Veel info is overlappend, je ziet vaak dezelfde namen voorbij komen en we zijn toch wel een klein landje voor 2 deels gelijke sites.
Of krijg ik hier

Moderator:Beheerders
Je vraagt je af; is het (dit) dan ook crossposten?sherlock schreef:wat ik nooit begrijp is dat een heleboel lui die hier zitten bij de buren exact dezelfde dingen posten. Okee, als het verkoop betreft doe ik hetzelfde, maar ik bedoel dan echt in de topics
Voor de hand liggend: ander publiek geeft gemiddeld andere antwoorden.sherlock schreef:wat ik nooit begrijp is dat een heleboel lui die hier zitten bij de buren exact dezelfde dingen posten. Okee, als het verkoop betreft doe ik hetzelfde, maar ik bedoel dan echt in de topics
In plaats van een dergelijke post neer te zetten, zou een gefundeerde reactie welkom zijn. Vooral als je een topicstarter bent, had ik wel een uitgebreidere reactie verwacht.PaulRush schreef:Nee, vertel, vertel !! En nee, ik ga het niet lezen.wictor schreef:Ken je The Auditors uit Terry Pratchetts boeken? Dat gevoel krijg ik hierbij
Ik kan niet echt goed sturen (is geen grapje), dat houdt dus in dat ik hier niet meer welkom ben.willem12 schreef: Op DP posten alleen mensen die hem kunnen gebruiken.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 41&start=0JJ schreef:Doe eens een link?
JJ
Klassieke redenatie fout. http://www.webfilosofen.nl/artikel.php?redeneerfoutenFast schreef:Ik kan niet echt goed sturen (is geen grapje), dat houdt dus in dat ik hier niet meer welkom ben.willem12 schreef: Op DP posten alleen mensen die hem kunnen gebruiken.
Nee, dat heet rustig opbouwen. Je begint met een fiets die zoveel mogelijk op je stadfiets lijkt en gaat dan stapje voor stapje verder. Je begint met grote wielen, staal, ongeveerd en zonder versnellingen en dan ga je bijvoorbeeld elke 2 jaar iets veranderen totdat je over 10 jaar op een 26" fully uitkomt met 30 versnellings. Tegen die tijd ben je ook wat ouder dus komt die verlaagde instap komt goed van pasPino schreef:Maar daar mag ik niet heen met versnellingen en kleine wielen.willem12 schreef:Iedereen kan leren sturen. Ga mee met een lets ride.
Vieze mannetjes hier...
Eerst zeg je dat ze op MTB.nl niet kunnen sturen (WIllems woorden, niet die van mij) en dan zeg je dat iemand mee moet gaan op een Lets ride om te leren sturen. Ik zou hem dan adviseren ommee the gaan met 1 van de meetings, want dat is meer een DP dingwillem12 schreef:Iedereen kan leren sturen. Ga mee met een lets ride.
Thanks. Mooie fietsen, alleen.. wordt een beetje kriebelig van sommig commentaar..
zonoskar schreef:Het is jammer dat DP geen 'show your stuff' sectie heeft, anders kwam ik nooit meer op MTB.nl.
Hint, hint.....