De "Trek Superfly":

Ik weet nu niet of dit "

Industry insiders, meld u!

Moderators:JJ, Beheerders
Beide denk ikJeroenK schreef:OK, heeft Trek zojuist het merk Gary Fisher de nek om gedraaid, of is dit een slimme truc om onder het 'Trek' logo 29ers te kunnen verkopen?
Dat gevoel had ik er ook bij. Ik voel me veel meer aangetrokken tot een merk met originaliteit als GF, dan een massa-merk als Trek, ookal viel GF onder Trek.DeKerfs schreef: Daarbij denk ik wel dat GF qua merk meer identiteit had en op basis daarvan al een deel van de verkopen kon rekenen, waarbij Trek in dat opzicht op een andere plaats/manier op de markt stond.
Hubert op twitter?JeroenK schreef:Vast wel, want Trek-Benelux tweet al gelijk dat GF terug is in de Benelux.JJ schreef: ben benieuwd of ze nu wel op Eurobike staan..
JJ
Ga je me nog terugbellen, of hoe zit dat?
Oh My GodJeroenK schreef:OK, heeft Trek zojuist het merk Gary Fisher de nek om gedraaid, of is dit een slimme truc om onder het 'Trek' logo 29ers te kunnen verkopen?
De "Trek Superfly":
Hij doet het nog, en wat een waanzinnige bijdrage!!Hubert ! schreef:
Overjarig dan, want 'echte' zul je niet meer vnden.willem12 schreef:Wij van DP blijven natuurlijk parallel geimporteerde GF's kopen. 1-1 voor de kenner.