Iemand een idee hoe ik dit kan op lossen?.
Moderator:Beheerders
Als hij vastgeroest zit probeer eens wd40 of zo tussen de as en hub te laten lopen als de fiets horizontaal ligt.Trekrules schreef:Hoe kan ik de as dan los halen als ie vastgeroest zit aan de hub of is dat onmogelijk?.
Wat bedoel je met getordeerd?
Niet met een tuinslang, gaat die nog meer vast zitten door roest. Dat maxle ding eruit draaien en dan een dikke imbus erin en dan losdraaien.Trekrules schreef:@Sneeck: heb een bontrager naaf erin zitten
nu kom ik op het volgende probleem,de maxxle DH zit aan de inbus kant vast met een dop waar ik de as met de 6mm inbus eruit kunt draaien,maar omdat de as vast zit kan ik hem als ware de dop eruit trekken met gemak.De as zit nog steeds vast in.
Maar ik zal proberen met WD40 om hem los te krijgen en anders misschiem hem schoon spuiten met een tuinslang mocht er zand tussen zitten
Het rare is ik rij niet eens met de maxle binnen asje ,alleen de steekas met de inbus dop.Idd er zitten geen klem bouten op de boxxer en heb al met een rubbere hamer erop getikt en niks helpt.Ik kan de as niet draaien met de inbuscyberhawk schreef:dit heb ik oo gehad met mn VAN..
draaide zo de inbus dop uit de as![]()
een boxxer heeft geen klem bouten dacht ik..?
als al het andere niet helpt > missch is je maxle blijven steken // klemmen
lostrekken en tikje erop geven ?