SIS 2010
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Meestal Vrijdag ochtend, maar mss nu Do middag.. Er is daar namelijk een wereld singlestrack van een kilometer of 50 die we een keer willen gaan doen. Maar dat weet ik nog niet helemaal, ook afhankelijk van wat mag en wat Jaap wil..
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik vind het prima, het is altijd leuk om die toer van 50km singletrack mee te pakken.JJ schreef:Meestal Vrijdag ochtend, maar mss nu Do middag.. Er is daar namelijk een wereld singlestrack van een kilometer of 50 die we een keer willen gaan doen. Maar dat weet ik nog niet helemaal, ook afhankelijk van wat mag en wat Jaap wil..
JJ
Mooie omgeving

/Jaap
- didadunlop
Wow dat klinkt goed. Moet ik toch mijn andere vakantie wat eerder plannen.JJ schreef:Meestal Vrijdag ochtend, maar mss nu Do middag.. Er is daar namelijk een wereld singlestrack van een kilometer of 50 die we een keer willen gaan doen. Maar dat weet ik nog niet helemaal, ook afhankelijk van wat mag en wat Jaap wil..
JJ
Of alleen gaan voor die 50KM en daarna party and race support..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Pfalzerwald is zowiezo een van mijn favoriete plekken om XC te rijden, heel veel mooie singletracks! Dus donderdag (of zelfs woensdag) al vertrekken vind ik een goed plan, ik heb een auto en er kan 1 iemand meerijden (bij goed passen en meten zelfs 2 mensen).
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
Ik reserveer graag een plekje.Pfalzerwald is zowiezo een van mijn favoriete plekken om XC te rijden, heel veel mooie singletracks! Dus donderdag (of zelfs woensdag) al vertrekken vind ik een goed plan, ik heb een auto en er kan 1 iemand meerijden (bij goed passen en meten zelfs 2 mensen).
Team opstarten?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
JJ
Kerensky
Dader
Mountain
Harold
Rinse
Sneeuwpop
Dida
Tuig?
Rinus?
8 man zeker, dus nog twee plaatsen over. Ik zal eens gaan betalen bij der Keiser
Weet iemand of Rinus het weet? Rinus, U there?
JJ
Kerensky
Dader
Mountain
Harold
Rinse
Sneeuwpop
Dida
Tuig?
Rinus?
8 man zeker, dus nog twee plaatsen over. Ik zal eens gaan betalen bij der Keiser
Weet iemand of Rinus het weet? Rinus, U there?
JJ
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
@ Dida/Sneeuwpop waarschijnlijk vertrek ik uit Eindhoven. Maar er kunnen wel 2 man meerijden + fietsen (kwestie van een stukje achterbank thuislaten) das waarschijnlijk weer goedkoper. Of heb jij je VW al klaar?sneeuwpop schreef:Pfalzerwald is zowiezo een van mijn favoriete plekken om XC te rijden, heel veel mooie singletracks! Dus donderdag (of zelfs woensdag) al vertrekken vind ik een goed plan, ik heb een auto en er kan 1 iemand meerijden (bij goed passen en meten zelfs 2 mensen).
Rinse
Whoop Whoop!
- didadunlop
VW is al lang dood en verscheept naar het buitenland..... de peugeot 309 doet het gelukkig welRinse Appelstroop schreef:@ Dida/Sneeuwpop waarschijnlijk vertrek ik uit Eindhoven. Maar er kunnen wel 2 man meerijden + fietsen (kwestie van een stukje achterbank thuislaten) das waarschijnlijk weer goedkoper. Of heb jij je VW al klaar?sneeuwpop schreef:Pfalzerwald is zowiezo een van mijn favoriete plekken om XC te rijden, heel veel mooie singletracks! Dus donderdag (of zelfs woensdag) al vertrekken vind ik een goed plan, ik heb een auto en er kan 1 iemand meerijden (bij goed passen en meten zelfs 2 mensen).
Rinse

Maar ik denk dat jouw auto wel wat meer plek geeft, gaan we gewoon met z'n drieën

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
OK, Teamnamen!
Ik stel voor:
team 1: TSH (Team Singlespeed Holland) 29, Dutch and single
team 2: TSH In the Dutch mountains
team 3: TSH Double Dutch (Jaap en Jelle
)
Team 1 en 2 zijn dus 3 of vier teams, tot nu toe hebben we:
JJ
Kerensky
Dader
Mountain
Harold
Rinse
Sneeuwpop
Dida
In een vier team mag je met 3 man starten, max 4 dus. Team indeling moet nog bepaald worden, team 3 is vol, tenzij Jaap liever in een 3/4 team start, Jaap?
Er kunnen nog twee man bij dus.
Ik ga dit wekeend betalen, dan moet ik team namen hebben.
JJ
Ik stel voor:
team 3: TSH Double Dutch (Jaap en Jelle

Team 1 en 2 zijn dus 3 of vier teams, tot nu toe hebben we:
JJ
Kerensky
Dader
Mountain
Harold
Rinse
Sneeuwpop
Dida
In een vier team mag je met 3 man starten, max 4 dus. Team indeling moet nog bepaald worden, team 3 is vol, tenzij Jaap liever in een 3/4 team start, Jaap?
Er kunnen nog twee man bij dus.
Ik ga dit wekeend betalen, dan moet ik team namen hebben.
JJ
-
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Sorry Christiaan, het is Daan geworden 
Jaap
Rinse (kleine wielen, jammer)
Harold
Christiaan
team 3: TSH Double Dutch
Daan
Jelle
Dan hebben we over:
Sneeuwpop
Dida
En nog twee plaatsen vrij!
JJ

Jaap
Rinse (kleine wielen, jammer)
Harold
Christiaan
team 3: TSH Double Dutch
Daan
Jelle
Dan hebben we over:
Sneeuwpop
Dida
En nog twee plaatsen vrij!
JJ
-
- didadunlop