Aankondiging voorinschrijving DH !!
Thursday, 15 April 2010
Beste DH liefhebbers, bijna is het zover.. Vanaf dinsdag 20 april is het mogelijk om je alvast in te schrijven voor de DH wedstrijd op 9 mei in Groningen..
In de nieuwssectie op www.bikepark.nl zal een link verschijnen met een formulier welke je volledig ingevuld dient te versturen. Hou de site de 20ste dus in de gaten !!
Team Bikepark.
Mini Downhill Cup 2010
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Whoop Whoop!
Mensen de inschrijving is geopend,wees er snel bij want voor je het weet is het vol.
http://www.bikepark.nl/index.php?option ... &Itemid=46
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules schreef:Mensen de inschrijving is geopend,wees er snel bij want voor je het weet is het vol.
Komt er ook nog een lijst of bevestigings mail. Heb je bewijs dat je ingeschreven staat?????? Of hoe gaat dat
- Free-Wheelz
Check even op http://bikepark.nl/
Daar heb ik zojuist een voorlopige inschrijflijst geplaatst.
Martijn
Daar heb ik zojuist een voorlopige inschrijflijst geplaatst.
Martijn
Wat vinden we van het parcoursch
(Heeuhj Dave !) Vind het ook wel vet aangelegd, heel wat anders dan Apeldoorn (no offence). Ben zondag ff wezen kijken, alleen ;( dus niet echt vol los gegaan, maar wel technisch wel ja. Verder niemand aangetroffen dus ik hoop uberhaupt dat ik het parcours goed gevolgd heb 
M'n eerste indruk was dat het een knollige t*$*$! bende was, bovenaan ziet het er een beetje triest uit maar om te rijden vet leuk, mooie flow !
Starten we vanaf de gewone startbult ?
Dan op het eerste tabletje linksaf 180' terug ?, hairpin naar rechts ?,
offcamber, balkjes-dingetjes, hairpin links, omhoog (?!), hairpin rechts, 1e ladder*,
2e ladder drop de kom in, 90' links, transfer/gap, hobbeldebobbel (;-)), 'brug' ?
Daarna snapte ik nog niet helemaal wat de bedoeling was....
Dus ja, wel gaaf ! De 4x is sneller en heeft grotere sprongen, maar dit voelt wel echt een beetje DH, kudos !
Alleen twee dingen; die eerste ladder/pallet....
Eeurm, serious, is die niet ietswat stijl en flow-killend ?
Half zo steil en half zo hoog haal je die gap ook makkelijk.
Nu wordt het op de HT best nasty en (IMHO) beetje van zinloos-hoog to-flat landen
Blijft daar een chickenrun ?
En hoe wordt het eind ongeveer ?, na die brug ?

M'n eerste indruk was dat het een knollige t*$*$! bende was, bovenaan ziet het er een beetje triest uit maar om te rijden vet leuk, mooie flow !
offcamber, balkjes-dingetjes, hairpin links, omhoog (?!), hairpin rechts, 1e ladder*,
2e ladder drop de kom in, 90' links, transfer/gap, hobbeldebobbel (;-)), 'brug' ?
Dus ja, wel gaaf ! De 4x is sneller en heeft grotere sprongen, maar dit voelt wel echt een beetje DH, kudos !
Nu wordt het op de HT best nasty en (IMHO) beetje van zinloos-hoog to-flat landen

Re: Wat vinden we van het parcoursch
Segunda3 schreef: M'n eerste indruk was dat het een knollige t*$*$! bende was

