RWP-midzomercompetitie 2010
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
In Juni gaan ze weer verreden worden, de drie wedstrijden van de RWP-midzomercompetitie 2010, georganiseerd door MBC Midden.
02-06-2010 1ste Clubwedstrijd
16-06-2010 2de Clubwedstrijd
30-06-2010 3de Clubwedstrijd
Komt allen, gezellig en elke keer weer een verrassend parcours!
JJ
02-06-2010 1ste Clubwedstrijd
16-06-2010 2de Clubwedstrijd
30-06-2010 3de Clubwedstrijd
Komt allen, gezellig en elke keer weer een verrassend parcours!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Morgenavond is het zover, de eerste van de serie. Alles in 1 maand, dus compact racing!
Iedereen komen, ook de niet racers en MBC Midden leden. Het kan toch niet zo zijn dat er meer niet leden aan de start verschijnen dan leden?? Het is voor de fun, lekker rondjes trappen op het Soesterhoogt, wie wil dat nou niet?
18:40 rotonde Willem?
JJ
Iedereen komen, ook de niet racers en MBC Midden leden. Het kan toch niet zo zijn dat er meer niet leden aan de start verschijnen dan leden?? Het is voor de fun, lekker rondjes trappen op het Soesterhoogt, wie wil dat nou niet?
18:40 rotonde Willem?
JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
aimabelExar schreef:Aimabele van Amersfoort
1) Aardig 2) Allerliefst 3) Bekoorlijk 4) Beminnelijk 5) Charmant 6) Leuk 7) Lief

Willem1 tm 12 ?
JJ
-
-
Het was weer fameus. Bas ging als een raket, Jelle won zijn eigen klasse, er was een heuse directeur eigenaar van een beroemd fietsenmerk aan de start, ik heb tussen rondje 7 & 9 lek gereden en een band verwisseld, De Rinus reed op een plastic fiets met witte dandy-velgen en aan het eind werden we door de Koninklijke Mareschausee van het parcours geschoten.
Op naar de 16e voor ronde #2 !!
Op naar de 16e voor ronde #2 !!
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Willem, dat moet ik toch even corrigeren:
Jelle werd derde (in de tourfiets klasse) en Rinus reed op (rammelend) Alu.
Verder ben ik einverstanden. Bas, die oude geldrijder, kwam op zijn downhill fiets aan de start maar bij gebrek aan tegenstand won hij weer met 3 vingers in zijn neus. De Westmalle thuis smaakte voortreffelijk trouwens..
JJ
Jelle werd derde (in de tourfiets klasse) en Rinus reed op (rammelend) Alu.
Verder ben ik einverstanden. Bas, die oude geldrijder, kwam op zijn downhill fiets aan de start maar bij gebrek aan tegenstand won hij weer met 3 vingers in zijn neus. De Westmalle thuis smaakte voortreffelijk trouwens..
JJ
De thuisblijvers hebben weer eens ongelijk gekregen! Mijn enige doel was Jelle op een ronde te zetten, gelukkig was mijn 'korte-rondjes-lobby' bij de parcoursbouwers succesvol en werd het een rondje van zo'n 4 minuten, dus dat lappen is wel gelukt, ook omdat Jelle tegenwoordig meer SingleSlow dan SingleSpeed rijdt
De laatste rondes heb ik me een beetje gespaard om eventueel te kunnen vluchten voor de massaal aanwezige marechaussee, hopelijk is The Man ons de volgende keer meer gezind en mogen we alsnog wel het legerterrein op, van die kleine rondjes word ik een beetje duizelig.

De laatste rondes heb ik me een beetje gespaard om eventueel te kunnen vluchten voor de massaal aanwezige marechaussee, hopelijk is The Man ons de volgende keer meer gezind en mogen we alsnog wel het legerterrein op, van die kleine rondjes word ik een beetje duizelig.
Er werd gefotografeerd door een vriendelijke dame, Rianne Koorn, van MBC-Midden en die heeft alle foto's, zo'n 750Mb in 1 zip file op een server gezet. Zoek op forum van Mbc-Midden.
Hier een kleine extractie:
Op de 1e rij natuurlijk

CEO & Chief WW marketing of Singular

Hier een kleine extractie:
Op de 1e rij natuurlijk

CEO & Chief WW marketing of Singular

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De heren van MBC midden maken meestal een rondje gebaseerd op de vaste route, maar ze hebben toestemming om er op sommige punten iets van af te wijken.
Dus in veel gevallen zitten er een paar erg leuke wijziginen in die je normaal niet mag fietsen. En soms maken ze hem zo spannend dat je de Militaire polizie achter je aan krijgt
Het rondje is niet vast en varieerd dus in lengte.
JJ
Dus in veel gevallen zitten er een paar erg leuke wijziginen in die je normaal niet mag fietsen. En soms maken ze hem zo spannend dat je de Militaire polizie achter je aan krijgt

Het rondje is niet vast en varieerd dus in lengte.
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Steelboy, je moet dat anders doen, met een lokkertje..
Ik heb gehoord, dat tenminste 1 van de dames van DPR mee zal doen
JJ
Ik heb gehoord, dat tenminste 1 van de dames van DPR mee zal doen

JJ