Skate/bmx park Leiden
Moderator:Beheerders
Hallo,ik ben druk bezig om een indoor skate en bmx park in Leiden op te zetten.
Nu ben ik benieuwd of er vanuit de street scene ook belangstelling is voor dit idee.
Tevens wil ik natuurlijk weten hoeveel street riders er in Leiden en directe omgeving zijn die hiervan gebruik zouden maken.
Ik hioor graag jullie reacties
gr Danny
Nu ben ik benieuwd of er vanuit de street scene ook belangstelling is voor dit idee.
Tevens wil ik natuurlijk weten hoeveel street riders er in Leiden en directe omgeving zijn die hiervan gebruik zouden maken.
gr Danny
Als alles gaat zo als het zou moeten gaan,hebben we waarschijnlijk een locatie die op ongeveer 10min lopen van leiden cs af ligt en met een oppervlakte van 800m2.
Om mee te beginnen en te kijken of dit een haalbaar project is voldoet dit wel denk ik.
Ben alleen nog wel op zoek naar ramps e.d, dus mocht er iemand zijn die heel toevallig nog wat heeft wat hij niet meer gebruikt.........
Om mee te beginnen en te kijken of dit een haalbaar project is voldoet dit wel denk ik.
Ben alleen nog wel op zoek naar ramps e.d, dus mocht er iemand zijn die heel toevallig nog wat heeft wat hij niet meer gebruikt.........
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 3&start=50
Loop deze topic maar eens na.
Dan weet je wat ik denk dat je van mtb kan verwachten.
Loop deze topic maar eens na.
Dan weet je wat ik denk dat je van mtb kan verwachten.
Life is what happens while you're busy making other plans.
Hoeveel mensen denk je dat je nodig hebt? om een dusdanige grote groep bent dat het wat uitmaakt.BiKeRbOi schreef:de mtb scene hier (zuid holland) is stukken groter, en helemaal als je het als mtbers opzet, dan komt dat wel goed
je kan dit beter met skateland vergelijken dan met 040 gezien de locatie
Ik ken echt niet alle mtbers uit omgeving leiden. Maar ik kan je dit zeggen als je alle mtbers die ik ken en alles wat hier op dp komt maal 5 zou doen kom je er nog steeeeed lang niet om een groep bij elkaar te krijgen waar je een parkje voor op kan zetten.
(Ik wil je best een keer uitleggen waarom maar dat wordt een veeeeeel te lang verhaal op het forum)
Danny ik zou zeggen absolut doorgaan om het voor elkaar te krijgen. Het zou geweldig zijn. Maar reken echt niet op meer dan 10 a 15 mtbers die regelmatig (meer dan 1 keer per week) in je park zijn. misschien dat je nog een stuk of 15 mtbers er bij kan doen die zo nu en dan komen (1 keer per maand).
Oja en ga er maar van uit dat je in de zomer (8 maanden per jaar) hoog uit 2 of 3 mtbers in je park zal hebben per week.
Life is what happens while you're busy making other plans.
Ik begrijp wat je bedoeld,maar het niet de bedoeling dat het alleen toegankelijk wordt voor mtb-ers. Ook skaters zijn welkom,alleen hanteren we niet het beleid wat ik bij de
meeste parks zie. Daar kunnen er of helemaal geen mtb-ers in en bmx maar 1x per week.
Ik hoop op deze manier toch de kosten te kunnen dekken.
meeste parks zie. Daar kunnen er of helemaal geen mtb-ers in en bmx maar 1x per week.
Ik hoop op deze manier toch de kosten te kunnen dekken.
Ik zou sowieso komen,
Vanuit school gelijk door ofzo, klinkt heilig..
Okee, straks werken maar dat doet er niet toe.
Echt goed idee gozer vind ik.
Bereken het alleen wel geod, zodat je jezelf niet de shit inwerkt
Ik denk idd net als Bboy dat je wel mensen uit deze omgeving kan verwachten.
Ik zelf, zit nu helemaal in deze wintertijd me elke dag/avond te vervelen als het nat is. Skateland nog nooit geweest omdat donerdag avond niet mijn ding geweest is. Binnekort maar is die kant op denk (:
tipje:
Be better than Skateland, and you got them all
Vanuit school gelijk door ofzo, klinkt heilig..
Okee, straks werken maar dat doet er niet toe.
Echt goed idee gozer vind ik.
Bereken het alleen wel geod, zodat je jezelf niet de shit inwerkt

Ik denk idd net als Bboy dat je wel mensen uit deze omgeving kan verwachten.
Ik zelf, zit nu helemaal in deze wintertijd me elke dag/avond te vervelen als het nat is. Skateland nog nooit geweest omdat donerdag avond niet mijn ding geweest is. Binnekort maar is die kant op denk (:
tipje:
Be better than Skateland, and you got them all

Re: Skate/bmx park Leiden
Danny, hoe staat het skate park???Danny.vd schreef:Hallo,ik ben druk bezig om een indoor skate en bmx park in Leiden op te zetten.
gr Danny
grtz
Arjan
Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
We zijn ondertussen wel gewoon open. Tot op heden hebben we geen aparte openingstijden voor bmx-ers, en staan we in tegenstelling tot andere parken 24 en 26inch fietsen gewoon toe. Bij deze dan ook gelijk een uitnodiging voor jullie om eens langs te komen, tot op heden zijn er namelijk veel te weing bikers geweest.
Ik ben tevens aan het kijken of het mogelijk is om in het park een "kleine" winkel te vestigen. Dit voor zowel skateboard spullen als voor fiets spul. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter of hier voor de fiets artikelen behoefte aan is.
We zijn ondertussen wel gewoon open. Tot op heden hebben we geen aparte openingstijden voor bmx-ers, en staan we in tegenstelling tot andere parken 24 en 26inch fietsen gewoon toe. Bij deze dan ook gelijk een uitnodiging voor jullie om eens langs te komen, tot op heden zijn er namelijk veel te weing bikers geweest.
Ik ben tevens aan het kijken of het mogelijk is om in het park een "kleine" winkel te vestigen. Dit voor zowel skateboard spullen als voor fiets spul. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter of hier voor de fiets artikelen behoefte aan is.
goed zegDanny.vd schreef:Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl

Darwin schreef:goed zegDanny.vd schreef:Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
Ik ben tevens aan het kijken of het mogelijk is om in het park een "kleine" winkel te vestigen. Dit voor zowel skateboard spullen als voor fiets spul. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter of hier voor de fiets artikelen behoefte aan is.Lekker dichtbij vanuit Oegstgeest. Welke tijden zijn de BMXers welkom ??
meen je dit nou serieus?????Darwin schreef:goed zegDanny.vd schreef:Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
Ik ben tevens aan het kijken of het mogelijk is om in het park een "kleine" winkel te vestigen. Dit voor zowel skateboard spullen als voor fiets spul. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter of hier voor de fiets artikelen behoefte aan is.Lekker dichtbij vanuit Oegstgeest. Welke tijden zijn de BMXers welkom ??

we zijn niet allemaal zo wakker als jijBiKeRbOi schreef:meen je dit nou serieus?????Darwin schreef:goed zegDanny.vd schreef:Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
het staat in de tekst waar je op gereageerd hebt en die je zelfs gequote hebt