Ik heb behoorlijk wat gegraven aan onze dirtbaan. Ik weet dus best een heel eind waar ik het over heb. Ik weet ook maar al te goed hoe het is en voelt dat er een baan naar de klote wordt geholpen.Timotino schreef: Plus de trails liggen op OPENBARE grond. Dit betekent dat iedereen er mag komen. Of je ze nu toevallig vind of dat je ze hebt gevonden via een plaatsnaam op het internet.
Echter snap ik het ook totaal niet waarom dat moeilijk doen om een spot geheim te houden.
Als ik zo naar onze trails kijk hebben we af en toe bezoek van mensen van dit forum waar we niet blij mee zijn. Maar dat is een klein overlast ten opzichte van alle mensen die op de baan komen die niet fietsen. Zij lezen dit forum of welke dan ook niet en zorgen voor veeel meer overlast.
Toch doet het misschien meer pijn als je een fietser voor overlast zorgt omdat hij beter moet weten.
Ik vind het ontzettend egoisties als je je spot kosten wat het kost geheim houd. Ik ben voor alle openheid en welkomheid. Maar ja dat is nou een echte mentaliteit die ze onder de grote rivieren beter begrijpen als ergens anders. En als andere wel hun spot geheim willen houden zal ik ze ook niet tegen werken hoor.