bunny hop
Moderator:Beheerders
hey ik probeer de bunny hop te leren maar doe hem fout.
ik kan wel springen maar dat is met de beiden wielen tegelijkertijd.
maar als ik mijn voorwiel probeer op te tillen en daarna mijn achterwiel
dan val ik van mijn pedalen af dus wat doe ik fout
aub wat advies
ik kan wel springen maar dat is met de beiden wielen tegelijkertijd.
maar als ik mijn voorwiel probeer op te tillen en daarna mijn achterwiel
dan val ik van mijn pedalen af dus wat doe ik fout
aub wat advies
Build it. Ride it.
Hopelijk helpt dit
http://www.youtube.com/watch?v=RAem3L7R ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=RAem3L7R ... re=related
-Trek eerst je voorwiel is 20 keer omhoog, met je achterwiel op de grond. Gewoon chill beetje relaxte hoogte, wel rijdend natuurlijk.
-Trek nu je achterwiel is 20 keer omhoog, met je voowiel op de grond. Denk aan gewichtsverplaatsing en het feit dat je door je voeten naar voren te draaien je pedals letterlijk omhoog kan trekken/duwen. Als je het een beetje doorhebt zou het je moeten lukken over je stuur te slaan, toch zou ik dit niet proberen.
-Nu doe je het allebei. Eerst je voorwiel tot die bijna op ze max is, en dan trek je het achterwiel ook omhoog zoals je dat hiervoor hebt gedaan. En klaar. Zo moeilijk is het niet.
Gewoon oefenen.. En neem een stoeprand ofzo om op te hoppen als het een beetje lukt. Dat maakt het leuker, en zo ga je steeds wat hoger. Tot je ergens rond de 50 cm zit, en dan heb je hem wel door denk.
-Trek nu je achterwiel is 20 keer omhoog, met je voowiel op de grond. Denk aan gewichtsverplaatsing en het feit dat je door je voeten naar voren te draaien je pedals letterlijk omhoog kan trekken/duwen. Als je het een beetje doorhebt zou het je moeten lukken over je stuur te slaan, toch zou ik dit niet proberen.
-Nu doe je het allebei. Eerst je voorwiel tot die bijna op ze max is, en dan trek je het achterwiel ook omhoog zoals je dat hiervoor hebt gedaan. En klaar. Zo moeilijk is het niet.
Gewoon oefenen.. En neem een stoeprand ofzo om op te hoppen als het een beetje lukt. Dat maakt het leuker, en zo ga je steeds wat hoger. Tot je ergens rond de 50 cm zit, en dan heb je hem wel door denk.
Re: bunny hop
the nooby schreef:bedankt voor de tip
ik zal het proberen het is dus gewoon oefenen
Alles is gewoon oefenen.