BMX-dirt schoenen

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
LukaPuka
BMX-dirt schoenen

Bericht door LukaPuka » wo jul 21, 2010 9:29 pm

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje actief bezig met BMX. Vooral streeten begint aardig te lukken maar ik ben van plan om wat "bobbels" te graven en wat te wennen aan in de lucht te hangen.Deftige schoenen zijn misschien geen overbodige luxe en mijn Vans die ik nu draag zijn eigenlijk versleten.

zijn er mensen van uit de omgeving van Herentals die weten waar je schoenen zoals Vans, etnies, DC of Lotec kan aanschaffen.
Online vind je van alles maar ik zit een beetje met de schoenmaat en het gevoel in de schoen.
De Nike 6.0 die mij al diverse keren aangeraden werd vind ik absoluut niet goed zitten. Fallen zit dan weer kei lekker maar op mijn pedalen weinig grip.

De gewone "fashion' schoenen vind je op veel plaatsen maar de meer specifieke schoenen zijn blijkbaar hard to get, tenzij je weet waar naar toe :-)
De DC Tactic en de Etnies Number spreken mij (uiterlijk) het meest aan, maar ik zou ze ook eens willen passen.

Alvast vriendelijk bedankt.

merrybike

Bericht door merrybike » do jul 22, 2010 9:30 am

LukaPuka

Bericht door LukaPuka » do jul 22, 2010 9:47 am

Die staat bij in de lijst met bezochte sites.
Mijn enige probleem is dat als je schoenen besteld, je ze niet kan terug sturen wegens niet passen of toch niet dat wat je dacht ze te zijn.

Ik heb al enkele skateshops afgelopen maar ik denk dat er meer winkels in de buurt zijn. Alleen weet ik ze niet te vinden. En de meeste skateshops hebben dikwijls meer "skate" gerichte schoenen, ik bedoel met een andere zool structuur dan BMX schoenen.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » di aug 03, 2010 2:53 pm

LukaPuka schreef:Die staat bij in de lijst met bezochte sites.
Mijn enige probleem is dat als je schoenen besteld, je ze niet kan terug sturen wegens niet passen of toch niet dat wat je dacht ze te zijn.

Ik heb al enkele skateshops afgelopen maar ik denk dat er meer winkels in de buurt zijn. Alleen weet ik ze niet te vinden. En de meeste skateshops hebben dikwijls meer "skate" gerichte schoenen, ik bedoel met een andere zool structuur dan BMX schoenen.
de merken die je in je net noemde maken alleen skateschoenen maar die zijn bijna altijd goed geschikt om mee te fietsen, vooral vans hebben veel grip en gaan lang mee dus je kan het beste toch naar de plaatselijke skatewinkel gaan of bij een gewone winkel nike dunks halen, werkt ook perfect.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

Reprox

Bericht door Reprox » di aug 03, 2010 4:24 pm

Heb al redelijk veel skateschoenen gehad. Vans/Adio/Element/Nike SB etc.
Uiteindeijk gaan ze wel naar de.... Maar ze houden het bij mij net zo lang vol als normale schoenen. In combinate met full plastic BMX pendalen, gaat het allemaal net wat langer mee m.b.t. sijtage aan de zool.
De Vans waren super relax, veel grip. Nadeel; zachte zool op destijds metalen pendalen. Resultaat een nog goed uitziende schoen, met een weggevreten zool.

Groeten,
Daan
Normal people worry me.

chillozz

Bericht door chillozz » di aug 03, 2010 5:28 pm

ik wissel men schoenen tijdig gebruik in totaal 3 paar 2 paar foxjes en 1 paar k-swiss bevallen me alle 3 perfect met name ook de foxjes ;) rijdt met metalen pendalen
psn:chillozz
come and beat me ;)

have fun

Whouz

Bericht door Whouz » di aug 03, 2010 5:51 pm

Ik zou naar een skateshop gaan en gewoon beetje wat proberen. Koop wat chill zit, maar wat ook een beetje een flexe zool heeft dat je wat extra grip geeft (vind ik altijd belangrijk).

Zelf rijd ik niet meer met skate schoenen, Heb al 3 paar O'neal Rampage shoes gehaald (besteld dan) En die bevallen me het beste. Aangezien iedereen Nike 6.0 zo hoog aanprijst heb ik dat is geprobeerd. Zit goed, maar als je zoals mij een iets bredere voet hebt zijn ze eigenlijk te smal (belemerd niks, en zit er niet minder op. Maar schoen staat strak alsof die zo gaat scheuren) Maar moet zeggen dat ik de zool echt reete snel vind slijten. Dit kan ook komen omdat ik laatst op me steel pedals heb gereden (downhill trips). Me volgende paar O'neal rampage schoentjes heb ik al in me kast staan voor als de nike's op zijn. Overigens moet ik wel zeggen dat me nike's heel goed blijven, op de zool na dan, dus hierna kan ik ze nog als "non bike shoes" gebruiken (:

thomasmb
Contacteer:

Re: BMX-dirt schoenen

Bericht door thomasmb » di aug 03, 2010 6:45 pm

LukaPuka schreef:Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje actief bezig met BMX. Vooral streeten begint aardig te lukken maar ik ben van plan om wat "bobbels" te graven en wat te wennen aan in de lucht te hangen.Deftige schoenen zijn misschien geen overbodige luxe en mijn Vans die ik nu draag zijn eigenlijk versleten.

zijn er mensen van uit de omgeving van Herentals die weten waar je schoenen zoals Vans, etnies, DC of Lotec kan aanschaffen.
Online vind je van alles maar ik zit een beetje met de schoenmaat en het gevoel in de schoen.
De Nike 6.0 die mij al diverse keren aangeraden werd vind ik absoluut niet goed zitten. Fallen zit dan weer kei lekker maar op mijn pedalen weinig grip.

De gewone "fashion' schoenen vind je op veel plaatsen maar de meer specifieke schoenen zijn blijkbaar hard to get, tenzij je weet waar naar toe :-)
De DC Tactic en de Etnies Number spreken mij (uiterlijk) het meest aan, maar ik zou ze ook eens willen passen.

Alvast vriendelijk bedankt.
Herentals ? :O
Lichtaart hie !
Gewoon in Antwerpen in de fish & chips ofde lockwood ofzo.
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Plaats reactie