Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
-
Zondag is de Kuulentocht rond Langenboom. 30, 40 en 50 km. Ik rij deze tocht al jaren op de veldfiets met versnellingen. Zeer afwisselend parcours: bos, hei, modder, beetje zand, single tracks, draaien en keren. Weinig hoogteverschil. Wel wat leuke technische huchjes om de zoveel tijd waar je niet moet stilvallen om niet om te vallen, al dan niet door een rijder voor je. Net als de tochten van Zeeland zondag jl en Herpen vorige maand die in hetzelfde gebied zijn, een aanrader als je niet persee wil klimmen en wel een mooie tocht wil rijden. Komende zondag ga ik het eens op de SS CX proberen.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klinkt wel goed die Kuulentocht, zijn Kuulen kuilen?? 
Voor mij niet dit weekend, Zaterdag avond baan clinic voor onze fiets club, daar zal ik wel weer genoeg rondjes maken voor het weekend..
JJ

Voor mij niet dit weekend, Zaterdag avond baan clinic voor onze fiets club, daar zal ik wel weer genoeg rondjes maken voor het weekend..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Ik ben er ook bij. Beschrijving is idd zoals ie is. Helaas heb ik mijn CX bandjes nog niet binnen dan dus ik ga lekker op de el mar SS.Zondag is de Kuulentocht rond Langenboom. 30, 40 en 50 km. Ik rij deze tocht al jaren op de veldfiets met versnellingen. Zeer afwisselend parcours: bos, hei, modder, beetje zand, single tracks, draaien en keren. Weinig hoogteverschil. Wel wat leuke technische huchjes om de zoveel tijd waar je niet moet stilvallen om niet om te vallen, al dan niet door een rijder voor je. Net als de tochten van Zeeland zondag jl en Herpen vorige maand die in hetzelfde gebied zijn, een aanrader als je niet persee wil klimmen en wel een mooie tocht wil rijden. Komende zondag ga ik het eens op de SS CX proberen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
ja, boeren kinkels die raar praten! En met rare sokken 
Maar wel gezellig
JJ

Maar wel gezellig

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Maar ik heb jullie Woensdag wel gemist, ich dacht, die komen wel weer!Ninko schreef:Rare sokken, rare fietsen:P Rare taal... Wat moet je er meeJJ schreef:ja, boeren kinkels die raar praten! En met rare sokken
Maar wel gezellig
JJ:D Owja, alleen wel mooie toertochten
![]()
JJ
We komen 9 december weer, nu met een aantal man meer nog denk ik. Stuk of 10 minimaal.JJ schreef:Maar ik heb jullie Woensdag wel gemist, ich dacht, die komen wel weer!Ninko schreef:Rare sokken, rare fietsen:P Rare taal... Wat moet je er meeJJ schreef:ja, boeren kinkels die raar praten! En met rare sokken
Maar wel gezellig
JJ:D Owja, alleen wel mooie toertochten
![]()
JJ
Ga overigens zelf in Januari en Februari wel een aantal keer daar trainen, eigenlijk probeer ik dan altijd daar heen te gaan als het buiten slecht weer is. Vond het super gaaf, nu zelf nog iets opbouwen hahaha:D
Morgen iemand de toertocht in VLodrop op de SS????
- didadunlop
- didadunlop
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik denk dat het de 55 tour voor mij wordt zaterdag is midden op de dag, lekker handig...
Heb er zin in, moet alleen nog mijn remmen checken..
JJ
Heb er zin in, moet alleen nog mijn remmen checken..
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
niks daarvan, we rijden gewoon toertocht tempo!dader schreef:Ik ga ook voor de 55 op zondag, ook die kan gereden worden alsof het een Cyclo is
je moet alleen iets meer mensen aan de kant duwen.![]()
JJ