Wel stijf zooltje dacht ik zo.
Maargoed we dwalen af volgens mij..

Moderators:JJ, Beheerders
Idd en het slot moet dan ook door het wiel heen. Alleen om een framebuis heeft weinig zin want dan kan je er nog steeds mee fietsen.Ik geef haar het voordeel van de twijfel en neem aan dat het blauwe slot ook om een buis van het fietsframe gaat... en anders maak je dat kettinkje tussen de palen los en til je de fiets op en neemt hem mee... Of nee, laat maar staan.
Wat zeg je nou?Frank Z schreef:en anders maak je dat kettinkje tussen de palen los en til je de fiets op en neem haar mee...
Enkelbandjes met GPS?mateis schreef: @Dida: de uitbreekbeveiligers gaan morgen op de post, hoor.
Heb jij 19mm (bv a719) velgen onder de pomp? Ik ben op zoek naar een set training banden voor de crosscheck. Er moet minimaal 28C op, dus zit naar Marathon of Armadillo te kijken. Andere opties? Moet wel lekker op de weg rollen.didadunlop schreef:pff alles onder de 2.0 vind ik al smalle bandjes...![]()
Zonet trouwens wezen nightbiken op de Pomp met 35MM schwalbe marathons. Loopt lekker hier in het bos. Iedere bocht met los zand is wel een groot uitbreek festijn maar dat is goed voor de oefening. Tempo ligt lekker en ik krijg de 40/18 mooi rond.
De pomp is wel een stuk nerveuzer dat de El Mariachi. Maar wel op een leuke manier.