Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
redoutterider
Bericht
door redoutterider » ma feb 15, 2010 12:45 am
wat heb je nu in je kader zitten? euro bb, spanish bb ,american ,bb mid bb?
-
bartfreestyle - Berichten:238
Bericht
door bartfreestyle » ma feb 15, 2010 8:48 am
momenteel heb ik een gewone one piece zitte; met zo een schroef die je moet aanspanne tege dat plaatse maar een bb als die salt geraakt ook in mijn frame heb ik me laten vertellen..
-
redoutterider
Bericht
door redoutterider » ma feb 15, 2010 9:56 am
ik heb het niet over je crankset maar over je bb--> bottombracket--> de lagers van je crankset zodat het kan draaien. Door die lagers steek je je as door, nu..de lagers die dingen die ronddraaien kan je ze eruit draaien? zit er schroefddraad in het kader?
-
de G U R U
-
Contacteer:
Bericht
door de G U R U » di feb 16, 2010 5:53 pm
redoutterider schreef:ik heb het niet over je crankset maar over je bb--> bottombracket--> de lagers van je crankset zodat het kan draaien. Door die lagers steek je je as door, nu..de lagers die dingen die ronddraaien kan je ze eruit draaien? zit er schroefddraad in het kader?
one piece bmx cranks zijn altijd USA bb
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
Mitch_s - Berichten:171
Bericht
door Mitch_s » wo feb 17, 2010 10:06 pm
Tis idd ABB.. Koop gewoon een KHE ABB (American Bottem Bracket) setje op soulcycle kost 25 euro.. heb ik ook gedaan.. btw met een peg en een hamer ram je de lager houdertjes die vast in je frame zitten er zo uit

(mocht je nog geen gesealde lagers hebben..)
Zelfde gedaan met mijn bmx :p let wel goed op de spindle, hoeveel millimeter die is, 19, 21 of 22mm.. want een 19mm bb set past niet op een 21/22mm spindle :p