La Bresse? Iemand ervaringen?

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Erik B
La Bresse? Iemand ervaringen?

Bericht door Erik B » vr sep 03, 2010 5:26 pm

Binnenkort ga ik een lang weekend richting het zuiden. We hebben ons oog laten vallen op La Bresse in de Vogezen.

Iemand recent nog geweest en tips over tracks/routes die je daar kunt rijden? Voorkeur gaat uit naar (techniosche) singletracks..

Erik

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma sep 06, 2010 2:24 pm

Genoeg routes te verkrijgen bij de VVV ter plekke; http://www.bikeandtrekking.nl/p/36/297/ ... -%28mtb%29

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

willem12

Bericht door willem12 » ma sep 06, 2010 3:19 pm

Je gelooft het niet maar er is een franse GPS site met veel tracks met de onwaarschijnlijke url: http://www.utagawavtt.com/forum_v3/index.php

Ik zag daar leuke tracks in de buurt van la Bresse.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

divere rules

Bericht door divere rules » ma sep 06, 2010 3:21 pm

zat bij Gerardmer en Lac blanc was 35 km veder op
Zag ook zat mtb routes in de omgeving

Erik B

thanks

Bericht door Erik B » ma sep 06, 2010 9:28 pm

heb nog geen GPS, dus die tracks heb ik nog niet veel aan, maar leuk stuk uit Bike&Trekking, ziet er veelbelovend uit!

Iemand daar toevallig al eens gereden en tips over welke routes wel/niet goed zijn?

Erik

Erik B

thanks

Bericht door Erik B » ma sep 06, 2010 9:30 pm

heb nog geen GPS, dus die tracks heb ik nog niet veel aan, maar leuk stuk uit Bike&Trekking, ziet er veelbelovend uit!

Iemand daar toevallig al eens gereden en tips over welke routes wel/niet goed zijn?

Erik

BOSS
Contacteer:

Re: thanks

Bericht door BOSS » di sep 07, 2010 6:39 am

Erik B schreef:heb nog geen GPS, dus die tracks heb ik nog niet veel aan, maar leuk stuk uit Bike&Trekking, ziet er veelbelovend uit!

Erik
Ik heb daar gereden, voor dat BT artikel, maar wij hadden een gids dus hebben meer gereden dan de vaste routes......de gids was van http://www.irwego.com/ en heette Remy Absalon...idd broer van.
De routes zijn daar ingedeeld in moeilijkheidsgraad dmv kleur wat ik me herinner, net als pistes.

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

ChristiaanRoos

Bericht door ChristiaanRoos » za apr 28, 2012 8:47 pm

Vorig jaar in La Bresse XC gereden. Leuke routes met aardig wat klimwerk. We zaten op een camping iets buiten het centrum van La bresse, vanaf de camping kan je direct diverse routes volgen. Sommige routes gaan eerste een stuk over asfalt. Inderdaad zijn de routes net als pistes gekleurd van blauw tot zwart. Ik vond de rode route vanaf de camping goed te doen, ongeveer 25km lang met zo'n 600 meter klimmen, bij de zwarte route was dit het dubbele (50, 1500, oid)

Plaats reactie