Mini Downhill Cup 2010
Moderator:Beheerders
De Mini Downhill cup is een serie dat bestaat uit 3 races,Mountainbike club Bar end,Dirty Hill Bergschenhoek en Bikepark Groningen gaan deze organiseren.Hier zijn de datums zodat je die in je agenda kunt zetten.
07/03/2010 MT.Beaken Mini Downhill - Apeldoorn
09/05/2010 Mini Downhill - Bikepark Groningen
12/09/2010 Mini Downhill Finale - Dirty Hill Bergschenhoek
De eerste Downhill cup van Nederland ! Drie plaatsen, drie wedstrijden, drie parcoursen, één eindklassement ! Be there !
Je kunt je nu al inschrijven voor Race 1
http://www.bar-end.nl/new/index.php?opt ... 9&Itemid=1
07/03/2010 MT.Beaken Mini Downhill - Apeldoorn
09/05/2010 Mini Downhill - Bikepark Groningen
12/09/2010 Mini Downhill Finale - Dirty Hill Bergschenhoek
De eerste Downhill cup van Nederland ! Drie plaatsen, drie wedstrijden, drie parcoursen, één eindklassement ! Be there !
Je kunt je nu al inschrijven voor Race 1
http://www.bar-end.nl/new/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Ja,ja... een heuse cup !
Iedere wedstrijd heeft zijn eigen uitslag en podium. Op basis van de daguitslag wordt een puntentelling gehanteerd, degene die aan het eind van de serie opgeteld de meeste punten heeft is winnaar van de Mini Downhillcup 2010
Zie voor de puntentelling de regelementen op www.bar-end.nl
Iedere wedstrijd heeft zijn eigen uitslag en podium. Op basis van de daguitslag wordt een puntentelling gehanteerd, degene die aan het eind van de serie opgeteld de meeste punten heeft is winnaar van de Mini Downhillcup 2010

Zie voor de puntentelling de regelementen op www.bar-end.nl
-
jup, onze "Team Orange" komtSepp schreef:goedzo manneke - met je DH Orange?fly high schreef:ingeschreven

cheers
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
Ehm, ik weet niet hoe ze het parcours dit keer gaan aanpassen. Maar als het op vorig jaar lijkt raad ik eigenlijk wel een hardtail aan..... Op een fully is het natuurlijk ook goed te doen! Natuurlijk is de keuze aan julliefly high schreef:jup, onze "Team Orange" komtSepp schreef:goedzo manneke - met je DH Orange?fly high schreef:ingeschreven3, Orange 224 rijders, 1tje rijd jammer genoeg niet mee wegens blessure! maar die maakt wel mooie HD foto'tjes, dus doe je mooiste Bike Poses
![]()
cheers

Hoop dat je hier wat aan hebt.....
Greetz!

Winnaar van vorig jaar reed anders toch op een fullyRien! schreef:Ehm, ik weet niet hoe ze het parcours dit keer gaan aanpassen. Maar als het op vorig jaar lijkt raad ik eigenlijk wel een hardtail aan..... Op een fully is het natuurlijk ook goed te doen! Natuurlijk is de keuze aan julliefly high schreef:jup, onze "Team Orange" komtSepp schreef: goedzo manneke - met je DH Orange?3, Orange 224 rijders, 1tje rijd jammer genoeg niet mee wegens blessure! maar die maakt wel mooie HD foto'tjes, dus doe je mooiste Bike Poses
![]()
cheers![]()
Hoop dat je hier wat aan hebt.....
Greetz!

-
Ik kan me herinneren, dat vorig jaar een zo'n ridder z'n sleutelbeen gebroken had in Ugchelen, omdat ie zijn V10-achtige raket niet op snelheid kon brengen voor de grote jump...fly high schreef:hahha, jullie weten allemaal hoe het ging bij de WC, iedereen op short travel bikes, alleen helmpje verder niks aan qua bescherming, en BAM steve peat, met dikke V10, helemaal ingepakt als een ridder gaat er vandoor met de winst!