Ehh ja, je hebt gelijk, dacht dat eerst dat in de USA het merk GF sterk genoeg was, maar verdwijnt daar dus ook....JJ schreef: Overjarig dan, want 'echte' zul je niet meer vnden.
JJ
Trek 'Gary Fisher collection'
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Vast niet de enige, maar er zijn veel mensen die hem wel erg tof vinden, ik ook nog steeds. Het enige wat jammer is is dat ze het suspension corrected hebben gemaaktdidadunlop schreef:Ben ik nou de enige die die sawyer echt lillik vind?
Echt een vorm van:
Hoe kunnen we wat bekende custom bouwers (retrotec/pereira en nog wat andere) in een fiets proppen.
Ik zie de dubbele en gebogen buizen van retrotec, de dubbele toptube van de cruisers, het boogje tussen toptube en seattube van Jones. Teveel door elkaar heen.

Morgen bellen om te kijken of ze er een paar in een container mee kunnen laten komen. Nog iemand 1

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Raar dat ik zo overstuur ben van een Trek. Eigenlijk helemaal niet raar. Mijn eerste echte MTB was een Trek 990, ik mis hem nog steeds
Trek is een mooi merk, beetje conservatief, maar ze maken mooie fietsen. Het is te hopen dat ze GF met deze collectie blijven eren, niet dat ze over twee jaar het hele GF signature eraf halen en gewoon verder gaan als Trek. Die man heeft toch wat betekent, zeker ook voor Trek, dus die mogen ze in mijn ogen niet zomaar inlijven en dumpen.

JJ

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
True Temper OX Comp III 
Die had grote wielen moeten hebben..
JJ

Die had grote wielen moeten hebben..
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Pff, die split dropouts had ik nog niet eens gezien! Mijn eerste belt drive fiets dus!! Kan niet wachten..
JJ
JJ
Is het gek als ik daar een warm gevoel bij krijg......
zeker de "subaru" uitvoering http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=7055173&page=2
Had ik al split dropout gezegd?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij komt maar dan moet je voor komende Dinsdag bestellen..
JJ
JJ
- didadunlop
Hehehe ik was vandaag bij Empella vanwege wat barcons (goede deal gemaakt). En die man was aan het klagen dat Trek niet alle leuke moddellen naar nederland haalt. Eerste shop in oost brabant waar ze gewoon 29-ers in de winkel hadden staan (4 zelfs).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Binnen en geen belt drive. Gewoon ketting en singlespeed. Belt drive gaat nog wel komen, maar eerst maar eens een EK ermee rijden!
Ik heb er nog een paar op voorraad, dus test rijden in kleine maat is mogelijk
JJ
Ik heb er nog een paar op voorraad, dus test rijden in kleine maat is mogelijk

JJ
-
Re: Trek 'Gary Fisher collection'
en een jaar later heb ik er zelf één gekochtDe Lars Cuevas schreef:...en weg zijn de aparte kleuren en het "blije Fishergevoel" dat het merk (ook al is het 100keer eigendom van Trek) uitstraalde![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs Gary zelf lijkt er sip van te kijken:
![]()
Enig lichtpuntje: Betere beschikbaarheid in de Benelux van een zeer breed assortiment goed rijdende 29'ers.
EDIT: NOT! De Nederlandse collectie (http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/ga ... ollection/) omvat enkel de hardtails, de SF100 en wat hybridigs...