greenie schreef:Niemand die een Canon fisheye verkoopt? Of kan aanraden? Heb er een €130 voor over, moet geen high-end lens zijn, maar AF zou handig zijn

Wat denk je zelf, een Canon Fisheye voor rond de 130 euro!!!!!!!!!!!
veel suc6
Moderator:Beheerders
hahaha, ga ik plons zijn kredietwaardigheid hiermee naar beneden halenIk denk dat Plons maar beter MX kan blijven fotograferen, haha (sorry Plons).
Wat is er mis met die foto dan? Behalve dat ongeveer alles scherp is, zie ik zo snel niet wat er mis is. Of is de 100% foto niet scherp genoeg?aappii schreef:met wat voor sluitertijd werken jullie ongeveer tijdens downhill en freeride sessie's? ik weet dat die zeer varieert maar het is maar voor haar dat ze ongeveer een richtpunt heeft.
Dat jij dat kan is toch al lang duidelijk?!Plons schreef:zijn enkel mijn logo's op de fotos
alain maakte de foto's.
Tenzij jullie echt denken dat ik zo snel ben dat ik 1 op de fiets zit en 2 er ook nog ne foto van maak.
meer van Alain zijn werk en smoeletrekkerij hier
wel, tweedehands of huur weet je maar nooit hénapalm schreef:greenie schreef:Niemand die een Canon fisheye verkoopt? Of kan aanraden? Heb er een €130 voor over, moet geen high-end lens zijn, maar AF zou handig zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel suc6
Of deze:greenie schreef:wel, tweedehands of huur weet je maar nooit hénapalm schreef:greenie schreef:Niemand die een Canon fisheye verkoopt? Of kan aanraden? Heb er een €130 voor over, moet geen high-end lens zijn, maar AF zou handig zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel suc6
Ik wil geen topnotch fisheye betalen die ik maar 2 weken ga gebruiken.
Welke AF-stand gebruikt ze??? One shot AF of continious AF/AF servo?aappii schreef:ik had een vraagje:
mijn vriendin gaat zo af en toe mee om te fotograferen tijdens het biken. nou zit ze vaak wel goed met dr iso instellingen, maar ze krijgt vaak haar sluitertijd net niet goed.
ze heeft een nikon D50, ze schiet wel met de autofocus modus aan.
nou dacht ze zelf dat het lag aan mijn kleur broek(dat de camera hem niet oppikt in vanuit de achtergrond)
dus mijn vraag was:
met wat voor sluitertijd werken jullie ongeveer tijdens downhill en freeride sessie's? ik weet dat die zeer varieert maar het is maar voor haar dat ze ongeveer een richtpunt heeft.
ik hoop wat van jullie ervaren fotografen te horen
tnx
Daar loopt al ergens een topicje over als ik mij niet vergis....Maar goed;Dennis Katinas schreef:Hello mensen,
Ik vroeg me af waar jullie je gear verzekerd hebben en wat jullie ervaringen zijn met de verzekeringsmaatschappijen.
Cheers,
Dennis
Exact bedrag heb ik zo even niet in mijn hoofd zitten maar wel ruim voldoende. Daarnaast heb ik niet zo veel en duur spul te verzekeren dat jij (waarschijnlijk) hebt.BOSS schreef:klopt, maar is dat ook gedekt voor pro gebruik?
Zit er geen max. bedrag aan, vaak is dat wel zo net als bij fietsen binnen de inboedel....20.000 euro aan fietsen moet je wel even apart melden.
dusssssssss©
O ja, had ik al vermeld dat bijgevoegd fotootje niet van mij ismateis schreef:In dit geval had ik het woord 'rijder' tussen aanhalingstekens geplaatst, Boss...BOSS schreef:In tegenlicht situaties kan je op zo'n 30mtr de rijder "opvangen" met de bounce en hem heel simpel volgen.