What's up met al de belgen op het forum...
Moderator:Beheerders
ik dacht dat dp.NET gewoon een site was voor "bike enthousiasts" waar toevallig Nederlands gesproken wordt. De .net lijkt er voor mij op te wijzen dat de site starters niet eraan dachten om het een exclusief Nederlands of Vlaams clubje te maken (hence mijn eerdere post: iedereen wie het niet kan schelen, die blijft gewoon hier keuvelen over fietsen)filsdanvers schreef:Hoe, ik dacht dat DP belgisch was?
green salsa good salsa
Voor wat betreft doelgebied:
Nationaliteit (NL of BE) speelt daar dus geen rol in. Het is nu ook niet zo dat er enorme verzendbedragen gemoeid zijn bij aan- of verkoop van spullen over de grens.Over Dirty Pages
In 1999 is Dirty Pages opgericht als eerste serieuzere Nederlandse mountainbike website waarbij de liefde voor de sport voorop staat. Dirty Pages is daardoor een echte 'voor bikers, door bikers' website. Dirty Pages hecht sterk aan eigen content, waarbij kwaliteit, diepgang en verbreding centraal staan, en is zo uitgegroeid tot een uitgebreide informatie- en inspriratiebron, met de laatste nieuwtjes, uitgebreide testverslagen, wedstrijdverslagen en een discussieforum. Op het discussieforum is een grote community actief, van de meest doorgewinterde cross-country rijders tot aan de meest verstokte downhillers. Dirty Pages kenmerkt zich door een zo breed mogelijke website zijn, met mountainbiken als centraal thema. De website bestaat bij de gratie van vrijwilligers, die hun vrije uren besteden aan het up to date houden van de website en het verzorgen van nieuws artikelen.
Missie
Dirty Pages profileert zich als referentie website op mountainbike gebied in de Benelux. Alle aspecten en disciplines van de sport worden daarin meegenomen en Dirty Pages stelt zichzelf ten doel bij te dragen aan de ontwikkeling van de mountainbikesport.
http://www.dirty-pages.net/colofon/index.php
- cyberhawk
- Contacteer:
Wats jouw probleem "lan... ?Mrtnrider schreef:Jij hebt echt het iq van een stoeptegel...SITH schreef:Je hebt helemaal gelijk, laten we het topic stoppen.
Hopeloos is zeker het juiste woord, van mij mag dit topic worden verwijderd...Mijn excuus aan alle belgen die zich voelde aangesproken wij in Nederland zijn blij met al uw spullen.
SITH schreef: Wat ik enorm knap vind dat MRTNrider mijn IQ kan bepalen van enkele reacties op dit forum. Daar zou ik wat mee doen, goud geld mee te verdienen!

Blijf nou niet reageren, anders houd je geen IQ meer over

Ik snap het probleem niet. Wat is er nou mooier dan een gezamenlijke trefplaats voor mountainbikers, ongeacht nationaliteit? Arme jongen, het kopen en verkopen van spulletjes is zo lastig.. En daarom moet er maar een Belgische tak van DP komen?
Dan heb je geen kont van DP begrepen en loop je inderdaad het risico dat je hier onverwachtse reacties krijgt en aan je IQ getwijfeld wordt. Er is meer op het forum dan alleen het verkoop deel en er is meer op DP dan alleen het forum. Heb je de specials&spotlights wel eens gezien? De team rijder verslagen? Het laatste nieuws dat meer is dan het klakkeloos posten van een persbericht van een of ander merk? Druk eens op 'Home' en er gaat een wereld voor je open. Doe maar, dan krijg je er weer wat puntjes bij.
Kortzichtige, egoïstische gedachten. Wij Nederlanders zijn niks zonder Belgen, Belgen zijn niks zonder Nederlanders op dit forum. Be happy dat we het samen zo goed kunnen vinden!cyberhawk schreef:Wats jouw probleem "lan... ?Mrtnrider schreef:Jij hebt echt het iq van een stoeptegel...SITH schreef:Je hebt helemaal gelijk, laten we het topic stoppen.
Hopeloos is zeker het juiste woord, van mij mag dit topic worden verwijderd...Mijn excuus aan alle belgen die zich voelde aangesproken wij in Nederland zijn blij met al uw spullen.
Cheers
- cyberhawk
- Contacteer:
whahahahaha sorry hoor maar ik heb wel een ego..Mrtnrider schreef:Kortzichtige, egoïstische gedachten. Wij Nederlanders zijn niks zonder Belgen, Belgen zijn niks zonder Nederlanders op dit forum. Be happy dat we het samen zo goed kunnen vinden!cyberhawk schreef:Wats jouw probleem "lan... ?Mrtnrider schreef: Jij hebt echt het iq van een stoeptegel...
Cheers
waar haal jij die egoistische gedachten vandaan ?
ik bedoel dat kan je echt niet uit de post halen tenzij je bedoeld dat hij de belgen een beetje apart wil zetten in het te koop topic..
daarintegen kan ik jou gedachten wel begrijpen maar dan komt er wel een mankement bij : meeste mensen met een te klein ego hebben idd heel hard anderen nodig..
zoals....voetbal supporters enzo..