Skate/bmx park Leiden

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Danny.vd
Skate/bmx park Leiden

Bericht door Danny.vd » di jan 26, 2010 8:22 pm

Hallo,ik ben druk bezig om een indoor skate en bmx park in Leiden op te zetten.
Nu ben ik benieuwd of er vanuit de street scene ook belangstelling is voor dit idee.
Tevens wil ik natuurlijk weten hoeveel street riders er in Leiden en directe omgeving zijn die hiervan gebruik zouden maken.
Ik hioor graag jullie reacties
gr Danny

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » di jan 26, 2010 10:37 pm

zeker vet als het lukt!

sowieso kan je veel mensen verwachten, iedereen uit den Leiden, Zoetermeer, Den Haag en van verderweg zal daar zeker geregeld komen!

als je hulp nodig hebt wil ik graag meehelpen ;) (PM me maar als ik iets kan doen)

greetz,
Martin

Ruben2
Contacteer:

Bericht door Ruben2 » wo jan 27, 2010 12:09 am

Ik zou er vast wel eens een kijkje gaan nemen als het gaat lukken!

Darwin
Contacteer:

Bericht door Darwin » wo jan 27, 2010 8:53 am

Heb je al een lokatie kunnen vinden??

grtz
Arjan

Danny.vd

Bericht door Danny.vd » wo jan 27, 2010 12:13 pm

Als alles gaat zo als het zou moeten gaan,hebben we waarschijnlijk een locatie die op ongeveer 10min lopen van leiden cs af ligt en met een oppervlakte van 800m2.

Om mee te beginnen en te kijken of dit een haalbaar project is voldoet dit wel denk ik.

Ben alleen nog wel op zoek naar ramps e.d, dus mocht er iemand zijn die heel toevallig nog wat heeft wat hij niet meer gebruikt.........

Marcuos

Bericht door Marcuos » wo jan 27, 2010 12:52 pm

http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 3&start=50

Loop deze topic maar eens na.
Dan weet je wat ik denk dat je van mtb kan verwachten.
Life is what happens while you're busy making other plans.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo jan 27, 2010 5:49 pm

de mtb scene hier (zuid holland) is stukken groter, en helemaal als je het als mtbers opzet, dan komt dat wel goed ;)

je kan dit beter met skateland vergelijken dan met 040 gezien de locatie

Marcuos

Bericht door Marcuos » wo jan 27, 2010 6:16 pm

BiKeRbOi schreef:de mtb scene hier (zuid holland) is stukken groter, en helemaal als je het als mtbers opzet, dan komt dat wel goed ;)

je kan dit beter met skateland vergelijken dan met 040 gezien de locatie
Hoeveel mensen denk je dat je nodig hebt? om een dusdanige grote groep bent dat het wat uitmaakt.

Ik ken echt niet alle mtbers uit omgeving leiden. Maar ik kan je dit zeggen als je alle mtbers die ik ken en alles wat hier op dp komt maal 5 zou doen kom je er nog steeeeed lang niet om een groep bij elkaar te krijgen waar je een parkje voor op kan zetten.
(Ik wil je best een keer uitleggen waarom maar dat wordt een veeeeeel te lang verhaal op het forum)

Danny ik zou zeggen absolut doorgaan om het voor elkaar te krijgen. Het zou geweldig zijn. Maar reken echt niet op meer dan 10 a 15 mtbers die regelmatig (meer dan 1 keer per week) in je park zijn. misschien dat je nog een stuk of 15 mtbers er bij kan doen die zo nu en dan komen (1 keer per maand).

Oja en ga er maar van uit dat je in de zomer (8 maanden per jaar) hoog uit 2 of 3 mtbers in je park zal hebben per week.
Life is what happens while you're busy making other plans.

Danny.vd

Bericht door Danny.vd » wo jan 27, 2010 8:14 pm

Ik begrijp wat je bedoeld,maar het niet de bedoeling dat het alleen toegankelijk wordt voor mtb-ers. Ook skaters zijn welkom,alleen hanteren we niet het beleid wat ik bij de
meeste parks zie. Daar kunnen er of helemaal geen mtb-ers in en bmx maar 1x per week.
Ik hoop op deze manier toch de kosten te kunnen dekken.

NSPhilip

Bericht door NSPhilip » wo jan 27, 2010 8:32 pm

Je hebt ook een paar bmxer's uit Oegstgeest, en de jongens van Jeroen skatestore. Zij zouden mischien interesse hebben om mee te helpen. Ik ken ze niet echt, maar zover ik weet hebben ze al twee skateparken weten te krijgen.

Whouz

Bericht door Whouz » wo jan 27, 2010 9:50 pm

Ik zou sowieso komen,
Vanuit school gelijk door ofzo, klinkt heilig..
Okee, straks werken maar dat doet er niet toe.

