[special] Photo story: Transalp 2010, deel 2

Reacties op nieuwsberichten van Dirty Pages.

Moderator:JJ

Plaats reactie
DeKerfs
[special] Photo story: Transalp 2010, deel 2

Bericht door DeKerfs » di jul 27, 2010 9:47 pm

Net als bij de Tour de France heb je tijdens een meerdaagse als de Transalp niet elke etappe dezelfde omstandigheden. Het weer, de benen, het materiaal, de gemoedstoestand... spelen mee en kan elke dag anders zijn. Gelukkig kun je steun vinden bij je metgezel, immers de Transalp rij je altijd als tweetal. Samen ga je de strijd aan met het parcours en meer nog, met jezelf! Afzien en vreugde liggen dan dicht bij elkaar en in een tweetal wordt dat nog eens versterkt. De kunst is dus om goed op elkaar ingespeeld te zijn. Het gezamenlijk voltooien van een etappe en uiteindelijk de gehele Transalp Challange is dan ook dubbele heroïek!

Dat geldt ook voor forumlid JeroenK, die vorige week op pad was met zijn kornuit en ook Gène die met zijn vader de meerdaagse succesvol wist af te ronden. Hij deelde zijn relaas reeds op het forum.

Een meerdaagse levert uiteraard nog veel meer mooi fotomateriaal op en daarom vandaag het vervolg van de door Erik Boschman eerder geschoten fotoserie over de Transalp.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's: Erik Boschman

Meer informatie: www.bike-transalp.de

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo jul 28, 2010 11:52 am

DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

[HEAD]MarxNL
Contacteer:

Bericht door [HEAD]MarxNL » do jul 29, 2010 2:50 pm

De foto van het stel dat in het gras zit geeft volgens mij aan hoe zwaar het is.

mooie foto's!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » do jul 29, 2010 7:42 pm

Is jeroenK erin gebleven of komt zijn verhaal later?

Mooie plaatjes inderdaad, vooral die gast die zijn shirt staat te wassen op de weg :D

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » do jul 29, 2010 8:16 pm

JJ schreef:Is jeroenK erin gebleven of komt zijn verhaal later?
Die is aan het genieten van een vakantie... al hoewel hij volgens mij dan wel vooral van regen moet houden... Dat terzijde.

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » vr jul 30, 2010 8:54 pm

DeKerfs schreef:
JJ schreef:Is jeroenK erin gebleven of komt zijn verhaal later?
Die is aan het genieten van een vakantie... al hoewel hij volgens mij dan wel vooral van regen moet houden... Dat terzijde.
Jeroen reed samen Gillis in het Team All Terrain Eindhoven, verdomd goed gereden moet ik zeggen ergens rond de eerste 50 gefinished volgens mij!! Chapeau!
Whoop Whoop!

JeroenK

Bericht door JeroenK » wo aug 04, 2010 9:48 pm

Verrek, ik stond in een of ander finishdorp, fietste ergens naartoe (vast eten) en in een flits zag ik iemand die op Erik Boschman leek. Ik dacht 'neeee, die is vast niet hier'. Wel dus! :shock: Mooie foto's!

@JJ, ik ben er inderdaad in gebleven, de Alpen dan hè ;)
@DeKerfs, regen?? 1 ochtendje ja, maar dat kan ik wel hebben. In de Transalp werd ik vrolijk van regen! Dan konden veel andere teams in onze buurt nóg slechter dalen.
@Rinse, thanks! 48e bij de heren idd; had ik niet verwacht!

Verhaaltje komt nog wel, nu eerst het 'normale' leven weer opstarten :cry:.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do aug 05, 2010 10:24 am

JeroenK schreef:Verrek, ik stond in een of ander finishdorp, fietste ergens naartoe (vast eten) en in een flits zag ik iemand die op Erik Boschman leek. Ik dacht 'neeee, die is vast niet hier'. Wel dus! :shock: Mooie foto's!
Ik zag op een gegeven moment iemand in een ooghoek voorbij schieten met een hongerige blik in zijn ogen....was jij dat?

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Plaats reactie