of een stuurtje dat 10 gram lichter is dan het andere stuur (zijn maar voorbeelden, weet niet wat jij op je fiets hebt). maargoed, ik wilde alleen trots mijn auto laten zien, maar blijkbaar is dat een probleem. waar het omgaat is dat IK dat mooi vind. En of dat functie heeft wel of niet is niet eens van deze tijd (niemand van jullie koopt een t-shirt bij de Wibra, maar wel in een merkwinkel.. verschil in functie?)Sven schreef:Zeurneusje of niet, hij heeft wel een punt.
Waarom zou je investeren in een zo'n mooie en goede auto die voldoende form & functie biedt in de vorm van velgen/jes & bumpers/tjes, terwijl dat eigenlijk geen toegevoegde waarde in form/functie heeft?
Nogmaals, wel een fijne bak!
Volgens mij voldoende positief, of niet? Ik vroeg me alleen af waarom je die upgrades aan de auto gaat uitvoeren? Voor mij is een auto alleen iets om van A naar B te scheurenSven schreef: ....zo'n mooie en goede auto...
Nogmaals, wel een fijne bak!