Verkocht !

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten
Harold
Verkocht !

Bericht door Harold » za jun 26, 2010 11:02 pm

Item: Specialized SX Trial
Plaats: Amersfoort, NL
Staat: Gebruikt maar echt in supernette staat !
Reden van verkoop: Aanschaf andere bike.
Prijs en voorwaarden: €1375,-
Wijze van verzenden: Een complete bike kom je rustig bekijken en testen en dan neem je ém mee.

Specs:

Frame: Specialized SX Trial maat M.
Vork: Fox 36 VAN RC2.
Demper: fox DHX5.0
Wielen: Veltec wit.
Cranks: Truvativ Holzfeller.
Remmen: Avid Code 7 (203 mm. front / 185 mm rear)
Derailleur: Sram X.0
Shifters: Sram X9
Chainguide: Shiftguide
Stuur: Specialized Demo.
Stuurpen: Truvativ Holzfeller
Zadelpen: Thompson
Banden (voor en achter): Maxxis Highrollers Dual Ply

Dit is echt een supernette bike ! Geen deuken in het frame of wat dan ook !
Lak ook nog echt netjes ! Prachtige complete bike !
Als je zelf gaat bouwen ga je het echt niet redden voor dit geld !

Ik doe de originele Specialized banden er ook bij. ook deze zijn nog in zeer goede staat !

Ik kan evt. ook een zwarte wielset monteren i.p.v. de witte set op de pics.

Afbeelding[/img]

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Harold op ma jun 28, 2010 11:40 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Harold

Bericht door Harold » za jun 26, 2010 11:46 pm

Afbeelding
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.

Harold

Bericht door Harold » zo jun 27, 2010 7:57 pm

Reacties graag even naar harold33@ziggo.nl

Of bellen naar 06-30977194

Nu zaten er al veel berichtjes in mijn DP inbox, maar die check ik eigenlijk niet zo vaak.

Er zijn trouwens na 1 dag behoorlijk wat reacties dus wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Harold

Bericht door Harold » ma jun 28, 2010 12:19 pm

Zoals ik al zei ...veel reacties.
Vanavond komt de eerste kijker. Zolang de bike hier te koop staat is deze nog steeds te koop...

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » ma jun 28, 2010 2:21 pm

Harold. Als je zegt wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dan moet je niet ineens €75 bij de prijs opdrukken als ik je aan de telefoon heb terwijl je een vaste prijs van €1375 op het forum zet.
Ik had de fiets zeer graag willen ophalen vandaag maar ik vind het een beetje jammer dat jij je niet aan het bovengeschreven gezegde hebt gehouden. Hier in Twente noemen we dat marokkanen streken.

merrybike

Bericht door merrybike » ma jun 28, 2010 2:35 pm

Technicks schreef:Harold. Als je zegt wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dan moet je niet ineens €75 bij de prijs opdrukken als ik je aan de telefoon heb terwijl je een vaste prijs van €1375 op het forum zet.
Ik had de fiets zeer graag willen ophalen vandaag maar ik vind het een beetje jammer dat jij je niet aan het bovengeschreven gezegde hebt gehouden. Hier in Twente noemen we dat marokkanen streken.
mischien heeft ie al een bod staan ;) ?

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » ma jun 28, 2010 6:41 pm

Maakt ook niet uit. Het is meer een principe kwestie. Had die bike graag willen hebben.
Maar omdat degene die meer heeft geboden het af heeft laten weten vind ik het toch wel zuur. Ik had hem vandaag kunnen ophalen voor het gevraagde bedrag vandaar.
Kijk als je graag biedingen wil accepteren dan moet je dat erbij zetten.
Maar ik hoop voor hem dat die hem kan verkopen voor meer. Deels snap ik het ook wel maar zelf ben ik niet zo. :)

Harold

Bericht door Harold » ma jun 28, 2010 7:47 pm

Beetje kinderachtig zeg dit ! Ik heb je verteld dat ik veel reacties gehad had en dat de 1e persoon vandaag (maandag) al zou komen.
Vervolgens kom jij met plannetjes om eerder te komen dan die persoon met wie ik al afgesproken had. Jij hebt het over Marokkanenstreken ? Dan noem ik het gewoon even Neo Nazi streken ok ? Daarna heb ik je ook nog netjes gemeld dat ik weer een geinteresseerde had die telefonisch al 1400,- bood ... Dit was dus echt geen grap !
Vandaar dat ik je zei: Biedt maar meer (1450,-) .. dan had ik voor mezelf nog een beetje een legitieme reden om de anderen af te bellen.

Ben blij dat de bike niet aan jou is ver kocht maar gewoon aan de 1e gast met wie ik telefonisch contact had.

Technicks schreef:Harold. Als je zegt wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dan moet je niet ineens €75 bij de prijs opdrukken als ik je aan de telefoon heb terwijl je een vaste prijs van €1375 op het forum zet.

Harold

Bericht door Harold » ma jun 28, 2010 7:50 pm

Sterker nog ... Ik had drie serieuze kandidaten die de bike allemaal zondag al wilden komen halen. Ik heb iedereen tegelijk een soortgelijk antwoord gestuurd en de eerste die me belde heeft de bike net dus ook opgehaald .....

merrybike schreef:
mischien heeft ie al een bod staan ;) ?

Harold

Bericht door Harold » ma jun 28, 2010 7:50 pm

Dus nog even alle duidelijkheid ...

:arms: :arms: VERKOCHT !!!!!! :arms: :arms:

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma jun 28, 2010 9:28 pm

Allemal leuk en aardig, maar wat komt ervoor in de plaats? Full on DH?

Harold

Bericht door Harold » ma jun 28, 2010 11:39 pm

Yep ... :D
Christiaan schreef:Allemal leuk en aardig, maar wat komt ervoor in de plaats? Full on DH?

Gesloten