RWP-midzomercompetitie 2010
Moderator:Beheerders
-
Ja, kun je wel stellen. 14 dagen slecht slapen gaat op den duur irriteren en daarbij, via mijn vrouw,ook nog eens verkouden geworden, lekker hoestendader schreef:@W12, Nog steeds in de lappenmand?

Wordt al een echte wielrenner, alleen maar klagen. Ribben gaan eigenlijk best goed, ik kan afgelopen zondag alweer op de fiets, wel met Big Apples eronder voor luchtvering. Minder geslaagd was het feit dat de band uitscheurde, 15km van huis. Natuurlijk geen telefoon bij mij, dus 3h lopen

Vrijdag vakantie

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Kom je wel even kijken Willem?
Is er nog iemand bij de rotonde om 18:40 (Kaj?)
JJ
Is er nog iemand bij de rotonde om 18:40 (Kaj?)
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Is dat een speciaal soort teleTUBbie?Tall Boy Bram schreef:(not CTUB)
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij was zeker goed, en met een mega opkomst. Ik zeg het je, dit wordt DE cult race serie van 2011 (Nu ook burgersdijk de KNWU heeft ingelijfd)!!
En helaas geen winst gisteren (of eigenlijk, boeien). In ieder geval maar 1 keer ingehaald door het echt snelle volk (en niet 2 keer zoals Basje vooraf beloofde).
Ik hoop dat ze het komende jaar afspraken kunnen maken met defensie, het parcours met achterland biedt echt wel potentie voor een serieuze wedstrijd, een rondje van 15 minuten zit er zeker in, zeker met de parcours kennis van de parcours bouwer..
JJ
En helaas geen winst gisteren (of eigenlijk, boeien). In ieder geval maar 1 keer ingehaald door het echt snelle volk (en niet 2 keer zoals Basje vooraf beloofde).
Ik hoop dat ze het komende jaar afspraken kunnen maken met defensie, het parcours met achterland biedt echt wel potentie voor een serieuze wedstrijd, een rondje van 15 minuten zit er zeker in, zeker met de parcours kennis van de parcours bouwer..
JJ
Langere ronde: graag ! 8-10 minuten lijkt me een ideale rondetijd voor dit soort koersjes, stel dat ik over een ronde 15 minuten zou doen, dan zullen sommige deelnemers maar aan 3 rondes toekomen en das ook niet leuk.
Mooi dat de opkomst zo groot was, verbazingwekkend bijna, meer dan een verdubbeling van de opkomst bij race #1? Het lijkt me erg prettig voor de organisatie om zo'n opkomst te zien. Misschien waren de MBC-Middencoureurs nu eindelijk overtuigd dat meedoen ook leuk kan zijn.
Hulde aan Tjeerd, hij voorkomt zo wel m'n hattrick
Mooi dat de opkomst zo groot was, verbazingwekkend bijna, meer dan een verdubbeling van de opkomst bij race #1? Het lijkt me erg prettig voor de organisatie om zo'n opkomst te zien. Misschien waren de MBC-Middencoureurs nu eindelijk overtuigd dat meedoen ook leuk kan zijn.
Hulde aan Tjeerd, hij voorkomt zo wel m'n hattrick

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klopt! Eigenlijk zat ik al te denken aan een 'echte' wedtrijd (dag) op het parcours. De locatie is perfect en met het defensie terrein erbij heb je een start terrein, met wat parkeer mogelijkheden en plaats voor een start/finisch area.Exar schreef:Langere ronde: graag ! 8-10 minuten lijkt me een ideale rondetijd voor dit soort koersjes, stel dat ik over een ronde 15 minuten zou doen, dan zullen sommige deelnemers maar aan 3 rondes toekomen en das ook niet leuk.
maar misschien zijn de wedstrijdjes op deze schaal beter, ook voor de ondergrond.
JJ
Fantaseer je rijk. Defensieterrein zal nooit, maar dan ook nooit legaal onderdeel worden van parcours.
Info:
http://www.ivn-eemland.nl/Natuurgebiede ... /Intro.htm
Info:
http://www.ivn-eemland.nl/Natuurgebiede ... /Intro.htm
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl