Mini Downhill Cup 2010
Moderator:Beheerders
Je bent zelf een zeikert!!! Lanharig tuig!!!nut-case schreef:pfff...
zeikerds
Staat vervelend he? Mensen die ruzie maken op een forum waar iedereen met dezelfde hobby elkaar opzoekt voor de gezelligheid.
Jezus!!! Wat zijn we weer aardig tegen elkaar. Moeten we op 9 mei een hoekje voor jullie inrichten waar je het kan uitvechten. Zetten we meteen een grote doos lego neer.
@ de moderators: Kunnen we alsjeblieft een keer het grote "Ik scheld je de tering omdat ik gefrustreerd ben"-topic openen?
Re: Wat vinden we van het parcoursch
Ik zou je post zelf maar eens gaan lezen, deed ik namelijk wel:Segunda3 schreef:Ok, speciaal voor jou dan nog even;Mrtnrider schreef:Gast nu kap met je gemekker en nu weer ontopic. Zeau!
Ik heb inderdaad Snorro voor lamzak uitgemaakt omdat hij mijn posts niet leest maar wel out-of-the-blue verteld dat ik niet zo veel moet lullen en klagen.
Vond ik een behoorlijk non-constructieve en lame actie van hem,
vandaar dat ik even uit m'n slof schoot.
Maar... WTF bemoei jij je nu eigenlijk precies mee ? en waarom moet je me zelfs een PB sturen met het verzoek weg te blijven ?
"M'n eerste indruk was dat het een knollige t*$*$! bende was, bovenaan ziet het er een beetje triest uit "
"Eeurm, serious, is die niet ietswat stijl en flow-killend ? "
"Nu wordt het op de HT best nasty en (IMHO) beetje van zinloos-hoog to-flat landen"
Anyway, ben bij voorbaat blij dat de organisatie een nieuw baantje uit de grond heeft weten te stampen en zie wel wat er voor de wielen komt!
Sponsored by:
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Als we nu gewoon met z'n allen lief zijn voor elkaar en elkaar respecteren zal het wel goed komen.
Voor de rest, die het niet eens is met het parcours. Zorg ervoor dat je er de volgende keer bij een graaf meeting bij bent.
En als laatste, laten we 9 mei uit gaan maken wie de beste en snelste is!
TOt dan!
Voor de rest, die het niet eens is met het parcours. Zorg ervoor dat je er de volgende keer bij een graaf meeting bij bent.
En als laatste, laten we 9 mei uit gaan maken wie de beste en snelste is!
TOt dan!
Whoop Whoop!
- Free-Wheelz
DH parcours is redelijk klaar. Als je wilt komen rijden, geen probleem.. Het heeft echter afgelopen nacht behoorlijk geregend in Groningen en klei en water gaan vaak niet goed samen. Als het een dagje droog is dan is er niets aan de hand en kan er gewoon gefietst worden. De 4x is in ieder geval ook weer goed te doen.
DH is wel te doen op een HT, het blijft alleen wel DH dus verwacht geen gladgestreken funride..
Martijn
DH is wel te doen op een HT, het blijft alleen wel DH dus verwacht geen gladgestreken funride..
Martijn
Je bent zelf een zeikerd , by the way alles goed verder je hoofd alweer geheeld na de val in Malmedy.nut-case schreef:pfff...
zeikerds
maar uhh keb me opgeven.. alleen geen bevestiging gegeven dus hoop dat t goed gaat:D
Je kunt kijken op de site van het bikepark of jou naam bij de ingeschrevene staat.
Groeten Dave uit Zwolle
go big and take your time to do that.
euhh............ www.bikepark.nl ......sherlock schreef:Tijdschema voor aanstaande zondag?
keybone collector!!!
jojo schreef:euhh............ www.bikepark.nl ......sherlock schreef:Tijdschema voor aanstaande zondag?

- Free-Wheelz
Kippegaas: check! Heeft me v******** bijna een duim gekost, maar het ligt er!daveneef schreef:Ik hoop wel dat ze wat kippegaas op die north shore hebben gespijkerd.
Groeten Dave
Morgen heerlijk komen buiten spelen mensen! We geven weer een feestje bij Bikepark Groningen. Pushinwood Soundsystem heeft even kunnen oefenen door de show te stelen bij het 5 mei festival, neem je dansschoentjes mee. Voer wordt verzorgd door de Spare-Rib Express en Boels verhuurd bijna alles.
Ja, keiharde reclame! En dat hebben ze verdiend. Tot morgen!
Bikepark Groningen