YEPSegunda3 schreef: Starten we vanaf de gewone startbult ?
dan het smalle stukje vals-plat rechtdoor, linksaf over de bielzen en dan de finish-jumpSegunda3 schreef: Dan op het eerste tabletje linksaf 180' terug ?, hairpin naar rechts ?,
2e ladder drop de kom in, 90' links, transfer/gap, hobbeldebobbel (;-)), 'brug'
Had ook gekund, maar niet voor gekozen (ism alkmaar-crew)Segunda3 schreef: die eerste ladder/pallet....
PRECIES de bedoelingSegunda3 schreef: Nu wordt het op de HT best nasty
Ja, net als bij de transfer/gapSegunda3 schreef: Blijft daar een chickenrun ?
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Niet zoveel lullen en klagen! Gewoon rijdenSegunda3 schreef:(Heeuhj Dave !) Vind het ook wel vet aangelegd, heel wat anders dan Apeldoorn (no offence). Ben zondag ff wezen kijken, alleen ;( dus niet echt vol los gegaan, maar wel technisch wel ja. Verder niemand aangetroffen dus ik hoop uberhaupt dat ik het parcours goed gevolgd heb
Sponsored by:
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Dus... wat is er mis met een beetje feedback geven ? lekker constructief ben jij, lamzak...Snorro schreef:Niet zoveel lullen en klagen! Gewoon rijden
Nou Segunda ik geloof dat je al antwoord heb gehad. Maar die eerste pallet is echt wel te doen als je hem maar op de linkerkant aanrijd en wat meer naar rechts land, anders beland je dus wel een paar meter de struiken in. Ook leuk voor een keer maar niet echt de bedoeling van de wedstrijd geloof ik. Voor de rest vind ik het wel lekker flowie die gap is met minder snelheid te doen dan je zal verwachten. Die jongens uit Alkmaar laten je gewoon zien hoe simpel het eigenlijk wel niet is. Ondanks dat ze zo veel lullen kunnen ze nog biken ook lache die gasten hebben geloof ik ook een heleboel gedaan aan de baan.
Dus als je het helemaal niks vind geef je hun gewoon de schuld
Dus als je het helemaal niks vind geef je hun gewoon de schuld
go big and take your time to do that.
Jij bent zelf een lamzak, meteen schelden. Jezus.Segunda3 schreef:Dus... wat is er mis met een beetje feedback geven ? lekker constructief ben jij, lamzak...Snorro schreef:Niet zoveel lullen en klagen! Gewoon rijden
Inderdaad Snorro, gewoon beuken!
Mrtnrider schreef:Jij bent zelf een lamzak, meteen schelden. Jezus.Segunda3 schreef:Dus... wat is er mis met een beetje feedback geven ? lekker constructief ben jij, lamzak...Snorro schreef:Niet zoveel lullen en klagen! Gewoon rijden
Inderdaad Snorro, gewoon beuken!

Ik klaag helemaal niet, vind het best een leuk parcours.
Vroeg me af of dat sprongetje zo bedoeld was, that's all

- Jean-Pierre
Lekker mannetje ben jij, zonder dat je precies weet wie je voor je hebt dit soort taal uitslaan. Wie is hier nou de lamzak?Segunda3 schreef:Dus... wat is er mis met een beetje feedback geven ? lekker constructief ben jij, lamzak...Snorro schreef:Niet zoveel lullen en klagen! Gewoon rijden
Sponsored by:
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Ik ik ben hier de LAMZAK ik ben op me plaat gegaan op de eerste jump in de mini downhill van Groningen. En dat ding is simpel zal ik je vertellen. Dus wie is hier de lamzak.................................................................. ik toch zeker.
Mannen de groeten uit Zwolle
Dave
Dave
go big and take your time to do that.
Maar je klaagt tenminste niet!daveneef schreef:Ik ik ben hier de LAMZAK ik ben op me plaat gegaan op de eerste jump in de mini downhill van Groningen. En dat ding is simpel zal ik je vertellen. Dus wie is hier de lamzak.................................................................. ik toch zeker.
Dave
Sponsored by:
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
- Jean-Pierre
Jij wel ?Snorro schreef:Lekker mannetje ben jij, zonder dat je precies weet wie je voor je hebt dit soort taal uitslaan.

Gast nu kap met je gemekker en nu weer ontopic. Zeau!Segunda3 schreef:Jij wel ?Snorro schreef:Lekker mannetje ben jij, zonder dat je precies weet wie je voor je hebt dit soort taal uitslaan.</caremode></dp>
Ok, speciaal voor jou dan nog even;Mrtnrider schreef:Gast nu kap met je gemekker en nu weer ontopic. Zeau!
Ik heb inderdaad Snorro voor lamzak uitgemaakt omdat hij mijn posts niet leest maar wel out-of-the-blue verteld dat ik niet zo veel moet lullen en klagen.
Vond ik een behoorlijk non-constructieve en lame actie van hem,
vandaar dat ik even uit m'n slof schoot.
Maar... WTF bemoei jij je nu eigenlijk precies mee ? en waarom moet je me zelfs een PB sturen met het verzoek weg te blijven ?
Waar ik me mee bemoei? Dat je een beetje opgewonden reageert op alles. En dat we het hierbij houden in dit topic, je kunt me PM-en als je er inhoudelijk over wilt verder gaan.Segunda3 schreef:Ok, speciaal voor jou dan nog even;Mrtnrider schreef:Gast nu kap met je gemekker en nu weer ontopic. Zeau!
Ik heb inderdaad Snorro voor lamzak uitgemaakt omdat hij mijn posts niet leest maar wel out-of-the-blue verteld dat ik niet zo veel moet lullen en klagen.
Vond ik een behoorlijk non-constructieve en lame actie van hem,
vandaar dat ik even uit m'n slof schoot.
Maar... WTF bemoei jij je nu eigenlijk precies mee ? en waarom moet je me zelfs een PB sturen met het verzoek weg te blijven ?
Tot de 9e!