Willingen?
Moderator:Beheerders
-
- degoe
- Contacteer:
Vraag gewoon na bij de lift(stuur die ff een mailtje) http://www.ettelsberg-seilbahn.de/ ,of vraag hier http://www.mtb-news.de/forum/showthread ... =willingen maar eens. Hier zijn zitten veel locals op het forum.
Maar volgens hun en de homepage, gaat de lift pas 17 april weer open,ze hebben nu onderhouds periode.
Maar volgens hun en de homepage, gaat de lift pas 17 april weer open,ze hebben nu onderhouds periode.
- degoe
- Contacteer:
klopt dat het alleen door de weeks is,maar lees: Bike seizoen begint waarschijnlijk vanaf 17 April en dan de eerste twee weken alleen in het weekeind. Komend weekeind draait de lift dus nog niet.
Start der BIKE-Saison voraussichtlich am 17. April 2010!+++REVISION: Vom 12.-16. April und vom 19.-23. April ist die Seilbahn wegen Wartungsarbeiten geschlossen+++
maar als ze het zeker willen weten of ze niet komend weekeinde al starten stuur ff een mail zou ik zeggen.
Start der BIKE-Saison voraussichtlich am 17. April 2010!+++REVISION: Vom 12.-16. April und vom 19.-23. April ist die Seilbahn wegen Wartungsarbeiten geschlossen+++
maar als ze het zeker willen weten of ze niet komend weekeinde al starten stuur ff een mail zou ik zeggen.
Iemand het weekend terug, 17/18 april, in Willingen geweest?
Zoja, hoe is de situatie met de lift? Alle gondels erin en op de juiste snelheid?
Dit omdat ik vorig jaar, eind seizoen in Willingen was en er veel gondels miste en hij niet op de normale snelheid ging. Erg weinig runs die dag, wat zonde was van de lange rit en het geld.
Zoja, hoe is de situatie met de lift? Alle gondels erin en op de juiste snelheid?
Dit omdat ik vorig jaar, eind seizoen in Willingen was en er veel gondels miste en hij niet op de normale snelheid ging. Erg weinig runs die dag, wat zonde was van de lange rit en het geld.
Life begins at the end of your comfortzone.
nog niks nieuws, flink grasmaaien dus! Wel is de downhill op de nodige plekken wat geshaped, zoals de remkuilen glad gestreken na de drop voor die houten wal. Ook de dubbels en tafels in het grasgedeelte zijn wat onderhouden. Vooral de take-off van de tafel na de 4x gap (hihi
) is wat vlakker, zodat het makkelijker is om het einde van die tafel te halen.

-
-
Wahaha,
Inderdaad. Ik sta daar om 10u half 11 op de parkeerplaats, komt er zo'n tracktor met een trailer vol bezopen gasten aanrijden, die gingen ook allemaal in de gondel en boven weer verder aan het bier.
Voor de rest vind ik willingen wel een leuke baan. Is wel weer een tikje moeilijker dan winterberg.
Inderdaad. Ik sta daar om 10u half 11 op de parkeerplaats, komt er zo'n tracktor met een trailer vol bezopen gasten aanrijden, die gingen ook allemaal in de gondel en boven weer verder aan het bier.
Voor de rest vind ik willingen wel een leuke baan. Is wel weer een tikje moeilijker dan winterberg.