doosje met een ellende/legende erin...
Moderator:Beheerders
- TheBigLjeweetwel
- cyberhawk
- Contacteer:
nou hier gaan we dan ..
de kick off.. heel blij thuis .. framepje uitpakken met een kouwe erbij..
sommige mensen van pinkbike hebben het al gezien maar voor de hollanders hiero

de mech pad is krom.. wat vrij raar is aan de DIKTE te zien was dit geen klapje..

de ICSG is krom.. niet veel maar genoeg om pissig te zijn op een nieuw frame
wat dus het resultaat geeft van ander gedrag van de boutjes en resulteerd in dit >

nu heb ik dit doorgemailed aan freeborn..heel chill van : luister eens..er zitten wat vlekjes hier en daar op de anodisatie..de BB area is een beetje mat..maar dat boeit me niet zo..
MAAR >> wat gaan we hieraan doen ?
antwoord :hij was blij dat ik zo relax reageerde (nu nog wel iig)
ik krijg een nieuwe mech pad opgestuurd
en met een extra ringetje tussen de ICSG mount moet dat ook lukken ..
nu is mijn vraag aan het publiek >> moet ik dit pikken ? // aannemen ??
ik kan als een echte hollander een nieuw frame eisen..
of korting..?
want een krom dashboard in je auto rij je ook niet mee weg toch ??
de kick off.. heel blij thuis .. framepje uitpakken met een kouwe erbij..
sommige mensen van pinkbike hebben het al gezien maar voor de hollanders hiero

de mech pad is krom.. wat vrij raar is aan de DIKTE te zien was dit geen klapje..

de ICSG is krom.. niet veel maar genoeg om pissig te zijn op een nieuw frame
wat dus het resultaat geeft van ander gedrag van de boutjes en resulteerd in dit >

nu heb ik dit doorgemailed aan freeborn..heel chill van : luister eens..er zitten wat vlekjes hier en daar op de anodisatie..de BB area is een beetje mat..maar dat boeit me niet zo..
MAAR >> wat gaan we hieraan doen ?
antwoord :hij was blij dat ik zo relax reageerde (nu nog wel iig)
ik krijg een nieuwe mech pad opgestuurd
en met een extra ringetje tussen de ICSG mount moet dat ook lukken ..
nu is mijn vraag aan het publiek >> moet ik dit pikken ? // aannemen ??
ik kan als een echte hollander een nieuw frame eisen..
of korting..?
want een krom dashboard in je auto rij je ook niet mee weg toch ??
aan de ene kant,
nee dit zou ik niet pikken het frame was al duur zat en dan hoort het ook gewoon goed recht te zijn. die machpad is ook niet zomaar krom natuurlijk.
net als die ICSG natuurlijk...
aan de andere kant
ik kan me voorstellend at je al een tijdje op dit frame zat te wachten en er gewoon bij mee bent dus geen zin hebt om nog op een andere te wachten als je met deze gewoon kan rijden. ik denk namelijk dat dat scheve boutje niet veel invloed heeft op het rijden zelf
nee dit zou ik niet pikken het frame was al duur zat en dan hoort het ook gewoon goed recht te zijn. die machpad is ook niet zomaar krom natuurlijk.
net als die ICSG natuurlijk...
aan de andere kant
ik kan me voorstellend at je al een tijdje op dit frame zat te wachten en er gewoon bij mee bent dus geen zin hebt om nog op een andere te wachten als je met deze gewoon kan rijden. ik denk namelijk dat dat scheve boutje niet veel invloed heeft op het rijden zelf
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- cyberhawk
- Contacteer:
gwen , zane, case..
trug sturen gaat lang duren en wordt kostbaar..want ik moet m opsturen dan en wachten op een nieuw (die allemaal presold zijn)
dus laatste optie maar nog steeds een gerechtigde !
rijden zal geen probleem zijn.. nieuwe mech pad erop .. ICSG boutje strak aandraaien en gaan ...zodra mn wielen er zijn
maar idd compensatie zal t minste zijn denk ik zo..
kleine notatie.. ik had een fsa orbit x besteld maar die was een reducer headset
en ik heb een 1.5 vork dus gerolen voor een the pig headset.. maar die was wel 23 pond goedkoper !! ik gaf aan > zie maar als fooi ..maar daar kom ik nu dus op trug..
ik heb iig per mail om een cartridge headset 1.5 gevraagd want die pig heeft losse balletjes en geen industrie lagers..
zie ook mijn gezocht post
trug sturen gaat lang duren en wordt kostbaar..want ik moet m opsturen dan en wachten op een nieuw (die allemaal presold zijn)
dus laatste optie maar nog steeds een gerechtigde !
rijden zal geen probleem zijn.. nieuwe mech pad erop .. ICSG boutje strak aandraaien en gaan ...zodra mn wielen er zijn

maar idd compensatie zal t minste zijn denk ik zo..
kleine notatie.. ik had een fsa orbit x besteld maar die was een reducer headset
en ik heb een 1.5 vork dus gerolen voor een the pig headset.. maar die was wel 23 pond goedkoper !! ik gaf aan > zie maar als fooi ..maar daar kom ik nu dus op trug..
ik heb iig per mail om een cartridge headset 1.5 gevraagd want die pig heeft losse balletjes en geen industrie lagers..
zie ook mijn gezocht post

