Sneeuw
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Ik heb net m'n fast freds ingeruild voor wat meer noppen, ga morgen met de MTB naar het werk. M'n normale herenfiets heeft een slag in het voorwiel en ook de trommelrem blijft soms remmen/hangen als je hem gebruikt. Vanmiddag uit het werk achtergekomen dat dat niet echt plezierig is op sneeuw/ijs 
Een collega was net als alle andere dagen, dus ook vandaag, op z'n racefiets gekomen. Ik heb hem veel succes gewenst, 13KM door de sneeuw naar huis.
Trouwens ook nog iemand op een race motor zien rijden vandaag, die gast moet echt helemaal gek zijn!

Een collega was net als alle andere dagen, dus ook vandaag, op z'n racefiets gekomen. Ik heb hem veel succes gewenst, 13KM door de sneeuw naar huis.
Trouwens ook nog iemand op een race motor zien rijden vandaag, die gast moet echt helemaal gek zijn!
-
Net terug van de fiets naar het werk( zoals elke andere dag) leuk als je door ongestrooide wegen moet met vlak naast het fietspad een weg met veel vrachtverkeer( die wel een gestrooide weg hadden)voor de veiligheid zou de mtb beter zijn om mee te nemen,maar het strooizout is niet zo zuinig met mijn lak en aangezien mijn bike mijn heilige koe is...maar gewoon morgen dus weer op de fiets erdoor heen
Intense Uzzi Vpx
- didadunlop
ja altijd mooi, over gekke mensen gesproken
gisteren een belg zien rijden in ee nbmw.. zonder lampjes aan en alleen een voorruit die zonder sneeuw was..
en bij ons in het dorp een paar scooters volle bak over het gladde fietspad..
en ja ze gleden weg
gisteren een belg zien rijden in ee nbmw.. zonder lampjes aan en alleen een voorruit die zonder sneeuw was..
en bij ons in het dorp een paar scooters volle bak over het gladde fietspad..
en ja ze gleden weg
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- driezzz_dirter
Er is hier dus echt bijna niets gevallen. Alle sneeuwbuien zag je mooi op buienradar Zuid Limburg omzeilen en via België verdwijnen. De treinen rijden hier mooi op tijd. Je kan prima fietsen. Geen last van extra lange files in de auto. Kortom: Limburg is zo gek nog niet haha
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Word!Gène schreef:Er is hier dus echt bijna niets gevallen. Alle sneeuwbuien zag je mooi op buienradar Zuid Limburg omzeilen en via België verdwijnen. De treinen rijden hier mooi op tijd. Je kan prima fietsen. Geen last van extra lange files in de auto. Kortom: Limburg is zo gek nog niet haha
mzzl
Gène
Heerlijk hier. Ik snap de ophef ook totaal niet.
Vorig jaar, toen het hier -21 was, zijn wij toch ook gewoon doorgegaan?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Niet met de fiets, wel met de hond de sneeuw ingeweest vandaag. Wat Jojo al melde 40 centimeter op sommige plaatsen! Ik tot m'n knieën d'r in, de hond volledig verdwenen
En ophef over de treinen? Die reed gisteren van Eindhoven naar Groningen gewoon op tijd, wel is het verschil leuk: Ehv 2cm sneeuw - Groningen 30 cm...En dat in zo'n kikkerlandje
Misschien van de week erop de mtb nog ff op uit. Tot die tijd blijf ik lekker wandelen

En ophef over de treinen? Die reed gisteren van Eindhoven naar Groningen gewoon op tijd, wel is het verschil leuk: Ehv 2cm sneeuw - Groningen 30 cm...En dat in zo'n kikkerlandje

Misschien van de week erop de mtb nog ff op uit. Tot die tijd blijf ik lekker wandelen

Nou was wel lekker vanochtend in de sneeuw, alleen die kl@$te wind!! maar lekker veel sneeuw en bergaf was dat wel een belevenis moet ik zeggen.

--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--
lang leve de Rohloff.....al is Firmtech nu niet de ideale keuze; het werkt wel maar maar de remkracht is 0,0.
Het dooit hier trouwens nu behoorlijk en op de wegen fietsen is net echt fijn......ben verdomme zouter dan een haring.
O ja, bij fotograferen in de sneeuw altijd een stoppie overbelichten.....zoveel wit begrijpt de lichtmeter niet en die gaat dat terugvertalen naar middengrijs......vandaar altijd net ff te donkere foto's.
dussssssssss©
Het dooit hier trouwens nu behoorlijk en op de wegen fietsen is net echt fijn......ben verdomme zouter dan een haring.
O ja, bij fotograferen in de sneeuw altijd een stoppie overbelichten.....zoveel wit begrijpt de lichtmeter niet en die gaat dat terugvertalen naar middengrijs......vandaar altijd net ff te donkere foto's.
dussssssssss©