[nieuws] World Cup Val di Sole: 4X kwalificatie

Reacties op nieuwsberichten van Dirty Pages.

Moderator:JJ

Plaats reactie
Steelboy
Contacteer:
[nieuws] World Cup Val di Sole: 4X kwalificatie

Bericht door Steelboy » za jul 31, 2010 1:04 pm

"Anderhalve seconde achter Rinderknecht!" waren de woorden die Joost Wichman vanochtend sprak na zijn 7e plaats op de 4X kwalificatie gisteravond. Dat is een aanzienlijk verschil, zeker op een parcours als hier in Val di Sole, waar iedereen dezelfde kwalificatielijn rijdt en de verschillen normaal minimaal zouden moeten zijn. Achter Roger Rinderknecht waren het Graves, Prokop en Slavik die binnen de 1 seconde wisten te blijven. DP local Daniel Prijkel kon zich ook vrij eenvoudig kwalificeren en eindigde op een 25e plek en mag het vanavond als eerste opnemen tegen Quentin Derbier. De derde Nederlander is vanavond Jelle van den Elzen, die in zijn eerste heat meteen tegen Roger Rinderknecht mag rijden. Lucas Mechura start vanavond niet, nadat hij gisteren tijdens de training front-heavy over de pro-sectie sprong en hard over zijn stuur tegen de grond ging.

Anneke Beerten had een 'walk in the park' en zette de snelste kwalificatietijd bij de dames neer, voor Anita Molcik. Als ze de wedstrijd vanavond naar haar hand zet, zou ze haar tweede World Cup zegen dit seizoen moeten kunnen halen.

It's all about hitting at the right angle... te kort eindigen op een dubbel en je snelheid is weg, te ver, idem!
Afbeelding

Joost had zijn Boost-knopje gevonden over de boomstammen.
Afbeelding

Niet iets wat we graag zien: Lucas Mechura smakt tegen de grond. Gelukkig doen ze 1 ding in Italie goed: hulpdiensten! Nog een team-edition Intense frame kopen, Christiaan?
Afbeelding

Hoewel de Engelse bond besloten heeft om geen enkele 4X-er af te vaardigen naar het WK dit jaar, zien Scott Beaumont het zonnig in voor Val di Sole. "Happy with qualifying 9th!"
Afbeelding

Christiaan

Bericht door Christiaan » za jul 31, 2010 4:25 pm

Ja,. Steelboy, regel ff die Tazer HT van seizoen 2009voor me, frame met remmen graag!

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » za jul 31, 2010 4:59 pm

Ik dacht dat je camera kapot was.

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » za jul 31, 2010 6:53 pm

... nu al een van de mooiste heats; de 1/8e met Prijkel.... impressive riding Daniel!

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo aug 01, 2010 9:16 am

Wat is er met Jurg gebeurd? Hij was er wel zag ik op DIrt?

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » zo aug 01, 2010 10:24 am

Christiaan schreef:Wat is er met Jurg gebeurd? Hij was er wel zag ik op DIrt?
Lijkt me sterk, hij was er namelijk niet.

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » zo aug 01, 2010 12:08 pm

Steelboy schreef:
Christiaan schreef:Wat is er met Jurg gebeurd? Hij was er wel zag ik op DIrt?
Lijkt me sterk, hij was er namelijk niet.
Ik dacht ook dat ik hem gezien had op de practise filmpjes van Dirt...
Heeft ronde wielen

Plaats reactie