NS Bikes Metropolis I @ chainreactioncycles.
Moderator:Beheerders
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
Heb interesse in de metropolis 1. aanrader?
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=33319
Ik heb zo 123 in NL geen shops kunnen vinden die deze fiets verkoopt. Heeft iemand ervaring met complete fietsen bestellen @ chain?
thanks
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=33319
Ik heb zo 123 in NL geen shops kunnen vinden die deze fiets verkoopt. Heeft iemand ervaring met complete fietsen bestellen @ chain?
thanks
dual suspension koning
staat gewoon op de site
max 10 euro verzendkosten voor parts, en boven de 100 pond (110 euro) = gratis verzendkosten (niet geldig voor komplete fietsen)
voor kleinere verzendingen, zoals pedals en stems etc kunnen de verzendkosten lager, rond de 5 euro, liggen
voor de rest moet je gewoon op CRC kijken (of de gewenste produkten toevoegen in je mandje, en dan zie je meteen hoeveel de verzendkosten zijn)

max 10 euro verzendkosten voor parts, en boven de 100 pond (110 euro) = gratis verzendkosten (niet geldig voor komplete fietsen)
voor kleinere verzendingen, zoals pedals en stems etc kunnen de verzendkosten lager, rond de 5 euro, liggen
voor de rest moet je gewoon op CRC kijken (of de gewenste produkten toevoegen in je mandje, en dan zie je meteen hoeveel de verzendkosten zijn)
idd gewoon lekker bestellen die bike, mijn buurjongen heeft hem er laatst ook besteld. Alleen hij had wat problemen omdat hij verkeerde creditcard gegevens had ingevoerd, toen duurde het dus wat langer. maar voor de rest zoals deze kerel hierboven zegt gewoon doen.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
-
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Joppie je moet kijken opJop @ Team SoliD schreef:thanks.
jammer dat ie out of stock is
www.bikemailorder.de en www.100bike.de
offtopic:
Wanneer kom je nog es biken?
G.
TS