Mocht je in de buurt zijn en niet op je eigen trails moeten Diggen

Moderator:Beheerders
Niet voor niks de ThankyouSjors jam die we toen organiseerden.Steelhead Rider schreef:Ja sowieso je hele crew die lof verdient, maar naast 't daadwerkelijk diggen heb je ook veel gedaan...dat bedoel ik ook een beetjeBomber schreef:Misschien iets te veel lof die me toekomt. Heb zeker wat uurtjes in Dirts zitten, maar bijv. met lips shapen is Bou nog steeds meester boven mij. Zijn denk nog wel meer mensen die de zelfde lof zouden verdienen, denk ik dan....Verder heeft Sjors sowieso gelijk wat dit topic betreft, hij heeft meer aan dirts gewerkt dan jullie allemaal bij elkaar
temperatuur zou omhoog gaan zeiden ze..Bomber schreef:Zondag zeker. Ben met de 1e landing beneden begonnen, moet nog iets van 100m3 opgeschept wordenHoop wel dat de tempratuur iets zal stijgen, zodat de vorst un beetje de grond uit trekt. Maakt het weer wat makkelijker.
Mocht je in de buurt zijn en niet op je eigen trails moeten Diggenzie je graag
Chillik ben er igg. in de loop van de ochtend.
Bijbouwen, we kijken er al een tijdje tegenop om aan de dubbel beneden te beginnen, dit omdat ie gewoon zo ontiegelijk groot is. Iedergeval de grootste dubbel die ik ooit gebouwd heb. Ma als je nooit begint, komt ie er ook nooit. Dus vorige week maar begonnen aan de landing.@Sjors, ga je bijbouwen of verbouwen? K*t dat da middenberm zo ver weg is Mad