Race 3: Singlespeed Bergrace 2010 Oosterbeek 27/06
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het plan was om er een tourtje van te maken. Is niet gelukt. Wat ging het lekker, mijn nieuwe tactiek (veel drinken voor de wedstrijd, inclusief een bidon met dorstlesser) en daarna veel drinken tijdens de wedstrijd (Rinus bedankt voor de verzorging, zonder jou was het wel mis gegaan..) en een gelletje maakte het een super race. Harder en lekkerder heb ik dit seizoen nog niet gereden volgens mij. Het is echt een heerlijk parcours, de laatste meters van de start klim zijn killing maar verder is het een prima singlespeed parcours.
Respect voor de singlespeeders die op de 150 minuten gestart zijn, ik was blij dat het er na 3 ronden op zat...
Het was gezellig!
JJ
P.S. JeroenK, je hebt wat van me tegoed, ik wil er niet meer aan denken....
Respect voor de singlespeeders die op de 150 minuten gestart zijn, ik was blij dat het er na 3 ronden op zat...
Het was gezellig!
JJ
P.S. JeroenK, je hebt wat van me tegoed, ik wil er niet meer aan denken....
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Neejoh, je hebt niets tegoed, dan hoef je er ook niet meer aan te denkenJJ schreef: P.S. JeroenK, je hebt wat van me tegoed, ik wil er niet meer aan denken....

Lekker rondje zeg. Mijn vorm begint zowaar te komen! Heel tevreden met 28e bij de 150min in een veld vol kleppers. Jammer dat ik er niet meer van kon maken; ik was de eerste die niet een rondje door mocht. Had nog graag een paar lijken met zonnesteek ingehaald.
@JJ, yep! Drinken, drinken, drinken, jij snapt het. Ik heb 2,5L vocht naar binnen gewerkt in 2:20u wedstrijd. Sportdrank en water half om half.
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, dat weekendje Engeland heeft er wel ingehakt 
En je zag er zondag ochtend na de race inderdaad nog fris uit, voor de tijd zul je wel weer over ziek zijn enzo geklaagd hebben
JJ

En je zag er zondag ochtend na de race inderdaad nog fris uit, voor de tijd zul je wel weer over ziek zijn enzo geklaagd hebben

JJ
-
Erg genoten van mijn eerste Bergrace. En wat een mooi parcours was dat. Verdiende eigenlijk een 150min ipv een DNF op de 75min. Of misschien volgende keer wel een rondje verkennen. Dan had ik wellicht wel besloten om meer dan 1bar in die voorband te doen. Of ik moet die zwemgordel zien weg te spelen als ik zo de foto's bekijk.
Dank aan JJ en TBB voor het advies om toch maar wel die 20 te steken. Nu kon ik bij tijd en wijle nog eens wat inhalen op een klim. En dank @ overig volk voor de gezelligheid achteraf.
Dank aan JJ en TBB voor het advies om toch maar wel die 20 te steken. Nu kon ik bij tijd en wijle nog eens wat inhalen op een klim. En dank @ overig volk voor de gezelligheid achteraf.
Ik heb ook nog wat foto's van de 75min http://www.eriknienhuis.nl/fotos/?dir=20100627

Psychedelisch achterwiel...

Ik ga op reis en neem mee...

Sommige mensen hadden wat moeite met de route

Psychedelisch achterwiel...

Ik ga op reis en neem mee...

Sommige mensen hadden wat moeite met de route

- Een starre vork is nooit een upgrade -
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hier nog een paar (sorry, is een veesboek link..)
Fotoos door de MBC midden hof fotografe Rianne Koorn, ze heeft een bestand van 1.5 gig geupload, de link is te vinden op het mbc midden forum. Alleen plaatjes van de 150min. en 1 van Klara
Fotoos door de MBC midden hof fotografe Rianne Koorn, ze heeft een bestand van 1.5 gig geupload, de link is te vinden op het mbc midden forum. Alleen plaatjes van de 150min. en 1 van Klara

Laatst gewijzigd door JJ op wo jun 30, 2010 10:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Body language!!Nard schreef:@ Dader: grappige foto heb je gevonden. Was vast eenmoeilijke bocht ofzo?
Mara je was wel lekker relaxed voor de start!!

JJ
-