Singlespeed Cyclo crossen?
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Er zit op Soesterhoogd we het 1 en ander aan trappetjes...
Eens kijken wat er georganisserd is. Wara moet je dat zoeken, bij de Cyclo cross bond??
Waar vind je alle Cyclo wedstrijden??
JJ
Eens kijken wat er georganisserd is. Wara moet je dat zoeken, bij de Cyclo cross bond??
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
googelen met 'recreanten' en 'veldrijden' levert wel een hoop regionale crossjes op waar je met een dagkaart kunt starten. Ter plekke krijg je vervolgens zat ideeen aangereikt waar je nog meer kunt startenJJ schreef:Er zit op Soesterhoogd we het 1 en ander aan trappetjes...
JJ
/Marten
18 okt in A'foort. Zal wel naast het zwembad / hockeyclub zijn.JJ schreef:Er zit op Soesterhoogd we het 1 en ander aan trappetjes...
JJ
Ik neem fototoestel, jij de cross-check ?

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
De Rabotop in Noord Holland.
Rondjes draaien op een speciaal "aangelegd" parcours, veel gras, dijkjes en weinig hm's
dussssssssss©
Rondjes draaien op een speciaal "aangelegd" parcours, veel gras, dijkjes en weinig hm's
dussssssssss©
1 November is er een veldrit van de MNC op Soesterhoogt, van Weerden Poelmanweg.
Start: 10.30 uur
Drie categorieën : A- Elite, Belofte, A-amateurs, Junioren
B- Masters 40,50,60+, B-amateurs,
C- Nieuwelingen, Dames(apart klassement)
Puntentelling: 20 t/m 1 punt voor elke categorie
Inschrijfgeld € 2,00
Wie doet er mee? Voorzover ik weet mag dat ook op de MTB.
Drie categorieën : A- Elite, Belofte, A-amateurs, Junioren
B- Masters 40,50,60+, B-amateurs,
C- Nieuwelingen, Dames(apart klassement)
Puntentelling: 20 t/m 1 punt voor elke categorie
Inschrijfgeld € 2,00
Wie doet er mee? Voorzover ik weet mag dat ook op de MTB.
- didadunlop
Niet singlespeed. Wel een harde cross volgens mij:
http://www.ina.fr/sport/cyclisme/video/ ... re.fr.html
http://www.ina.fr/sport/cyclisme/video/ ... re.fr.html
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
@dida:
... Dit is nog meer belastend materiaal voor het feit dat die Fransen echt knettergek zijn als het op parcoursen voor fietswedstrijden aankomt. Mooi!
@Kaj: hmm, best een mooie. Misschien doe ik wel mee met dat MBC tochtje. Dan wel met een crosser met gears, ben ik bang. Ik heb nog geen verantwoorde cx-ss klaar dan (maar... er komt een zekere 'do it all tourer' aan). Maar ik commit nog niet!

@Kaj: hmm, best een mooie. Misschien doe ik wel mee met dat MBC tochtje. Dan wel met een crosser met gears, ben ik bang. Ik heb nog geen verantwoorde cx-ss klaar dan (maar... er komt een zekere 'do it all tourer' aan). Maar ik commit nog niet!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Is dat rondje soesterhoogt dan ook voor niet licentie houders??
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Tempo Toer wist het niet, de KNWU heeft nog niet geantwoord. Op wielertoerist wist men het natuurlijk wel: een daglicentie is mogelijkmateis schreef:Lijkt me wel, toch? Met aanschaffing van een daglicentie? Zeker weet ik het niet... In Zuid-Holland kan iedereen meedoen, maar de A, B, C indeling is daar wel compleet anders.
Kaj weet het misschien?

Ik heb trouwens niks gevraagd over grote wielen en gekke stuurtjes.

Let op.
De inschrijving is op een andere locatie dan het wedstrijdje, nl in het clubhuis van tempo-toer: Industrieweg 4a, Soest.
Het parcours is bij 'De Bergjes', aan de van Weerden Poelmanweg. Check Google maps
De inschrijving is op een andere locatie dan het wedstrijdje, nl in het clubhuis van tempo-toer: Industrieweg 4a, Soest.
Het parcours is bij 'De Bergjes', aan de van Weerden Poelmanweg. Check Google maps
En daar ga ik op wachten.....kajhpc schreef:Ik kijk zondagochtend eerst even naar buiten, en laat het dan nog wel even weten.willem12 schreef:@Kaj & JJ
Gaan jullie nog naar soesterhoogt? Ondanks de voorspelde vochtigheid a.s. zondag?
Kom ik even langs om m'n nieuwe flitser uit te proberen

Veel plezier

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl