BikeMotion impressie
Moderators:JJ, Beheerders
Een impressie van de BikeMotion.
Dingen die me opvielen zowel in positieve als negatieve zin + wat gebbetjes.
dussssssssss©
Dingen die me opvielen zowel in positieve als negatieve zin + wat gebbetjes.
dussssssssss©
Dat gebakje*) met Joop Zoetemelk erop bij de Firma 'wij leasen de merknaam Raleigh' was wel een giller. Geen idee wat de firma er mee wil uitdragen:
- wij verkopen rotzooi net als vroeger?
- U kunt ons alles wijsmaken?
answers on a postcard
*) Het Joop Zoetemelk stond op een eind 70-er jaren bikeboom 10-speed Raleigh met een pisbakken stalen frame en een goedkope japanse afmontage type erg. Haal je zo van marktplaats, heet daar wielrennersfiets. Als Joop dat bij een mechanieker had durven ingeleveren had hij het binnen 5 minuten netjes doorgezaagd teruggekregen
- wij verkopen rotzooi net als vroeger?
- U kunt ons alles wijsmaken?
answers on a postcard
*) Het Joop Zoetemelk stond op een eind 70-er jaren bikeboom 10-speed Raleigh met een pisbakken stalen frame en een goedkope japanse afmontage type erg. Haal je zo van marktplaats, heet daar wielrennersfiets. Als Joop dat bij een mechanieker had durven ingeleveren had hij het binnen 5 minuten netjes doorgezaagd teruggekregen

/Marten
Je bedoeld toch niet die witte dingen waarvan het leek alsof ze gemaakt waren van rekken uit een oude koestal???Pino schreef:Ik miste een beetje enn totaalplaatje van de singlespeed 26" Koxx, vond hem heel aardig.
Evenals de Bub's van Batavus. Origineler dan de diarrhee aan fixies/messengerbikes.
Die vond ik nou verre van subtiel.
Dat globe spul van Specialized vond ik er overigens wel aardig uit zien.
dusssssssss©
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Zo ook net terug van een dagje BMP, naast weinig (ja écht) bekenden tegen gekomen te zijn. Natuurlijk wel het complete DP interieur was ik aardig onder de indruk. Vroeger na een paar uur uitgekeken te zijn vandaag veel gepraat met bedrijven enfietsen gekeken. Het gaat steeds meer lijken op een grote beurs, interresanter dan voorheen. Goed om dus 'ff' een jaar niet geweest zijn.
Impressive:
Liteville met montage van verschillende Rockers mogelijk. 120-160mm met één fiets!
Toch nog veel mooi carbon, meer ruimte voor specials als singlespeed, fixed en jammer dat er toch niet heel veel 'gravity' als dh/fr/4x staat..
Rinse
Impressive:
Liteville met montage van verschillende Rockers mogelijk. 120-160mm met één fiets!
Toch nog veel mooi carbon, meer ruimte voor specials als singlespeed, fixed en jammer dat er toch niet heel veel 'gravity' als dh/fr/4x staat..
Rinse
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Toch jammer dat je zo'n rommel plugin gebruikt dat het niet in Firefox werkt. Moet ik helemaal wachten tot ik weer thuis ben. Op mijn iPhone werkt het ook al niet. Wat is er mis met gewoon platte HTML?
/edit: Op mijn werk heb ik Firefox 1.5 onder Solaris. Nieuwer kan/mag niet
/edit: Op mijn werk heb ik Firefox 1.5 onder Solaris. Nieuwer kan/mag niet

Laatst gewijzigd door zonoskar op ma nov 02, 2009 5:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
weet ik veel, gewoon via docs.google gemaakt.zonoskar schreef:Toch jammer dat je zo'n rommel plugin gebruikt dat het niet in Firefox werkt. Moet ik helemaal wachten tot ik weer thuis ben. Op mijn iPhone werkt het ook al niet. Wat is er mis met gewoon platte HTML?
Als jij betere opties weet hou ik me aanbevolen.
dusssssssssssss©
It's a bloody shame dudezonoskar schreef: /edit: Op mijn werk heb ik Firefox 1.5 onder Solaris. Nieuwer kan/mag niet

Ik vond de beurs top dit jaar. Wat ik fraai vond;
Shimano Di2 electrisch schakeln.
Toch wel de hele lijn van Lapierre, en dan vooral de zesty lijn. De hardtail is ook prachtig.
Turner frames zijn echt heel fraai met die dw-link.
Santos racer met versnellingsnaaf en tandriem, mooi concept. Alleen de draaiverstellers zitten op een nogal ongelukkige plek.
Wat viel er tegen;
De Specialized stand die voor het zoveelste jaar de fietsen lekker goedkoop boven elkaar stapelt. Kan dat nou niet anders hey.
De kapotte maar ook fragiele lockouts op de vorken bij de Magura stand. Dat was toch wel erg slecht gedaan hoor ghehehe

Ik heb in ieder geval mijn volgende reetfiets wielset gevonden in de vorm van Shimano wh-6700. Mooi setje.