German A force kilo no.1 29er vork
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Beetje OT: Het alternatief voor een ouderwets vetnippeltje. Succes verzekerd! Altijd voldoende vet in je lagertje; dus geen kans op vocht indringing en altijd een vuile broek.didadunlop schreef:Tonlagers met tussen de lagers een ouderwets vetnippeltje en iedere paar weken even vet doorspuiten. ideaal..

Automatische smeersystemen SYSTEM 24
Doubt Kills Dreams
Weet niet of die Specialized Reba los te koop is, ben trouwens ook benieuwd naar het gewicht.mateis schreef: Is die Specialized Reba met hippe carbon kroon enzo niet ook nog een beetje licht?
Vind het wel een interessante discussie en ja een starre vork zit ik nu ook aan te denken voor erbij en wel de nieuwe carbon Niner.suri schreef: Als je geld te veel hebt koop een ultra cool (persoonlijk ti) frame en maak daar de blits mee en neem desnoods een starre vork.
Zo zit je cool, licht en je valt op een positieve manier op
Vind het er echt niet gek uit zien ! en de verhalen zijn ook niet slecht, maar toch durf ik het niet aan.cyberhawk schreef:close uppie gefunden..
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Bontrager komt misschien 1 dezer maanden ook met de passende (want G2) nieuwe Carbon fork schijnt. Die zou mss beter passen dan de Niner? Mss weet Hubert (ouwe lurker!) wanneer die in de planning staat?appietouw schreef:Vind het wel een interessante discussie en ja een starre vork zit ik nu ook aan te denken voor erbij en wel de nieuwe carbon Niner.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Heb er iets overgelezen ja is ook zeker een mooie optie.JJ schreef: Bontrager komt misschien 1 dezer maanden ook met de passende (want G2) nieuwe Carbon fork schijnt. Die zou mss beter passen dan de Niner? Mss weet Hubert (ouwe lurker!) wanneer die in de planning staat?
JJ
Laat je me weten als je iets meer weet

De Niner ziet er wel iets ge-likter uit vind ik zelf.
Al je met de GA een modder marathon rijd in de Ardennen bv, dan ben ik benieuwd hoe die zwaar de fork is geworden met al die modder tussen de schanierpunten.
En dan heb je niks aan je lichte vork.
Heb gisteravond nog even op hun site gekeken, als je een lockout op je stuur wilt ben je 1600 euro kwijt.