genezing botbreuken
Moderator:Beheerders
zoals sommige van jullie weten.
afgelopen vrijdag ben ik gruwlijk op mijn schouder gecrashed.
het kogelstukje van mijn bovenarm is er af geklapt en bij mijn onderarm is ook het een en ander goedf verpest. er is zelfs een bot weg omdat deze totaal verbrijzeld was.
allemaal erg jammer, zomer 2011 kan ik pas weer fietsen.. althsans, dat is mijn doel en eerder ga ik het ook niet proberen. ik wil eerst geoed geheeld zijn.
maar, heeft iemand hier ervaring mee? en goede tips.
ik heb al fysio oefeningen
maar meer tips en ideen zijn welkom, zoals voedings tips etc...
bijvoorbaad dank!
afgelopen vrijdag ben ik gruwlijk op mijn schouder gecrashed.
het kogelstukje van mijn bovenarm is er af geklapt en bij mijn onderarm is ook het een en ander goedf verpest. er is zelfs een bot weg omdat deze totaal verbrijzeld was.
allemaal erg jammer, zomer 2011 kan ik pas weer fietsen.. althsans, dat is mijn doel en eerder ga ik het ook niet proberen. ik wil eerst geoed geheeld zijn.
maar, heeft iemand hier ervaring mee? en goede tips.
ik heb al fysio oefeningen
maar meer tips en ideen zijn welkom, zoals voedings tips etc...
bijvoorbaad dank!
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- cyberhawk
- Contacteer:
word christen !
op de jongetjes na dan
geen alcohol..niet roken (maar dat doe je niet)
tja melk voor de botjes is een fabel ,, maar eiwitten zijn vereist dacht ik zo
bonen etc.. bruin brood.. goed eten dus,,,
goed fysio blijven doen , want ik ken een trial rijder die zijn elleboog niet meer 100% kan strekken ..en zonder uitleg neem ik aan dat dat wordt aangenomen als zijnde >kut .
op de jongetjes na dan

bonen etc.. bruin brood.. goed eten dus,,,

goed fysio blijven doen , want ik ken een trial rijder die zijn elleboog niet meer 100% kan strekken ..en zonder uitleg neem ik aan dat dat wordt aangenomen als zijnde >kut .
cyberhawk schreef:word christen ! juist.. gaat ooit gebeuren... halve tame;)
op de jongetjes na dan
bonen etc.. bruin brood.. goed eten dus,,,![]()
pfoeee.. het doet nog steeds goed pijn zelf met gamen![/u]
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Veel gelatine pudding eten helpt ook schijnt. Bestaat voornamelijk uit collageen en dat is een lijmvormend eiwit waarvan botjes en pezen voor een groot deel uit opgebouwd zijn.
Zit je in het gips trouwens of kan dat niet met alle ijzerwaren? Maak es een foto van jezelf.
@r083rt, jij bent nu de enige van team roekeloos die nog op de fiets zit. je begrijpt dat we nu het e.e.a. van je verwachten.
Zit je in het gips trouwens of kan dat niet met alle ijzerwaren? Maak es een foto van jezelf.

