onderkomen omgeving Winterberg aangeboden in 2011
Moderator:Beheerders
-
Hallo iedereen!
Komend seizoen kan ik de beschikking hebben over een onderkomen in de buurt van de bikeparken.Locatie ligt 15 km van Winterberg en 7 km van Willingen.Het onderkomen heeft 12 slaapkamers en bied dus voor veel mensen ruimte en veilige stalling voor de fietsen.De bedoeling is dus om mensen bij elkaar te krijgen en zo de kosten te kunnen verdelen en het per persoon goed betaalbaar te houden.Aangezien dit huis nog niet helemaal afgebouwd is kan ik over prijzen nog niets zeggen,maar aangezien mij deze woning aangeboden is voor verhuur is dit idee ontstaan,dus wil graag even polsen of dit een leuk idee is en of er genoeg animo voor is? Meningen en suggesties zijn meer dan welkom.....Greetzz
Komend seizoen kan ik de beschikking hebben over een onderkomen in de buurt van de bikeparken.Locatie ligt 15 km van Winterberg en 7 km van Willingen.Het onderkomen heeft 12 slaapkamers en bied dus voor veel mensen ruimte en veilige stalling voor de fietsen.De bedoeling is dus om mensen bij elkaar te krijgen en zo de kosten te kunnen verdelen en het per persoon goed betaalbaar te houden.Aangezien dit huis nog niet helemaal afgebouwd is kan ik over prijzen nog niets zeggen,maar aangezien mij deze woning aangeboden is voor verhuur is dit idee ontstaan,dus wil graag even polsen of dit een leuk idee is en of er genoeg animo voor is? Meningen en suggesties zijn meer dan welkom.....Greetzz
Intense Uzzi Vpx
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
Hoe duur het word hangt af van het aantal deelnemers en de duur van de huurperiode.Ik ga deze week nog even om tafel zitten met de eigenaar van de woning om alvast een indicatie van de prijs te krijgen.De kosten van de huur worden gewoon eerlijk verdeeld over het aantal mensen die meegaan,wil er geen cent op verdienen,gewoon een leuke trip hebben.Ik ga vooralsnog uit van een week,maar langer kan natuurlijk ook.Of enkele losse weken,want natuurlijk kan niet iedereen in dezelfde periode,maar dat hangt natuurlijk van de belangstelling af.Hopelijk komt dit van de grond en kan het jaarlijks gaan plaatsvinden.
greetz and keep the wheelz rollin...
greetz and keep the wheelz rollin...
Intense Uzzi Vpx
-
- Contacteer:
Re: Winterberg
Giant Anthem 3 schreef:Als het betaalbaar blijft zeker interesse.
sluit ik mij geheel bij aan
maar idd een goed idee!!
ben je vooral voor het freeride/downhill of toevallig ook dirt
als je ook van dirten houdt kom dan zeker eens bij ons in Doetinchem langs
bij Sfa
check Freerideachterhoek.nl
-
Ben helemaal bekend met de Sfa! Ik lig daar altijd op mijn smoel
lastig aangezien ik een fully rij,maar volgend jaar komt er een D.J bij.Check de jongens daar eens voor de trip,bekenden die meegaan is natuurlijk nog leuker! Weet van Maarten en Timo dat er veel vraag is naar een gezamelijke trip naar een park,dus mischien is een Sfa trip ook een optie!De hele achterhoekse scene samen raggen...gezellie.. 

Intense Uzzi Vpx
-
- Contacteer:
we hadden het er pas geleden ook nog over om een met een touringcar die kant op te gaan. alleen toen is er niet iemand uit onze crew hard gevallen met stuur in de buik
resultaat bijna 5 weken in het ziekenhuis stuk van de dikke darm weggehaald en daaroverheen nog een of andere killerbacterie
wat 'm bijna de kop gekost heeft
vandaar dat die plannen even opgeschort waren.
maar als het dit jaar er nog van gaat komen komt dit op onze site te staan.
en dat huisje zou vlgnd jaar zeer zeker een mooie optie zijn,ik zal het in de groep gooien!!!
greetz
resultaat bijna 5 weken in het ziekenhuis stuk van de dikke darm weggehaald en daaroverheen nog een of andere killerbacterie

vandaar dat die plannen even opgeschort waren.
maar als het dit jaar er nog van gaat komen komt dit op onze site te staan.
en dat huisje zou vlgnd jaar zeer zeker een mooie optie zijn,ik zal het in de groep gooien!!!
greetz
-
- Contacteer:
-
Ik wist van het ongeluk en dan ga je inderdaad niet als crew naar een park als een van je maatjes in slechte conditie in het ziekenhuis ligt,hopelijk gaat het nu beter met hem en wordt hij weer helemaal de oude.Ik moet ook nog even uitzoeken hoe ik het allemaal ga doen met die trip,maar zodra ik prijzen weet,gooi ik het hier op het forum.Ik ken de eigenaar persoonlijk en denk niet dat het mij veel kost en met een aardig ploegje die de kosten deelt kan het alleen maar nog minder kosten en kan ik wat opzetten....
Intense Uzzi Vpx
-
- Contacteer:
helemaal de oude gaat hij zeker weer worden alleen heeft het wel zijn tijd nodig
hij fietst al wel weer een beetje op een gewone fiets en op z'n hometrainer
is hard bezig voor z'n comeback vlgnd seizoen.
btw ons park ligt er weer super bij na al die regen heeft wel weer twee weken shapen gekost ook hebben we het onkruid grotendeels verwijderd en er gras voor in de plaats gezaaid. v.d winter beginnen we aan de shorelijn in de bosrand met veschillende aftakkingen van en naar het park.
wat het huisje betreft: hou ons op de hoogte!!
greetzz
hij fietst al wel weer een beetje op een gewone fiets en op z'n hometrainer
is hard bezig voor z'n comeback vlgnd seizoen.
btw ons park ligt er weer super bij na al die regen heeft wel weer twee weken shapen gekost ook hebben we het onkruid grotendeels verwijderd en er gras voor in de plaats gezaaid. v.d winter beginnen we aan de shorelijn in de bosrand met veschillende aftakkingen van en naar het park.
wat het huisje betreft: hou ons op de hoogte!!
greetzz
-