Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
-
Gister + vanochtend daar gefietst.
Was zeker leuk (eerse keer) al viel de lengte wel mee nadat je uit saalbach/leogang/bad-wildbad komt. Maar was zeker leuk. Jammer dat we vanochtend naar huis gingen. Broer was onderuit gegaan, enkelbandjes verrekt. Was eignelijk de bedoeling morgen naar huis te gaan.
Maar ga zeker nog is terug.
Was zeker leuk (eerse keer) al viel de lengte wel mee nadat je uit saalbach/leogang/bad-wildbad komt. Maar was zeker leuk. Jammer dat we vanochtend naar huis gingen. Broer was onderuit gegaan, enkelbandjes verrekt. Was eignelijk de bedoeling morgen naar huis te gaan.
Maar ga zeker nog is terug.
Zondag de 8e zijn we met een groepje @ het bikepark.... een paar gaan voor de eerste keer mee
Vertrek zondag ochten vanuit Assen (rond 6ur)
Voor meerijders: assen@fietsservice.nl , er is nog plaats voor mens en machine!
CU all aldaar

Vertrek zondag ochten vanuit Assen (rond 6ur)
Voor meerijders: assen@fietsservice.nl , er is nog plaats voor mens en machine!
CU all aldaar
================================================
www.bikeselectcenter.nl officieel dealer van: GT- UMF - Cube - Merida - Centurion - Idworx - Raleigh - Gazelle - Sparta - Batavus - RIH
www.bikeselectcenter.nl officieel dealer van: GT- UMF - Cube - Merida - Centurion - Idworx - Raleigh - Gazelle - Sparta - Batavus - RIH
-
- Contacteer:
Wie heeft er zin om zaterdag de 14e mee te gaan naar Winterberg?
Afgelopen weekend voor het eerst geweest en dat smaakt naar meer! Helaas wil mijn fietsmaatje niet nog een keer in 1 maand. Dus wie heeft er zin om mee te gaan?
Vervoer is geregeld, plek voor 3 man extra zonder kosten. Helaas kunnen er geen fietsen mee in de auto. Dus ik huur daar mijn spul.
Hopelijk binnenkort dakdragers, kunnen er ook fietsen mee.
Vertrek vanuit Groningen. Dus meld je aan als je tussen hier en winterberg woont
Groet,
Bowy

Afgelopen weekend voor het eerst geweest en dat smaakt naar meer! Helaas wil mijn fietsmaatje niet nog een keer in 1 maand. Dus wie heeft er zin om mee te gaan?
Vervoer is geregeld, plek voor 3 man extra zonder kosten. Helaas kunnen er geen fietsen mee in de auto. Dus ik huur daar mijn spul.

Vertrek vanuit Groningen. Dus meld je aan als je tussen hier en winterberg woont

Groet,
Bowy

-
- Contacteer:
Je hebt helemaal gelijk, maar helaas stond er bij onze wagenparkbeheerder alleen nog maar een BMW 123D Coupetrixie24 schreef:
@Bowy... Fietsen moet je gewoon in de auto proppen

-
- Contacteer:
Tja zo'n focus is ook mega in verhouding tot een 1 coupetrixie24 schreef:Ik rij in een focus 3 deurs...![]()
3 personen (allemaal 1.90m +)
3 man bagage
3 fietsen (2 stinkys en een demo)
Blijft wel altijd even puzzelen...
Zondag ook weer met 3 man richting WB. Hopelijk wordt ik dit keer niet geflitst in Duitsland...

waar ik met al het geweld van de wereld mijn Kona niet in krijg

Ik ben wat dat betreft verwend met een nieuw model caddy die ik zelf heb ingericht. Makkelijk 4 bike's zo in en dan staat er nog een schap in voor werk. Niks geen gedoe met 5 minuten ben je klaar. Probleem is dat je maar 1 persoon mee kunt nemen en met meer man gaan is toch gezelliger. Hopelijk een keer een verlengde t5 met dubbele cabine als m'n werkgever mee wilt doen... 

-
- Contacteer:
Die fietsen mogen er dan misschien in gaan, maar ik kom wel op de linkerbaan met de teller strak op 250 km/u gezellig voorbij blazenSneeck schreef:Ik ben wat dat betreft verwend met een nieuw model caddy die ik zelf heb ingericht. Makkelijk 4 bike's zo in en dan staat er nog een schap in voor werk. Niks geen gedoe met 5 minuten ben je klaar. Probleem is dat je maar 1 persoon mee kunt nemen en met meer man gaan is toch gezelliger. Hopelijk een keer een verlengde t5 met dubbele cabine als m'n werkgever mee wilt doen...

Now back on topic, wie gaat er ook de 14e naar W'berg....?
Laatst gewijzigd door seriousIIa op wo aug 04, 2010 1:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
gast...laatst nog met zelf type auto 2 fietsen en 2 man ergens heen geweest. kan dus wel.seriousIIa schreef:Tja zo'n focus is ook mega in verhouding tot een 1 coupetrixie24 schreef:Ik rij in een focus 3 deurs...![]()
3 personen (allemaal 1.90m +)
3 man bagage
3 fietsen (2 stinkys en een demo)
Blijft wel altijd even puzzelen...
Zondag ook weer met 3 man richting WB. Hopelijk wordt ik dit keer niet geflitst in Duitsland...![]()
waar ik met al het geweld van de wereld mijn Kona niet in krijg
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Hey bowy,seriousIIa schreef:Die fietsen mogen er dan misschien in gaan, maar ik kom wel op de linkerbaan met de teller strak op 250 km/u gezellig voorbij blazenSneeck schreef:Ik ben wat dat betreft verwend met een nieuw model caddy die ik zelf heb ingericht. Makkelijk 4 bike's zo in en dan staat er nog een schap in voor werk. Niks geen gedoe met 5 minuten ben je klaar. Probleem is dat je maar 1 persoon mee kunt nemen en met meer man gaan is toch gezelliger. Hopelijk een keer een verlengde t5 met dubbele cabine als m'n werkgever mee wilt doen...Desondanks op zoek naar een stationcar
Now back on topic, wie gaat er ook de 14e naar W'berg....?
Heb je ook tijd om zaterdag a.s. naar Winterberg te gaan.... Ik woon in Sappemeer, dus is makkelijk met bobben. De Alkmaar crew gaat ook heen. We kunnen met mijn auto, maar geef de voorkeur aan jouw BMW, en die fietsen krijg ik er wel in

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
- Contacteer:
Helaas moet ik mij voor zaterdag afmelden wegens familie verplichtingen anders was ik er zeker geweeest! Gewoon nog een keer gaan johGiant Anthem 3 schreef: Hey bowy,
Heb je ook tijd om zaterdag a.s. naar Winterberg te gaan.... Ik woon in Sappemeer, dus is makkelijk met bobben. De Alkmaar crew gaat ook heen. We kunnen met mijn auto, maar geef de voorkeur aan jouw BMW, en die fietsen krijg ik er wel in

- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Nog steeds niemand met plannen voor a.s. weekend? In je eentje fietsen is ook maar matig 

seriousIIa schreef:Wie heeft er zin om zaterdag de 14e mee te gaan naar Winterberg?
Vervoer is geregeld, plek voor 3 man extra zonder kosten. Helaas kunnen er geen fietsen mee in de auto. Dus ik huur daar mijn spul.Hopelijk binnenkort dakdragers, kunnen er ook fietsen mee.
Groet,
Bowy