Echt goed idee gozer vind ik.
Bereken het alleen wel geod, zodat je jezelf niet de shit inwerkt ;)
Ik denk idd net als Bboy dat je wel mensen uit deze omgeving kan verwachten.
Ik zelf, zit nu helemaal in deze wintertijd me elke dag/avond te vervelen als het nat is. Skateland nog nooit geweest omdat donerdag avond niet mijn ding geweest is. Binnekort maar is die kant op denk (:

tipje:
Be better than Skateland, and you got them all :evil:

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do jan 28, 2010 6:36 pm

Whouz schreef:tipje:
Be better than Skateland, and you got them all :evil:
voompit :o

Ruben2
Contacteer:

Bericht door Ruben2 » do jan 28, 2010 6:41 pm

liever een foampit!

Darwin
Contacteer:

Re: Skate/bmx park Leiden

Bericht door Darwin » zo mei 09, 2010 8:29 pm

Danny.vd schreef:Hallo,ik ben druk bezig om een indoor skate en bmx park in Leiden op te zetten.
Nu ben ik benieuwd of er vanuit de street scene ook belangstelling is voor dit idee.
Tevens wil ik natuurlijk weten hoeveel street riders er in Leiden en directe omgeving zijn die hiervan gebruik zouden maken.
Ik hioor graag jullie reacties
gr Danny
Danny, hoe staat het skate park???

grtz
Arjan

Danny.vd

Bericht door Danny.vd » ma mei 17, 2010 5:22 am

Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
We zijn ondertussen wel gewoon open. Tot op heden hebben we geen aparte openingstijden voor bmx-ers, en staan we in tegenstelling tot andere parken 24 en 26inch fietsen gewoon toe. Bij deze dan ook gelijk een uitnodiging voor jullie om eens langs te komen, tot op heden zijn er namelijk veel te weing bikers geweest.
Ik ben tevens aan het kijken of het mogelijk is om in het park een "kleine" winkel te vestigen. Dit voor zowel skateboard spullen als voor fiets spul. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter of hier voor de fiets artikelen behoefte aan is.

merrybike

Bericht door merrybike » ma mei 17, 2010 7:41 am

ziet er wel tof uit, lijkt mij een goed idee een keer een BMX/MTB jam op te zetten, dan komen er meteen veel mensen. die kennen dan jullie park en zullen wss vaker komen.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » ma mei 17, 2010 10:05 am

Chill!!!! :o Volgend jaar ga ik in Leiden studeren dus dit bevalt mij wel :o

nut-case

Bericht door nut-case » ma mei 17, 2010 11:12 am

voor die winkel: denk vooral aan binnenbandjes en dat soort dingen.
spul dat regelmatig apot gaat..
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » di mei 18, 2010 7:35 am

Vet maar 15 a 20 min treinen voor mij.. Ik ga zeker een keer komen.. Of natuurlijk een stuk vaker...

@ bikerboi laat maar ff weten wanneer je gaat ;)
Specialized Demo 8 2011

Darwin
Contacteer:

Bericht door Darwin » di mei 18, 2010 11:03 am

Danny.vd schreef:Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
We zijn ondertussen wel gewoon open. Tot op heden hebben we geen aparte openingstijden voor bmx-ers, en staan we in tegenstelling tot andere parken 24 en 26inch fietsen gewoon toe. Bij deze dan ook gelijk een uitnodiging voor jullie om eens langs te komen, tot op heden zijn er namelijk veel te weing bikers geweest.
Ik ben tevens aan het kijken of het mogelijk is om in het park een "kleine" winkel te vestigen. Dit voor zowel skateboard spullen als voor fiets spul. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter of hier voor de fiets artikelen behoefte aan is.
goed zeg :arms: Lekker dichtbij vanuit Oegstgeest. Welke tijden zijn de BMXers welkom ??

Whouz

Bericht door Whouz » di mei 18, 2010 1:25 pm

Darwin schreef:
Danny.vd schreef:Nou eigenlijk gaat het hier wel hel goed mee. We hebben afgelopen week druk gebouwd en zijn een heel eind gekomen. Deze week proberen we de funbox af te maken, je kan de foto`s bekijken op http://skatepark-leiden.hyves.nl/ of op www.skateparkleiden.nl
goed zeg :arms: Lekker dichtbij vanuit Oegstgeest. Welke tijden zijn de BMXers welkom ??

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » di mei 18, 2010 1:31 pm

Darwin schreef:
meen je dit nou serieus????? :? het staat in de tekst waar je op gereageerd hebt en die je zelfs gequote hebt :frusty:

Darwin
Contacteer:

Bericht door Darwin » di mei 18, 2010 6:31 pm

BiKeRbOi schreef:
Darwin schreef:
meen je dit nou serieus????? :? het staat in de tekst waar je op gereageerd hebt en die je zelfs gequote hebt :frusty:
we zijn niet allemaal zo wakker als jij 8)

Plaats reactie