@r083rt, jij bent nu de enige van team roekeloos die nog op de fiets zit. je begrijpt dat we nu het e.e.a. van je verwachten.
I spam therefore I am!
----------------------------
\o/ Team Roekeloos \o/
\o/ Team Roekeloos \o/
nee gelukkig niet!
ik ben geopereerd.. dik 2 uur blijkbaar.. al voelde dat niet zo.. je word plat gespoten.. letterlijk.. en je word weer wakker.. en een te lage dosis makes youi fucked in the head
anyway
die wond is nog een beetje open op het moment.
die pols was blijkbaar een mooie breuk.. als de dok niks had gezegd had ik het misschien niet eens geweten;)
ik ben geopereerd.. dik 2 uur blijkbaar.. al voelde dat niet zo.. je word plat gespoten.. letterlijk.. en je word weer wakker.. en een te lage dosis makes youi fucked in the head
anyway
die wond is nog een beetje open op het moment.
die pols was blijkbaar een mooie breuk.. als de dok niks had gezegd had ik het misschien niet eens geweten;)
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Ik denk dat ik door jou woorden in het gips zit :Ptakezo schreef:Veel gelatine pudding eten helpt ook schijnt. Bestaat voornamelijk uit collageen en dat is een lijmvormend eiwit waarvan botjes en pezen voor een groot deel uit opgebouwd zijn.
Zit je in het gips trouwens of kan dat niet met alle ijzerwaren? Maak es een foto van jezelf.![]()
team roekeloos for the win :P haha..
Specialized Demo 8 2011
update tijd!
ik ben vandaaf een paar uur gelden officieel uit t gips
he;aas zxit freeriden er voorlopig nog niet in mar de dok was erg verast met mijn herstel
strekken gaat derelijk en ik kan weer mijn mijn kapotte arm in mijn neus peuteren dus buigen gaaat ook al redelijk
kracht zetten zit er helaas nog niet in..
maar ja
morgne afspraken maken met de fysio

ik ben vandaaf een paar uur gelden officieel uit t gips
he;aas zxit freeriden er voorlopig nog niet in mar de dok was erg verast met mijn herstel
strekken gaat derelijk en ik kan weer mijn mijn kapotte arm in mijn neus peuteren dus buigen gaaat ook al redelijk
kracht zetten zit er helaas nog niet in..
maar ja
morgne afspraken maken met de fysio
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- Jean-Pierre
update..
heb de foto's
ben uit t gips ken weer bijna alles enzo
en uhh... tja nu lang en veel naar de fysio, maar dsa nie zo erg ze is een mooie meid
tijdens de operatie

de rest mag je hier bekijken
http://nut-case.pinkbike.com/album/shatterd-elbow/
heb de foto's
ben uit t gips ken weer bijna alles enzo
en uhh... tja nu lang en veel naar de fysio, maar dsa nie zo erg ze is een mooie meid
tijdens de operatie

de rest mag je hier bekijken
http://nut-case.pinkbike.com/album/shatterd-elbow/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
\r083rt schreef:En jullie de mijne als ik weer lek gereden heb..Stillridingbmx schreef:En jij de mijne!trixie24 schreef:Klinkt goed Dirk! Voor je het weet zie je mijn achterband weer...
die staart blijft mooi waar ie is:P
en uhh.. trixie...
je vergeet dat ik steeds voorje moest remmen dus beter rij je dan door:D
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zo weer naar de chirurg geweest.
niewue foto's zagen er goed uit, geen haar scheurtjes of andere losse stukjes meer in mn elle boog.. de pinen gaan er half november ongeveer uit dus dan ga ik weer onder het mes.
de fysio is helaas gestopt, dit word misschien weer opgepakt na de operatie omdat er geen vooruitgang meer is in het strekken en buigen van mn elleboog, dat houdt in dat ik hem nu van 33 graden tot ongeveer 130 140 graden kan buigen (kan met moeite mn hand in mn nek leggen.
wel goed nieuws! december kan ik waarschijnlijk weer heel rustig beginnen met rijden
niewue foto's zagen er goed uit, geen haar scheurtjes of andere losse stukjes meer in mn elle boog.. de pinen gaan er half november ongeveer uit dus dan ga ik weer onder het mes.
de fysio is helaas gestopt, dit word misschien weer opgepakt na de operatie omdat er geen vooruitgang meer is in het strekken en buigen van mn elleboog, dat houdt in dat ik hem nu van 33 graden tot ongeveer 130 140 graden kan buigen (kan met moeite mn hand in mn nek leggen.
wel goed nieuws! december kan ik waarschijnlijk weer heel rustig beginnen met rijden
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/