LET'S GET DIRTY -meeting 6 december
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
I'm out, have fun!
- Snowdoll
- Nard
- Steelboy
- Erikje
- BOSS??
- Bert l.??
- DeKerfs
- Smuss
- TBB (al dan niet in konijnnenpak rennend)
- Dida
- Mateis
- Ruben
JJ
- Snowdoll
- Nard
- Steelboy
- Erikje
- BOSS??
- Bert l.??
- DeKerfs
- Smuss
- TBB (al dan niet in konijnnenpak rennend)
- Dida
- Mateis
- Ruben
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik heb een oproep gekregen om voor de Eerste Oefening in 's Landsbelang te Malden te verschijnen. We gaan vijandelijk terrein verkennen met Hare Majesteits Wielrijdersregiment"

Laatst gewijzigd door bert op vr dec 04, 2009 7:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Humps are for camels
Kijk het is natuurlijk heel makkelijk om nu te zeggen dat ik niet kan komen omdat de dynamo van mijn auto niet meer bijlaadt. Dit is overigens echt zo.
Maar als ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook!! Een man, een man zijn woord, zijn woord ofzoiets.
En wat er in Malden te doen is???? Ik vertrouw het niet......
Morgen dus maar even kijken of de dynamo er makkelijk uitkomt(zit verpakt onder de stuurbekrachtigingsunit en boven de airco...........) en of het zelf te verhelpen is, maar ik vrees dat er wel een revisie aan zit te komen.
Anders kan ik een VW Golf(ikkanhetbijnamebeknietuitkrijgen) lenen.
Bram, als jij dat konijnenpak niet IN de auto wilt gebruiken, kan ik hem dan lenen voor de heen en terugreis? (tijdens het fietsen mag jij hem dan wel aan....
dusssssssssss©
Maar als ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook!! Een man, een man zijn woord, zijn woord ofzoiets.
En wat er in Malden te doen is???? Ik vertrouw het niet......
Morgen dus maar even kijken of de dynamo er makkelijk uitkomt(zit verpakt onder de stuurbekrachtigingsunit en boven de airco...........) en of het zelf te verhelpen is, maar ik vrees dat er wel een revisie aan zit te komen.
Anders kan ik een VW Golf(ikkanhetbijnamebeknietuitkrijgen) lenen.
Bram, als jij dat konijnenpak niet IN de auto wilt gebruiken, kan ik hem dan lenen voor de heen en terugreis? (tijdens het fietsen mag jij hem dan wel aan....
dusssssssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op vr dec 04, 2009 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb gewoon meer zin om zondag echt te fietsen dan om een paar rondjes Dorst te doen. Maar ik ben wel benieuwd naar de fotoos hoor!!DeKerfs schreef:Wat is dit voor Sjaak-Afhaak-gebeuren!?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-
Paar dagen niet in het land geweest, dus ff snel ingelezen. En ja, ook ik wil natuurlijk iets zeggen.
-Geen men's only
-Bunny pakje is een optie lijkt me
-Tijd: Maakt eigenlijk niet zoveel uit imo. Rondje duurt 20min oid, dus wacht ff, en je kan aanhaken, of je nou om 10 uur, 11 uur of later komt
-Wel/niet komen, Malden/Dorst. Waarom zou je met de meute in Malden meerollen, als er een DP meetig is in Dorst? Wil je meer rijden? Ik kan er ook om 9:00u zijn...Alvast een uurtje knallen?
-Fietsen/kletsen. Ik verwacht een gezonde mix. Vorige keer met een meeting in Dorst hield ik zelfs tijdens het fietsen niet op met praten...
-Geen men's only
-Bunny pakje is een optie lijkt me
-Tijd: Maakt eigenlijk niet zoveel uit imo. Rondje duurt 20min oid, dus wacht ff, en je kan aanhaken, of je nou om 10 uur, 11 uur of later komt
-Wel/niet komen, Malden/Dorst. Waarom zou je met de meute in Malden meerollen, als er een DP meetig is in Dorst? Wil je meer rijden? Ik kan er ook om 9:00u zijn...Alvast een uurtje knallen?
-Fietsen/kletsen. Ik verwacht een gezonde mix. Vorige keer met een meeting in Dorst hield ik zelfs tijdens het fietsen niet op met praten...
Doelde er meer op dat terwijl jij rustig op de fiets aan het praten bent, wij hijgend en puffend jou nog net bij kunnen houdenNard schreef:Vriendelijke tips en random trivia, onophoudelijk.sneeuwpop schreef:Zeker een monoloog van 5 ronden...Nard schreef:Vorige keer met een meeting in Dorst hield ik zelfs tijdens het fietsen niet op met praten...

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Heren, heren toch,Tall Boy Bram schreef:Wat een flauwekul!
TBB
We zijn niet getrouwd, we hebben alleen samen een kind:DP. Het net als het echte leven, soms loopt het net even wat anders. Ik overschat regelmatig de rechten die heb als huisvader en werd er fijntjes op gewezen dat ik Zo-middag nog iets anders moet doen.
Dit is dus het nadeel van de tong-in-cheek conversatie op DP, het is geen 100% commitment. Niet aardig en lief, maar wel de realiteit.
Tijdens mijn laatste veldwerk op Kreta (Tijdens de EK van 1988) hebben 14 jongens er ruim een uur over gedaan om de te besluiten waar men ging eten. Ik was al aan het toetje toen de meute bij mijn tafel aanschoof.... Moraal: geniet van degenen die meegaan maar veroordeel de wegblijvers niet. Het niet alsof er kosten gemaakt zijn, t-shirts overblijven en de DP-crew met taart blijft zitten.....
Veel plezier in Dorst.
P.s.
Ik distancieer me 100% van wat die malloot "b.lam" hierboven opschrijft

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
Mooi, zie je daar! Mateis ook vervoer geregeld? Ik rij morgenochtend nog wel even langs het staion. Als er om 9.25 niemand is dan rij ik meteen verder richting Dorst.didadunlop schreef:Ik heb net een auto geregeld. There better be people!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-