Wat is nou een mooi cranckstel!
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik zou het er niet op gokken. Als die inkeping net niet voor het gat van de imbus zit ben je het haasje..
Wat is er mis met good old XTR? En zeg nou niet: het is maar Shimano
Bij de duitse webshops voor een habbekrats te scoren, ander blad erop en licht ben je!
JJ

Bij de duitse webshops voor een habbekrats te scoren, ander blad erop en licht ben je!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Dat kan je toch forceren?JJ schreef:Ik zou het er niet op gokken. Als die inkeping net niet voor het gat van de imbus zit ben je het haasje..
JJ

Een XTR crank voor een habbekrats? Voor minder dan €300 (180mm dat wel) kom ik ze niet tegen. Of is dat juist een habbekrats?
Magic Carpet Ride
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tuurlijk kun je het forcerendader schreef:Dat kan je toch forceren?![]()
Een XTR crank voor een habbekrats? Voor minder dan €300 (180mm dat wel) kom ik ze niet tegen. Of is dat juist een habbekrats?

Ik denk dat de mountain gewoon voor 175 gaat, die benen zijn qua lengte niet zo in extremus als die stelten van jou!
JJ
-
Veel goed koper dan hier zal het niet snel worden, net geen 280,- Uitgaande van 300,- euro houd je nog mooi twee tientjes over voor......... een paar leuke spatbordjes bijvoorbeeld?van den Mountainh schreef:De lengte moet id 175mm worden!
Ik zal nog eens gaan googelen naar een xtr, ik dacht dat deze alleen ontzettend duur waren, nou is 300 ook geld zat!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klopt, iemand nog interesse in een setje, ik heb er nog wat liggen geloof ik 
JJ

JJ
-
-
-
Je kunt natuurlijk ook een oudere XTR nemen: http://link.marktplaats.nl/301951444 of http://link.marktplaats.nl/300900623
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
Nee niet nieuw denk ik, die tandwielen zijn zo verkocht hoor. Misschien kun je een deal maken met iemand die tandwielen zoekt voordat je hem koopt?van den Mountainh schreef:Is zo'n XTR niet zonder tandwielen te krijgen? Uiteidelijk gooi je die toch weg![]()
En dat is toch ruim 200 eurie die in de kliko beland.
Magic Carpet Ride
-
Is dit wat? http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/A ... 13317.html
Prijs technisch wel interessant lijkt mij!
En ik vind hem mooi
waar het uiteindelijk om ging.
Prijs technisch wel interessant lijkt mij!
En ik vind hem mooi

Idd mooie cranks, maar slechte lagering. Die stomme GXP-dingen geven nogal snel de geest, aanzienlijk veel eerder dan Shimano HT-II lagers. En die zijn al niet echt super, natuurlijk... Daarnaast zijn er nauwelijks betere aftermarket spullen voor te krijgen, behalve hele dure ceramische lagers van Truvativ zelf.
Onbegrijpelijk dat Truvi daar niet al eerder wat aan gedaan heeft. Oh, wacht - het regent natuurlijk nooit in California.

Onbegrijpelijk dat Truvi daar niet al eerder wat aan gedaan heeft. Oh, wacht - het regent natuurlijk nooit in California.