RWP-midzomercompetitie 2010
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tja, met de paring bruine metaal vlinder in de buurt...
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
hahahahaha, ik vond het al een rare naam 
whatever, er wordt wel meer gesexd op het soesterhoogt, heb daar op het bankje ook wel een een parende mensch gespot....
Das toch ook geen reden om daar niet meer te fietsen ??
JJ

whatever, er wordt wel meer gesexd op het soesterhoogt, heb daar op het bankje ook wel een een parende mensch gespot....
Das toch ook geen reden om daar niet meer te fietsen ??
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Zie je 't voor je? IVN-bioloog d'r bij om het aantal en lengte der slagen te observeren.
Maare, terug naar de RWP-midzomercompetitie: ik had er nog een hele klus aan om mezelf en de fietskleertjes schoon te krijgen. Wat een stoftroep zeg!
Erg nieuwsgierig naar de foto's en of die er in slagen iets van ons grote lijden uit te drukken!
Joop
Maare, terug naar de RWP-midzomercompetitie: ik had er nog een hele klus aan om mezelf en de fietskleertjes schoon te krijgen. Wat een stoftroep zeg!
Erg nieuwsgierig naar de foto's en of die er in slagen iets van ons grote lijden uit te drukken!
Joop
Als dat toch eens waarheid zou zijn.JJ schreef: (Nu ook burgersdijk de KNWU heeft ingelijfd)!!
Dromen zijn bedrog, als ik wakker wordt dan droom ik nogJJ schreef: Ik hoop dat ze het komende jaar afspraken kunnen maken met defensie, het parcours met achterland biedt echt wel potentie voor een serieuze wedstrijd, een rondje van 15 minuten zit er zeker in, zeker met de parcours kennis van de parcours bouwer..
JJ

Tjeerd verslaat Exar? Das heftig.
Hoge opkomst, logisch en zeer positief want erg leuke sfeer en parcours.
Zeker geen dagwedstrijd van maken, underdog is goed.
(Combineren met zomeravond wedstrijden op de Nedereindse Berg volgend jaar lijkt ons een aardig idee. Van de zomer het parcours op de Nedereindse Berg verder attractiever maken en er is een leuke serie. Suggesties omtrent parcours zijn welkom. Dus Exar brandt los

-
Begrijp ik het dan verkeerd?willem12 schreef:Fantaseer je rijk. Defensieterrein zal nooit, maar dan ook nooit legaal onderdeel worden van parcours.
Huidig recreatief medegebruik van defensieterreinen.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-