Transalp 2010, klaar!
Moderator:Beheerders
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
+1bettes schreef:Hmmz, heb net even die filmpjes bekeken en eigenlijk is mijn zin dan al over :-s
Als ik dan toch bergop rij dan wil ik wel een mooie afdaling kunnen rijden erna en met al die stilstaande "klimduitsers" in de weg lijkt de lol me er snel af, zeker als ze je iedere keer terug voorbij rijden tijdens de klim en dan opnieuw in de weg staan in de downhill...
Het lijkt me een avontuur, maar ik laat hem toch aan me voorbij gaan! Liever 3 weken zelf rondrijden aan het Gardameer en zelf kiezen voor de onbekende/rustige paden!
greetz
bettes
Goh, niet te snel oordelen hè. Zie het wel in perspectief: Zo vaak komt het niet voor, de meeste mensen gaan vlot opzij en je moet écht rap dalen om veel teams te achterhalen en in regionen te komen waarin de teams -na een tijdje- weer bij je aansluiten in de klim. Verderop in de etappe wordt de spoeling veel dunner, dus het zijn nauwelijks dezelfde die potentiëel in de weg rijden. Ik zeg potentiëel, want verreweg de meeste kun je makkelijk voorbij.Jurriaan schreef:+1bettes schreef:Hmmz, heb net even die filmpjes bekeken en eigenlijk is mijn zin dan al over :-s
Als ik dan toch bergop rij dan wil ik wel een mooie afdaling kunnen rijden erna en met al die stilstaande "klimduitsers" in de weg lijkt de lol me er snel af, zeker als ze je iedere keer terug voorbij rijden tijdens de klim en dan opnieuw in de weg staan in de downhill...
Het lijkt me een avontuur, maar ik laat hem toch aan me voorbij gaan! Liever 3 weken zelf rondrijden aan het Gardameer en zelf kiezen voor de onbekende/rustige paden!
greetz
bettes
Bovendien: Dit is niets anders dan in de gemiddelde Ardennen marathon. Als je liever alleen rijdt, dan moet je inderdaad niet mee doen met een wedstrijd, maar dat heeft weinig met de Transalp te maken.