KHE Bikes MAC 2
Moderator:Beheerders
Ik ben misschien van plan deze bandjes te gaan kopen, ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat deze snel lek gaan? Iemand hier ervaring mee, of zijn dit prima bandjes voor: Street/ Dirt/ Park 

Re: KHE Bikes MAC 2
ik ben er erg over te spreken, ze gaan niet super snel lek als je uit de buurt van glas probeerd te blijven.Ride-Fast schreef:Ik ben misschien van plan deze bandjes te gaan kopen, ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat deze snel lek gaan? Iemand hier ervaring mee, of zijn dit prima bandjes voor: Street/ Dirt/ Park
heb nog geen echte snakebite gehad, maar ik ga wel over op KHE mac 2 dirt. omdat die van mij nu op zijn, en die meer grip+meer glasbestendig zijn
KHE mac2 dirt zijn topbanden!
: http://www.plussizebmx.com/blog/2010/4/ ... rt-24.html
heb nu sinds een half jaar 1x een lekke band gehad en zelfs dat was niet door glas oid, maar door een chip in me velg. en ik rij alleen maar street dus ik rij door heel veel glas

heb nu sinds een half jaar 1x een lekke band gehad en zelfs dat was niet door glas oid, maar door een chip in me velg. en ik rij alleen maar street dus ik rij door heel veel glas
- de G U R U
- Contacteer:
als je ze toch zo kut vindt, verkoop ze dan aan mij..Dragonfly schreef:slechte banden vind ik :s
2 keer plat achter in de maand en dan nog met en verstevigde binnenband![]()
groeten
(als het 26" is tenminste)
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- de G U R U
- Contacteer:
kan best maar ik rij al jaren (20 en 26 inch) met die dingen en ik vind het nogsteeds de beste (lees: enige geschikte) mtb streetbanden..Whouz schreef:Hij is niet de enige. Ik vind ze ook echt brak (:
(ervaring gebaseerd op 20")
nou rij ik wel vaker lek (hallo cyberhawk

"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,