wiewatwaar??
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
Ben weer thuis.. bike niet mee gehad :P
Kan er donderdag niet bij zijn trouwens
Achja, volgende keer beter.. hoop jullie allemaal @ Trash jam te zien
Het sneeuwde daar niet hoor, tussen 11:00 en 12:00.nut-case schreef:nee helaas.. t sneeuw op t moment ook dus zo aantrekkelijk ist nie^^
probeer anders als je een auto hebt om donderdag avond skateland
of 040 in eindhoven
Kan er donderdag niet bij zijn trouwens

Achja, volgende keer beter.. hoop jullie allemaal @ Trash jam te zien

- vieze vinnie
volgende week woensdag (in de vakantie) dagje nijmegen wallhalla skatepark??
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- Jean-Pierre
Bij de gelderlander bedoel je ?Ruben2 schreef:Ik vind 't goed, is het leuk daar?
Dacht vorige keer vanaf de brug, toen ik daar aankwam met de trein, wel wat leuke spots te zien.. aan de 'voorkant' van Nijmegen zeg maar.. of is dat niks?
Volgens mij kun je daar niet rollen. Als ik binnekort een fiets heb, pm ik je ff!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- de G U R U
- Contacteer:
ik durf het bijna niet meer te vragen maar je mag daar met de mtb rijden toch?vieze vinnie schreef:volgende week woensdag (in de vakantie) dagje nijmegen wallhalla skatepark??

"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Oh ik weet niet, vanuit de trein op de brug dacht ik een potentiële spot te zien. Ik heb nog nooit in Nijmegen gefietst... ben überhaupt net weer begonnen met streeten :pStillridingbmx schreef:Bij de gelderlander bedoel je ?Ruben2 schreef:Ik vind 't goed, is het leuk daar?
Dacht vorige keer vanaf de brug, toen ik daar aankwam met de trein, wel wat leuke spots te zien.. aan de 'voorkant' van Nijmegen zeg maar.. of is dat niks?
Volgens mij kun je daar niet rollen. Als ik binnekort een fiets heb, pm ik je ff!
Mag ik toch hopen.. ik ben geen bmxert, voor als men dat dacht..de G U R U schreef:ik durf het bijna niet meer te vragen maar je mag daar met de mtb rijden toch?vieze vinnie schreef:volgende week woensdag (in de vakantie) dagje nijmegen wallhalla skatepark??
- de G U R U
- Contacteer:
heb het zonet opgezocht; je mag er idd. met de volwassenenfiets rijden, die reprox gast rijdt er ook weleens met de mtb.Ruben2 schreef:Oh ik weet niet, vanuit de trein op de brug dacht ik een potentiële spot te zien. Ik heb nog nooit in Nijmegen gefietst... ben überhaupt net weer begonnen met streeten :pStillridingbmx schreef:Bij de gelderlander bedoel je ?Ruben2 schreef:Ik vind 't goed, is het leuk daar?
Mag ik toch hopen.. ik ben geen bmxert, voor als men dat dacht..de G U R U schreef:ik durf het bijna niet meer te vragen maar je mag daar met de mtb rijden toch?vieze vinnie schreef:volgende week woensdag (in de vakantie) dagje nijmegen wallhalla skatepark??
- vieze vinnie
idd mag dr rijden met mtb.. had gemaild dr over naar hun, zeiden ze dat ze elk soort bmx binnen laten let wel!!
as even afdekken met rubber, ductape of stukje tuinslang.. en t park schijnt toffer te zijn als je dr met plegs rijd. (plastic pegs) ijzeren morge niet
ik heb dr nog niet gefietst, maar volgens wat bmxers is t wel leuk om eens te rijden.. niet te vaak, maar wel geinig... wil t wel is proberen aagezien t enige parkje is dat dichtbij is.
ik zal overdag gaan.. want volgens mij mag dat ook, k zal t nog is checken
as even afdekken met rubber, ductape of stukje tuinslang.. en t park schijnt toffer te zijn als je dr met plegs rijd. (plastic pegs) ijzeren morge niet
ik heb dr nog niet gefietst, maar volgens wat bmxers is t wel leuk om eens te rijden.. niet te vaak, maar wel geinig... wil t wel is proberen aagezien t enige parkje is dat dichtbij is.
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- de G U R U
- Contacteer:
woensdagavond en donderdag de hele dag..vieze vinnie schreef:idd mag dr rijden met mtb.. had gemaild dr over naar hun, zeiden ze dat ze elk soort bmx binnen laten let wel!!
http://www.waalhalla-centrum.nl/index2.php?page=park
- de G U R U
- Contacteer:
weet iemand of het dan (donderdag overdag) druk is ivm. vakantie?merrybike schreef:ik ga wss aanstaande donderdag met een vriend. maar als iedereen woensdag gaat. scew geert!
edit, kan je dan niet beter donderdag gaan. aangezien dat overdag is?
- Jean-Pierre
Vakantie eindigt vandaag, dus het zal denk ik wel mee vallen.de G U R U schreef:weet iemand of het dan (donderdag overdag) druk is ivm. vakantie?merrybike schreef:ik ga wss aanstaande donderdag met een vriend. maar als iedereen woensdag gaat. scew geert!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
bij ons begint het juist, verschilt per regioStillridingbmx schreef:Vakantie eindigt vandaag, dus het zal denk ik wel mee vallen.de G U R U schreef:weet iemand of het dan (donderdag overdag) druk is ivm. vakantie?merrybike schreef:ik ga wss aanstaande donderdag met een vriend. maar als iedereen woensdag gaat. scew geert!
- vieze vinnie
ja k heb juist net vakantie..
maare.. k haak af. mn driver is beetje ontploft gister:S niet fietsbaar meer, snel een nieuwe bestellen:)
maare.. k haak af. mn driver is beetje ontploft gister:S niet fietsbaar meer, snel een nieuwe bestellen:)
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- vieze vinnie
tja... afgelopen tijd is t wel alleen maar vakantie ja!!
haha
windesheim de gekste!!!!
haha
windesheim de gekste!!!!
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- Jean-Pierre
Agree, maar volgens mij begint nijmegen vandaag ook weer met werken etc.BiKeRbOi schreef:bij ons begint het juist, verschilt per regioStillridingbmx schreef:Vakantie eindigt vandaag, dus het zal denk ik wel mee vallen.de G U R U schreef: weet iemand of het dan (donderdag overdag) druk is ivm. vakantie?
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de