Das toch het zelfde danJJ schreef:niks daarvan, we rijden gewoon toertocht tempo!dader schreef:Ik ga ook voor de 55 op zondag, ook die kan gereden worden alsof het een Cyclo is
je moet alleen iets meer mensen aan de kant duwen.![]()
JJ

Moderators:JJ, Beheerders
Cyclo's zijn toch wedstrijden voor toerders?Steelboy schreef:De die-hards gaan voor de cyclo! Toertocht schijnt niet zo te zijn, heb ik me laten vertellen...JeroenK schreef:De cyclo natuurlijk hè mannen, niet die laffe toertocht.
Da minder, maar toch gefeliciteerd met de zwangerschapdader schreef:Nee ik zat er zelf niet in, maar mijn Sas wel ze moest een nachtje ter observatie in het ziekenhuis liggen omdat ze zwanger is. Gelukkig niets aan de hand.
Op de een of andere manier was ik daar al bang voor.. Gelukkig dat het goed is afgelopen!dader schreef:Nee ik zat er zelf niet in, maar mijn Sas wel ze moest een nachtje ter observatie in het ziekenhuis liggen omdat ze zwanger is. Gelukkig niets aan de hand.
Van den Mountain heeft naar je geluisterd, en kwam met 26" en semi slicks aan de start. Gek he dat je gaat glijden danSteelboy schreef:Voor degenen die morgen de 11 Bergen toertocht gaan rijden... zelf met Furious Fred banden was er prima te rijden vandaag, neem wel een spatbordje mee...
Voor de rest: veel plezier
Moet je nagaan, zeggen dat ie met 3 vingers in de neus rond reed en eigenlijk zijn orientatie volledig kwijt was!JJ schreef:Hey niet zo he!
Ik zag een bordje 55km, dus die volgede ik. Weet ik veel dat ik daar al geweest was
Hij was leuk, treintje deed het goed, af en toe wat wagonnetjes verloren maar uiteindelijk toch weer terug gevonden
Maar wat een prut, tijd voor droger weer wa mij betreft.
JJ