Chain Reaction
Moderator:Beheerders
Het gaat goed met de zaken.
http://www.youtube.com/watch?v=sVGqVj4bIxQ
En daar zijn we allemaal erg blij mee
http://www.youtube.com/watch?v=sVGqVj4bIxQ
En daar zijn we allemaal erg blij mee
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- cyberhawk
- Contacteer:
niet zo gek met 30.000 pakketjes
ik merk t ook soms.. mailtjes duren langer op antwoord
t antwoord is soms niet helemaal voldoenend..
maar als je om je heen kijkt is het nog steeds een van de betere winkels..
als ik dezelfde zooi in nederland kon kopen (evt iets duurder) MET dezelfde service erbij.. had ik in NL gewinkeld..
maar aangezien de meeste NL LBSjes ballen zuigen blijft CRC op 1 !

ik merk t ook soms.. mailtjes duren langer op antwoord
t antwoord is soms niet helemaal voldoenend..
maar als je om je heen kijkt is het nog steeds een van de betere winkels..
als ik dezelfde zooi in nederland kon kopen (evt iets duurder) MET dezelfde service erbij.. had ik in NL gewinkeld..
maar aangezien de meeste NL LBSjes ballen zuigen blijft CRC op 1 !

Ja omdat de meeste lbs'je de volle prijs vragen en vaak lang niet zoveel merken hebben als crc.Niet te vergeten dat ze een shit leverancier hebben zoals Bikerigthcyberhawk schreef: aangezien de meeste NL LBSjes ballen zuigen blijft CRC op 1 !

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Soms?? Noem eens een webwinkel waar je ook al is het 50% van hun aanbod kan vinden voor dezelfde prijs of goedkoper én in stock. En nee, bike-components oid haalt dat bij lange lange na niet. En gezeik ga je op den duur toch krijgen bij elke winkel, het lijkt me zeer stug als zei het niet helemaal recht hebben gezet uiteindelijk?
Dat is gewoon hun succes formule, vele merken voor onder msrp verkopen uit voorraad.
Dat is gewoon hun succes formule, vele merken voor onder msrp verkopen uit voorraad.
-
heb nu 4 fietsen opgebouwd! merendeel via crc en als er al een keer iets niet klopte, dan werd dit meteen goed opgelost. zelfs al een x geld gekregen om mijn net nieuwe wiel opnieuw te laten spaken. moest de bon laten zien, en toen hadden ze 2 dagen later het geld overgemaakt. Betere service ben ik nog niet tegen gekomen. en geen verzend kosten, ook best netjes! maar ze zullen wel een dealtje met de post hebben daar.
Wel, soms heb ik dingen bij de lbs voor amper iets meer, en dan koop ik't liever daar.Sneeck schreef:Soms?? Noem eens een webwinkel waar je ook al is het 50% van hun aanbod kan vinden voor dezelfde prijs of goedkoper én in stock. En nee, bike-components oid haalt dat bij lange lange na niet. En gezeik ga je op den duur toch krijgen bij elke winkel, het lijkt me zeer stug als zei het niet helemaal recht hebben gezet uiteindelijk?
En toch een keer vrij klantonvriendelijk 'geholpen' geweest bij crc.
Bovendien van de 10 bestellingen al 6 keer enige vorm van miserie gehad.
Maar bon, ze hebben dus veel, ik bestel gewoon (via bikecollega met visa) wat ik per se wil en hier niet (vlot) kan krijgen.
Bike-components, speciaal voor uw Shimano en RS spullenSneeck schreef:Soms?? Noem eens een webwinkel waar je ook al is het 50% van hun aanbod kan vinden voor dezelfde prijs of goedkoper én in stock. En nee, bike-components oid haalt dat bij lange lange na niet. En gezeik ga je op den duur toch krijgen bij elke winkel, het lijkt me zeer stug als zei het niet helemaal recht hebben gezet uiteindelijk?

Onder andere dan, want CRC is niet met alles goedkoop. Met beide zaken goede ervaringen met garantie afwikkeling, advies en retouren.
Ik vind wel dat de bestellingen/retourneringen steeds langer duren.. wacht nu al meer dan 3 weken op een retour pakketje.
En ook steeds vaker komt het voor dat je iets besteld en dat ze het dan opeens niet meer hebben.
Toch wel blij dat er zo'n webshop is want bij mijn lbs kan ik nog niet eens een binnenband met de nodige maat kopen.
En ook steeds vaker komt het voor dat je iets besteld en dat ze het dan opeens niet meer hebben.
Toch wel blij dat er zo'n webshop is want bij mijn lbs kan ik nog niet eens een binnenband met de nodige maat kopen.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
-
ik heb net een paar dagen terug een nieuw achterwiel bestelt bij chainreaction ( stolen roullete ) maar wacht nog op het pakje
iemand enig idee wat dit betekent ?
25-06-2010 11:06 National Hub Sorted in hub
25-06-2010 22:49 International Hub Export item accepted into network
25-06-2010 22:49 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
dat krijg ik als ik kijk waar het pakketje is

- chieldefolleter
ik heb dat vorige week ook voorgehad dat is ni erg het duurt dan gewoon een dag langer
en alles is dan goed aangekomen zonder iets aan dus u niet ongerust maken.
ik heb dat vorige week ook voorgehad dat is ni erg het duurt dan gewoon een dag langer
en alles is dan goed aangekomen zonder iets aan dus u niet ongerust maken.