Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Winterberg
Ik ben maandag aanwezig met Roelof, Pascale en David. 2 SX Trails en een Giant Glory
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Winterberg
Gister met Roelof, Pascal en David wezen biken in Winterberg. Super. Was er voor het eerst, maar was super tof. Alleen jammer dat het idioot hard ging regenen 's middags. De Downhill track was ongelooflijk nat en dus ook glad. Op een gegeven moment waren we de enigste op de track.
Zo'n tripje naar Winterberg is voor herhaling vatbaar. Wordt vervolgd!
Zo'n tripje naar Winterberg is voor herhaling vatbaar. Wordt vervolgd!

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
Tijdje terug nog geweest, ff snel een filmpje in elkaar gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=X8CwlwaobFY
vorige week geweestmarktoeters schreef:Tijdje terug nog geweest, ff snel een filmpje in elkaar gezet:
http://www.pinkbike.com/video/149662/
-
Nice, ik ben er ook in die streken. Schladming is niet helemaal geopend, wordt aan de lift gewerkt en aan de track naar horen zeggen.marktoeters schreef:Eey zeker mooi filmpje Tim (en Jean-Pierre)..
wij hebben paar dagen geleden een helmcam binnen gekregen en morgen richting Leogang, Saalbach Hinterglemm, Semmering, Schladming en Wagrain.
Dus dat komt wel goed
-
Ooh bedankt dat wist ik niet.. jah de WC in Schladming kon ook niet door gaan en werd vervangen door Leogang?Mrtnrider schreef:
Nice, ik ben er ook in die streken. Schladming is niet helemaal geopend, wordt aan de lift gewerkt en aan de track naar horen zeggen.
Bedankt in ieder geval, kan ik daar rekening mee houden

Aha, we zij jullie nog tegen gekomen die dag.marktoeters schreef:Tijdje terug nog geweest, ff snel een filmpje in elkaar gezet:
Kwam jullie ouders daar ook nog tegen tijden onze rustpauze bij de ''mini'' rock garden.
Stef staat zelfs nog op de film daar.
Misschien gaan we dit weekend nog, mocht het weer mee zitten

Groeten,
Daan
Normal people worry me.
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
-
-
Hallo,
Ik ga volgende week ook naar winterberg voor 2 dagen, is er mogelijkheid om gewoon in ue auto te blijven slapen daar? Of moet je op jeugdherberg of camping gaan liggen?
De fietsen die ze daar verhuren, zijn die degelijk?
En ik heb begrepen via de site dat je enkel de lift moet betalen? dus geen inkom?
mvg Thomas
Ik ga volgende week ook naar winterberg voor 2 dagen, is er mogelijkheid om gewoon in ue auto te blijven slapen daar? Of moet je op jeugdherberg of camping gaan liggen?
De fietsen die ze daar verhuren, zijn die degelijk?
En ik heb begrepen via de site dat je enkel de lift moet betalen? dus geen inkom?
mvg Thomas

ze hebben verschillende fietsen (aan verschillende prijzen) en die zien er wel degelijk uit, zelf geen gehuurd maar ze hebben er bergamont, rocky mountain flatline, .. en worden gecontroleerd en onderhouden zoals het hoort.
er is parking op de berg, waar ook een parkeermeter staat voor overdag. wij hebben de eerste nacht gewoon bovenop de berg geparkeerd en geslapen. beneden is er een camping die niet zo duur is. en is wel praktisch want je hebt toiletten, douchen, elektriciteit, ...
het is enkel de lift betalen aan 25euro per dag of goedkoper als je voor meerdere dagen neemt. dit is zowieso de moeite, want je zit even op de lift en van daar boven kan je naar overal rijden, en als er niet teveel volk is gaat dat wel vlot. dan kan je echt veel rijden. je fiets de berg op duwen zal enkele keren gaan, maar is volgens mij zeker af te raden;
deze keer gaan wij naar de jeugdherberg. benieuwd wat het daar wordt.
er is parking op de berg, waar ook een parkeermeter staat voor overdag. wij hebben de eerste nacht gewoon bovenop de berg geparkeerd en geslapen. beneden is er een camping die niet zo duur is. en is wel praktisch want je hebt toiletten, douchen, elektriciteit, ...
het is enkel de lift betalen aan 25euro per dag of goedkoper als je voor meerdere dagen neemt. dit is zowieso de moeite, want je zit even op de lift en van daar boven kan je naar overal rijden, en als er niet teveel volk is gaat dat wel vlot. dan kan je echt veel rijden. je fiets de berg op duwen zal enkele keren gaan, maar is volgens mij zeker af te raden;
deze keer gaan wij naar de jeugdherberg. benieuwd wat het daar wordt.
dead straight to live wrong
-
- driezzz_dirter
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Medepassasier gezocht naar Winterberg
Ik heb met een paar jongens afgesproken in Winterberg voor maandag aanstaande. Ik kom alleen vanuit het noorden dus is wel een klote eind rijden in je eentje, tevens duur qua benzine.
Hierbij de vraag of er iemand mee wil rijden vanuit het noorden. Ik woon in de omgeving vanuit groningen. Wil je meerijden? Bel of sms me ff 06 51 75 25 60
Hierbij de vraag of er iemand mee wil rijden vanuit het noorden. Ik woon in de omgeving vanuit groningen. Wil je meerijden? Bel of sms me ff 06 51 75 25 60
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race