Het grote Wintersport topic voor 2008 / 2009
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Heb je weleens triggers overwogen?driezzz_dirter schreef:ik heb dus een handicap aan men hand waardoor ik gewoonweg geen stok kan vasthoude met men linkerhand, en 1 stok vind ik ook maar dom, dan maar zonder
oja, ik draag een helm, is dat ook wtf?
www.leki.de , dan heb je iig geen kracht nodig om de stokken vast te houden. Misschien lost dat iets op / is dat wat voor je!?
Ich Heisse Super Fantastisch!
- driezzz_dirter
weet ik welReversed schreef:he was niet bedoeld om je de grond in te boren ofzo. Vroeg het me gewoon af.driezzz_dirter schreef:ik heb dus een handicap aan men hand waardoor ik gewoonweg geen stok kan vasthoude met men linkerhand, en 1 stok vind ik ook maar dom, dan maar zonder
grtz

ride and have fun
- driezzz_dirter
en dat zijn?...Xircuit schreef:Heb je weleens triggers overwogen?driezzz_dirter schreef:ik heb dus een handicap aan men hand waardoor ik gewoonweg geen stok kan vasthoude met men linkerhand, en 1 stok vind ik ook maar dom, dan maar zonder
www.leki.de , dan heb je iig geen kracht nodig om de stokken vast te houden. Misschien lost dat iets op / is dat wat voor je!?
ride and have fun
- Xircuit
- Contacteer:

Het handschoentje gaat over je eigen handschoen, losklikken kan door de grijze knop in te drukken (met je duim, ganz makkelijk). Bij vallen (grote druk) schiet ie open, waardoor je niet op de stok kan vallen (de bekende skiduim: scheur tussen je duim en wijsvingen

Werkt fantastisch, ik ski er al wat jaren mee, het is vooral heel makkelijk! Mijn broer, licht gehandicapt aan zijn rechterhand kon d.m.v. deze triggers goed met zijn stokken omgaan, en dat met zéér weinig handkracht.
Ich Heisse Super Fantastisch!
het rare van de helm is dat ik 2x in Frankrijk ben geweest en daar ongeveer 10 mensen met een helm heb gezien. Hier in Canada waar ik nu zit zie ik ongeveer 10 mensen zonder helm, iedereen draagt hier een helm!Sven schreef:Zonder stokken vind ik nog niet eens zo gek, collega's zweren erbij...
Helm = prima, Driez. Iedereen zou het moeten dragen!
Ik heb aan het begin van het seizoen er ook 1tje gekocht, gelukkig is die door het seizoen heel gebleven.
Mijn ski seizoen is nu helaas over, afgelopen zondag was de laatste dag van het resort. Ga over een weekje nog wel even skien in Sunshine en Lake Louise.
Iemand toevallig nog een skibril voor weinig?
Effe hier checke..
De eerste plannen voor volgend jaar worden alweer gesmeed

Helaas!
Verkocht!
Effe hier checke..
De eerste plannen voor volgend jaar worden alweer gesmeed

Helaas!
Verkocht!
Laatst gewijzigd door Sven op vr okt 30, 2009 9:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit jaar me eigen skitjes, schoenen en stokken.
Word echt vet. 2 weken weg met de kerst richting Zwitserland!!!
Voor mensen die het leuk vinden om te weten:
Ik heb nu een set Volkl ledge ski's met een marker free 11 binding
schoenen: Salomon SPK PRO 08/09 (zitten echt super)
Iemand een idee voor een goede leash?
Een afrolbare ofzo? heb er wel is wat over gehoord, lijkt me best handig
Word echt vet. 2 weken weg met de kerst richting Zwitserland!!!
Voor mensen die het leuk vinden om te weten:
Ik heb nu een set Volkl ledge ski's met een marker free 11 binding
schoenen: Salomon SPK PRO 08/09 (zitten echt super)
Iemand een idee voor een goede leash?
Een afrolbare ofzo? heb er wel is wat over gehoord, lijkt me best handig
-
Gear
Witte Burton Vapor, model 2008, Burton C60 bindingen in Electric Blue en ik sta op Burton Ruler's. To protect een Mammut Barryvox, Ortovox sonde en Black Diamond schepske.
Trips
Net terug uit Brixen, eind januari Mayrhofen, wellicht nog Westendorf, maart Ischgl en hopelijk in februari nog Les Trois Vallees (of sluitweekend
, maar er zal ook nog een beetje gewerkt moeten worden 
Witte Burton Vapor, model 2008, Burton C60 bindingen in Electric Blue en ik sta op Burton Ruler's. To protect een Mammut Barryvox, Ortovox sonde en Black Diamond schepske.
Trips
Net terug uit Brixen, eind januari Mayrhofen, wellicht nog Westendorf, maart Ischgl en hopelijk in februari nog Les Trois Vallees (of sluitweekend

Giant STP Ayton / Turner 4XSL
-
- Contacteer:
- driezzz_dirter
Was SUPER!!! foto's zijn nu aan het uploaden op pinkbike, komen zo in de post erbij.
eerste week elke nacht niewe poeder. dus overdag lekker poederen.
360 jammer genoeg niet geland. twee keer echt net aan niet. Balen, maar volgend jaar beter. Wel 3 leuke actie fotos van onze geschecpte kicker. Jaja zelfs in de winter gaat het diggen door :P
Ook afgelopen winter me oude oakley A-frame verkloot. Voortaan blijf ik van de binnenkant van de lens af
maar dat was wel een reden een nieuwe te kopen:

foto's:
mijn eerste keer over de kicker, gelijk maar een naar mijn mening best net grabje erop gezet:

en hier nog een grab:

hier wou ik een 360 zetten, maar eenmaal bij de kicker ging ik stuk harder als had gemoeten dus niets meer dan gewoon lekker ver vliegen.

Mijn stuff:
Ski: Volkl ledge 169 2008/2009
shoe: Salomon spk pro 2008/2009
helmet: red trace 2008/2009
goggle: Dragon rogue 2009/2010
poles: Marker cosmo 115 2009/2010
eerste week elke nacht niewe poeder. dus overdag lekker poederen.
360 jammer genoeg niet geland. twee keer echt net aan niet. Balen, maar volgend jaar beter. Wel 3 leuke actie fotos van onze geschecpte kicker. Jaja zelfs in de winter gaat het diggen door :P
Ook afgelopen winter me oude oakley A-frame verkloot. Voortaan blijf ik van de binnenkant van de lens af

foto's:
mijn eerste keer over de kicker, gelijk maar een naar mijn mening best net grabje erop gezet:

en hier nog een grab:

hier wou ik een 360 zetten, maar eenmaal bij de kicker ging ik stuk harder als had gemoeten dus niets meer dan gewoon lekker ver vliegen.

Mijn stuff:
Ski: Volkl ledge 169 2008/2009
shoe: Salomon spk pro 2008/2009
helmet: red trace 2008/2009
goggle: Dragon rogue 2009/2010
poles: Marker cosmo 115 2009/2010
Na een lastige start toch wel een heel lekker stukje kunnen boarden, voor mijn doen:
linkje naar video...
Waren weer een paar lekkere dagen, in Sölden. Mooi gebied!
linkje naar video...
Waren weer een paar lekkere dagen, in Sölden. Mooi gebied!