Raar hoor, de 4 frame's die ik ondertussen van freeborn ontvangen heb(1 voor een maat in dezelfde doos) zijn zo ontzettend goed verpakt dat je hem van een 3 verdieping balkon moet laten vallen wil je er zulke schade aanrichten. Die hanger is inderdaad MASSIVE, net als de iscg tab eigenlijk. Tip; check ook ff je achterbrug! Ookal is deze overkill, mocht deze ook maar iets out of alignment zitten zou ik hem zeker niet accepteren.
In jou voordeel kán je die iscg tab nog voorzichtig terug buigen(bij mijnes is dat geen optie) Mijn chainguide werkt trouwen perfect, idd 1 klein spacertje ertussen en de schroef handvast aandraaien werkt perfect. Zou alleen écht niet met een taco-bash rijden(je weet dat banshee hun frame's ook geen garantie geven mocht je hierdoor gezeik krijgen?! Zeiden ze toevallig van Freeborn.
Ik heb dr verder niet moeilijk over gedaan, meer omdat ik niet zo'n typische nederlander wil zijn, dat soort types kom ik (helaas) nog vaak genoeg tijdens mn werk tegen en je word er kotsmisselijk van. Natuurlijk had ik al iets korting anders had ik ook compensatie gevraagd, maar dat zou ik bij jouwes zowiezo doen want jouw frame is meer dan 2 x duurder dan m'n Scythe!
In jou voordeel kán je die iscg tab nog voorzichtig terug buigen(bij mijnes is dat geen optie) Mijn chainguide werkt trouwen perfect, idd 1 klein spacertje ertussen en de schroef handvast aandraaien werkt perfect. Zou alleen écht niet met een taco-bash rijden(je weet dat banshee hun frame's ook geen garantie geven mocht je hierdoor gezeik krijgen?! Zeiden ze toevallig van Freeborn.
Ik heb dr verder niet moeilijk over gedaan, meer omdat ik niet zo'n typische nederlander wil zijn, dat soort types kom ik (helaas) nog vaak genoeg tijdens mn werk tegen en je word er kotsmisselijk van. Natuurlijk had ik al iets korting anders had ik ook compensatie gevraagd, maar dat zou ik bij jouwes zowiezo doen want jouw frame is meer dan 2 x duurder dan m'n Scythe!
ISCG is gewoon door't lassen. Enkel achteraan lassen => ding krimpt daar en trekt die kant op. Moet eigenlijk na't lassen gevlakt/geboord/getapt worden.
Altijd kut dat zo'n nieuw (en duur) ding met dergelijke 'schoonheidsfoutjes' komt, maar is vrees ik bij veel bikes.. Op een gemonteerde merk je't uiteraard minder.
Nieuwe pat lijkt me logisch, en de rest mag ook wel ok zijn.
Altijd kut dat zo'n nieuw (en duur) ding met dergelijke 'schoonheidsfoutjes' komt, maar is vrees ik bij veel bikes.. Op een gemonteerde merk je't uiteraard minder.
Nieuwe pat lijkt me logisch, en de rest mag ook wel ok zijn.
- cyberhawk
- Contacteer:
int kort int nederlands.. want heb op PB niks gepost want t wordt goed afgehandeld..
maar er zit een plat plekje in mn BB draad.. aan de rechterzijde heb ik problemen
weerstand om mn BB cup erin te draaien
t lijkt alsof hij scheef in de BB buis getapt is ofzo
samen met de kromme features.. was dit voor mij wel genoeg om te zeggen >au revoir..
nu wachten ...
hopelijk krijg ik een banshee ipv een mythic..
ik ga zowiezo voor een large nu ik een medium heb kunne analyseren..al ben ik net 185-188.. large lijkt mij beter gewoon..
ivm met de afstand tussen de headtube en de BB en mijn lange poten.. bad combi..
maar er zit een plat plekje in mn BB draad.. aan de rechterzijde heb ik problemen
weerstand om mn BB cup erin te draaien
t lijkt alsof hij scheef in de BB buis getapt is ofzo
samen met de kromme features.. was dit voor mij wel genoeg om te zeggen >au revoir..
nu wachten ...
hopelijk krijg ik een banshee ipv een mythic..
ik ga zowiezo voor een large nu ik een medium heb kunne analyseren..al ben ik net 185-188.. large lijkt mij beter gewoon..
ivm met de afstand tussen de headtube en de BB en mijn lange poten.. bad combi..
-